Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
25801/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei-kukaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka poisti matkamiehen viestin? Ja miksi?

Missä luki et oli miehen viesti? 🤔

Pikkujoulut on kertonut olevansa mies. Sivusta.

Toki, mutta mistä tiedät et oli pikkujoulujen viesti?

Sivusta, tyyli on tunnistettava niille jotka täällä enemmän ehtivät lukemaan hänen kirjoituksiaan ja allekirjoituskin oli pj. Silloinkin poistaminen kiusasi hänen tekstejään. Liekkö kuvailun taito ja omintakeinen tyyli siihen syynä.

Sori, mutta ei kannata olettaa niin paljon muista kirjoittelijoista ;) olen ollut täällä paljon pitempään kuin sinä ja muistan kyllä pikkujoulut. Moni kirjoittaa samalla tyylillä, sinäkin.

Ei oo mielestäni sama tyyppi. Pikkujoulut teki sellaisia kielioppivirheitä, joita matkamies ei. Sivusta

Ainahan voi kehittyä.....

mieskin.

Joo, en minäkään usko että sama.

Sivusta.

Vierailija
25802/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepä sössit kaiken. eräälle, mieshenkilölle

Tai vain väisti luodin?

Jos haluaa lohduttaa itseään noin niin mikäs siinä. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25803/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina oot mielessä, vaikka kuinka yritän rimpuilla susta irti 🤍 ehkä se tästä.

Rimpuiletko väärään suuntaan tai väärällä tavalla? Rauhotu hetkeksi. Se auttaa joskus. Pus!

Vierailija
25804/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka poisti matkamiehen viestin? Ja miksi?

Missä luki et oli miehen viesti? 🤔

Mies on ja hänet useamman kerran tavanneena voinen kertoa että hurmaava sellainen. Toivottavasti tiemme risteävät vielä. Olen ihan henkkoht. esittänyt hänelle toiveen siitä, että ryhtyisi kirjailijaksi. Terveisiä sivusta.

Aamulääke taisi jäädä ottamatta. Sivusta

🥴🙄

Vierailija
25805/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi enää kaivata mutta niin vaan taas heräsin kanki jäykkänä, sua unissa ajateltuani.

Enlä edes nähnyt mitään seksiunia. Näin unta, että hait uuteen työpaikkaan asuinpaikkakunnalleni. Sitten soitit kuin ei mitään ja kysyit minua avuksesi. Lupasin tulla ja sitten hait minut talon edestä. Ajaessa käytiin hommat läpi. Käytiin jossain, hoidettiin hommat. Takaisin tullessa sanoit: "Nii-i, voitaishan sitä joskus jutella vaikka." Sitten oltiinkin jossain ravintolan pöydässä. Katsoin kirkkaisiin silmiisi ja iski hirveä boneri. Oli vaikea olla, heiluin tuolilla puolelta toiselle. Juuri kun olin sanomassa miksi on vaikea olla, heräsin.

Sama

Vierailija
25806/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina oot mielessä, vaikka kuinka yritän rimpuilla susta irti 🤍 ehkä se tästä.

Rimpuiletko väärään suuntaan tai väärällä tavalla? Rauhotu hetkeksi. Se auttaa joskus. Pus!

Voi olla, että jotain teen väärin. Levoton mieli ei paljoa rauhaa saa.

Vierailija
25807/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi enää kaivata mutta niin vaan taas heräsin kanki jäykkänä, sua unissa ajateltuani.

Enlä edes nähnyt mitään seksiunia. Näin unta, että hait uuteen työpaikkaan asuinpaikkakunnalleni. Sitten soitit kuin ei mitään ja kysyit minua avuksesi. Lupasin tulla ja sitten hait minut talon edestä. Ajaessa käytiin hommat läpi. Käytiin jossain, hoidettiin hommat. Takaisin tullessa sanoit: "Nii-i, voitaishan sitä joskus jutella vaikka." Sitten oltiinkin jossain ravintolan pöydässä. Katsoin kirkkaisiin silmiisi ja iski hirveä boneri. Oli vaikea olla, heiluin tuolilla puolelta toiselle. Juuri kun olin sanomassa miksi on vaikea olla, heräsin.

Sama

Kuulostaa just siltä käsikirjoitukselta, jonka olen kaivattuni ja mun varalle kirjoittanut. Ainoa tunniste kuitenkin vain "kirkkaat silmät". Hmmmm ... onkohan mulla?

