Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
25841/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WA/

Mukavaa kesää! 😎👍

En enää roiku täällä, muru.

Et niin. Mut pidät mua blokattuna WA:ssa.

Sivueri 😆

Ootko kokeillu? Eri

Juu, tsekkaan aika ajoin. Ei näy profiilikuvaa enää siellä. Hän on toki voinut alkaa käyttää esim. Signalia sen rinnalla, mutta en usko, että olisi kokonaan poistanut Whatsappin.

Jos poistaa WAn lukee siellä, että kutsu henkilö käyttämään WhatsAppia. Osa voi poistaa myös pelkän sovelluksen, mutta ei tiliä.

Niin tai kuva näkyy vain niille joiden numero on tallennettu.

Vierailija
25842/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi enää kaivata mutta niin vaan taas heräsin kanki jäykkänä, sua unissa ajateltuani.

Enlä edes nähnyt mitään seksiunia. Näin unta, että hait uuteen työpaikkaan asuinpaikkakunnalleni. Sitten soitit kuin ei mitään ja kysyit minua avuksesi. Lupasin tulla ja sitten hait minut talon edestä. Ajaessa käytiin hommat läpi. Käytiin jossain, hoidettiin hommat. Takaisin tullessa sanoit: "Nii-i, voitaishan sitä joskus jutella vaikka." Sitten oltiinkin jossain ravintolan pöydässä. Katsoin kirkkaisiin silmiisi ja iski hirveä boneri. Oli vaikea olla, heiluin tuolilla puolelta toiselle. Juuri kun olin sanomassa miksi on vaikea olla, heräsin.

Sama

Kuulostaa just siltä käsikirjoitukselta, jonka olen kaivattuni ja mun varalle kirjoittanut. Ainoa tunniste kuitenkin vain "kirkkaat silmät". Hmmmm ... onkohan mulla?

Siellä taas trollataan... hän ei tosiaan vaihtaisi työpaikkaa minun - tai tuskin kenenkään - takia. Hänellä on kaikki palikat lähes tulkoon kohdallaan siellä missä on.

Tarkoitin kyllä lähinnä sitä juttelutoivetta ja ravintola-osuutta...

t. Nainen jolla kaikki palikat lähes tulkoon kohdallaan täällä, mutta silti ikävä kaivattua

Minulla painopiste oli tuossa yhteisessä työssä ja ajelussa. Oletko käynyt koskaan kahdestaan ravintolassa syömässä kaivattusi kanssa. Minä dn ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25843/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi enää kaivata mutta niin vaan taas heräsin kanki jäykkänä, sua unissa ajateltuani.

Enlä edes nähnyt mitään seksiunia. Näin unta, että hait uuteen työpaikkaan asuinpaikkakunnalleni. Sitten soitit kuin ei mitään ja kysyit minua avuksesi. Lupasin tulla ja sitten hait minut talon edestä. Ajaessa käytiin hommat läpi. Käytiin jossain, hoidettiin hommat. Takaisin tullessa sanoit: "Nii-i, voitaishan sitä joskus jutella vaikka." Sitten oltiinkin jossain ravintolan pöydässä. Katsoin kirkkaisiin silmiisi ja iski hirveä boneri. Oli vaikea olla, heiluin tuolilla puolelta toiselle. Juuri kun olin sanomassa miksi on vaikea olla, heräsin.

Sama

Kuulostaa just siltä käsikirjoitukselta, jonka olen kaivattuni ja mun varalle kirjoittanut. Ainoa tunniste kuitenkin vain "kirkkaat silmät". Hmmmm ... onkohan mulla?

Siellä taas trollataan... hän ei tosiaan vaihtaisi työpaikkaa minun - tai tuskin kenenkään - takia. Hänellä on kaikki palikat lähes tulkoon kohdallaan siellä missä on.

t. Nainen jolla kaikki palikat lähes tulkoon kohdallaan täällä, mutta silti ikävä kaivattua

Minulla painopiste oli tuossa yhteisessä työssä ja ajelussa. Oletko käynyt koskaan kahdestaan ravintolassa syömässä kaivattusi kanssa. Minä dn ole.

En minäkään. Mutta porukassa kyllä.

Vierailija
25844/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä vetovoimalla seksi olis ollut varmaan taivaallista. Harmi, ettei pääse kokeilemaan.

Ajattele mikä elämä tiedossa. 👍

Joo jää kyllä harmittamaan. Tuskin tulee vastaan ikinä samanlaista. Ensimmäinen ja viimeinen laatuaan.

Joskus käy niinkin..

😔

Vierailija
25845/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua edelleen vaikka en voi sitä näyttää

Vierailija
25846/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman hypnoottisin ja kiehtovin mies. On niin ikävä 🤍

Vierailija
25847/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoa päiväänne ystävät 🤍

Vierailija
25848/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua edelleen vaikka en voi sitä näyttää

mäkin sua, edelleen

Vierailija
25849/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisipä Ansku joskus, olenko nähnyt koskaan unta hänestä.

Vierailija
25850/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksamista sinulle 🤍

Vierailija
25851/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Se olisi aika intensiivistä.

Vierailija
25852/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä vetovoimalla seksi olis ollut varmaan taivaallista. Harmi, ettei pääse kokeilemaan.

Joo jää kyllä harmittamaan. Tuskin tulee vastaan ikinä samanlaista. Ensimmäinen ja viimeinen laatuaan.

Joskus käy niinkin..

Kyllä totta tosiaan, saattaa oikeesti harmittaa jos on itse pilannut asiat ja menettää toisen ihmisen loppuiäksi.

Vierailija
25853/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksamista sinulle 🤍

Joo, eiköhän tämä tästä...

Vierailija
25854/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoa ja iloa kaikille tähän päivään ja kesään.

Toivon, että toiveenne toteutuu.

Haaveet ja unelmatkin.

Tietysti eniten kaivatulle ja vielä kaikkea mahdollista hyvää muutakin.

Lähinnä toivon

hänelle arkeen hyvänolon tunnetta, ettei huolet ja murheet painaisi. 🍀

🍀

Vierailija
25855/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksamista sinulle 🤍

Aikansa kutakin tunnetta ja elämäntilannetta. 🤍

Vierailija
25856/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloista päivää Helille, illalla nähdään 💞

Vierailija
25857/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus käy niinkin..

Kyllä totta tosiaan, saattaa oikeesti harmittaa jos on itse pilannut asiat ja menettää toisen ihmisen loppuiäksi.

Tai sitten ei vaan kestänyt enää koska tietää, ettei mitään enempää voi tulla. Ajatus siitä, että jotain haluaa näin uskomattoman paljon ja kuitenkin et saa, ei kuulosta pidemmän päälle hyvältä. Rikkoo aika nopeasti.

Vierailija
25858/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksamista sinulle 🤍

Aikansa kutakin tunnetta ja elämäntilannetta. 🤍

Niin. Tunne oli yhtä ainutlaatuinen kuin mies. Sitä jää ikävä 🤍

Vierailija
25859/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kova ikävä

Vierailija
25860/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin saatoin ajatella noin joskus. Pidän silti enemmän siitä, kun on paljastunut todellisia piirteitä, epätäydellisyyksiä ja ristiriitaisuuksia. Ei ole hypnoottinen ja kiehtova eikä mikään ihanne, vaan paljon enemmän.

Ketju on lukittu.