Vierailija
25808/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha nyt taas sitten haluat musta irti? Mitrn ihmeeasä voisin luottaa?

Vierailija
25809/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta mahdollisesti rikkinäistä puhelinta mukana, että olisi hyvä puhua.

Lisäksi olette tehneet tai sanoneet jotain erittäin tärkeälle ja rakkaalle ihmiselle, josta mulla ei ole aikomustakaan luopua.

Vierailija
25810/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Voiko pelkkä katse saada sen aikaan?

Vierailija
25811/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta💕

Vierailija
25812/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltanut silloin katsoa, en todella uskaltanut mutta aistin läsnäolosi. Se yllätti, yllätti eri tunteiden vyöry. Olin selkeästi loukkaantunut, mutta samalla olisi tehnyt mieli halata ja kohdata.

Vierailija
25813/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ja aurinkoista päivää

Vierailija
25814/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Voiko pelkkä katse saada sen aikaan?

Kuule, pelkkä ajatuskin saa sen aikaan. Ja katse tietysti. Naisen ei edes tarvitse katsoa takaisin. Vai miksi muutenkaan sitä aikuisviihdettä niin paljon tuotetaan?

Vierailija
25815/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

WA/

Mukavaa kesää! 😎👍

En enää roiku täällä, muru.

Vierailija
25816/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Kuulostaa just siltä käsikirjoitukselta, jonka olen kaivattuni ja mun varalle kirjoittanut. Ainoa tunniste kuitenkin vain "kirkkaat silmät". Hmmmm ... onkohan mulla?

Siellä taas trollataan... hän ei tosiaan vaihtaisi työpaikkaa minun - tai tuskin kenenkään - takia. Hänellä on kaikki palikat lähes tulkoon kohdallaan siellä missä on.

Vierailija
25817/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WA/

Mukavaa kesää! 😎👍

En enää roiku täällä, muru.

Et niin. Mut pidät mua blokattuna WA:ssa.

Sivueri 😆

Vierailija
25818/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin mietin, etten todellakaan tarvitse vittuilevaa savolaismiestä elämääni, koska teitä on koettu tarpeeksi viittä elinikää kohden. Mutta toettuani kyllä tajusin, että tahaton loukkaaminen on merkki kiinnostuksesta (enkä kiinnostustasi ole koskaan epäillytkään) ja tunnenhan mä sut. Et osaa puhua naisille lainkaan eikä sulla ole hippustakaan geimiä. Toisaalta tämä on hyväkin. Olet vilpitön ja rehellinen, ja nämä ovat molemmat sellaisia piirteitä, jotka käyvät ihmisissä jatkuvasti harvinaisemmiksi.

Mutta mulla ei ole lainkaan niin paksu nahka kuin mitä ehkä kuvittelet. Varon sua, koska odotan, että tavalla tai toisella muhun kuitenkin sattuu.

Muuten omisin, mutta en ole savolaismies.

Vierailija
25819/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet aina herää kanki jäykkänä?

Ei toki aina. Nuorena melko usein, muttei aina silloinkaan. Kun ikää tulee, aamustondikset vähenevät. Kyllä niitä on usein muttei aina. Ja siinä on eroa onko sellainen tietämättään vai niin, että tiedostaa kiihottuneensa jostain tietystä henkilöstä. Jos on "vain" asmustondis, se saa lerpahtaa omia aikojaan, mutta jos se on jonkun tietyn takia, silloin panetus on armoton ja on melkeinpä pakko harjoittaa itsesaastutusta. 🤣 Vaikka yksilöllisiä juttujahan nämä ovat.

Vierailija
25820/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet aina herää kanki jäykkänä?

Ei toki aina. Nuorena melko usein, muttei aina silloinkaan. Kun ikää tulee, aamustondikset vähenevät. Kyllä niitä on usein muttei aina. Ja siinä on eroa onko sellainen tietämättään vai niin, että tiedostaa kiihottuneensa jostain tietystä henkilöstä. Jos on "vain" asmustondis, se saa lerpahtaa omia aikojaan, mutta jos se on jonkun tietyn takia, silloin panetus on armoton ja on melkeinpä pakko harjoittaa itsesaastutusta. 🤣 Vaikka yksilöllisiä juttujahan nämä ovat.

Täytyy myöntää, että ajatus siitä että hän kiihottuisi unessa katseestani saa minutkin innostumaan. 🤭

Ketju on lukittu.