Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepä sössit kaiken. eräälle, mieshenkilölle
Tai vain väisti luodin?
Jos haluaa lohduttaa itseään noin niin mikäs siinä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Aina oot mielessä, vaikka kuinka yritän rimpuilla susta irti 🤍 ehkä se tästä.
Rimpuiletko väärään suuntaan tai väärällä tavalla? Rauhotu hetkeksi. Se auttaa joskus. Pus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka poisti matkamiehen viestin? Ja miksi?
Missä luki et oli miehen viesti? 🤔
Mies on ja hänet useamman kerran tavanneena voinen kertoa että hurmaava sellainen. Toivottavasti tiemme risteävät vielä. Olen ihan henkkoht. esittänyt hänelle toiveen siitä, että ryhtyisi kirjailijaksi. Terveisiä sivusta.
Aamulääke taisi jäädä ottamatta. Sivusta
🥴🙄
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi enää kaivata mutta niin vaan taas heräsin kanki jäykkänä, sua unissa ajateltuani.
Enlä edes nähnyt mitään seksiunia. Näin unta, että hait uuteen työpaikkaan asuinpaikkakunnalleni. Sitten soitit kuin ei mitään ja kysyit minua avuksesi. Lupasin tulla ja sitten hait minut talon edestä. Ajaessa käytiin hommat läpi. Käytiin jossain, hoidettiin hommat. Takaisin tullessa sanoit: "Nii-i, voitaishan sitä joskus jutella vaikka." Sitten oltiinkin jossain ravintolan pöydässä. Katsoin kirkkaisiin silmiisi ja iski hirveä boneri. Oli vaikea olla, heiluin tuolilla puolelta toiselle. Juuri kun olin sanomassa miksi on vaikea olla, heräsin.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina oot mielessä, vaikka kuinka yritän rimpuilla susta irti 🤍 ehkä se tästä.
Rimpuiletko väärään suuntaan tai väärällä tavalla? Rauhotu hetkeksi. Se auttaa joskus. Pus!
Voi olla, että jotain teen väärin. Levoton mieli ei paljoa rauhaa saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi enää kaivata mutta niin vaan taas heräsin kanki jäykkänä, sua unissa ajateltuani.
Enlä edes nähnyt mitään seksiunia. Näin unta, että hait uuteen työpaikkaan asuinpaikkakunnalleni. Sitten soitit kuin ei mitään ja kysyit minua avuksesi. Lupasin tulla ja sitten hait minut talon edestä. Ajaessa käytiin hommat läpi. Käytiin jossain, hoidettiin hommat. Takaisin tullessa sanoit: "Nii-i, voitaishan sitä joskus jutella vaikka." Sitten oltiinkin jossain ravintolan pöydässä. Katsoin kirkkaisiin silmiisi ja iski hirveä boneri. Oli vaikea olla, heiluin tuolilla puolelta toiselle. Juuri kun olin sanomassa miksi on vaikea olla, heräsin.
Sama
Kuulostaa just siltä käsikirjoitukselta, jonka olen kaivattuni ja mun varalle kirjoittanut. Ainoa tunniste kuitenkin vain "kirkkaat silmät". Hmmmm ... onkohan mulla?
Jaaha nyt taas sitten haluat musta irti? Mitrn ihmeeasä voisin luottaa?
Niin monta mahdollisesti rikkinäistä puhelinta mukana, että olisi hyvä puhua.
Lisäksi olette tehneet tai sanoneet jotain erittäin tärkeälle ja rakkaalle ihmiselle, josta mulla ei ole aikomustakaan luopua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Voiko pelkkä katse saada sen aikaan?
En uskaltanut silloin katsoa, en todella uskaltanut mutta aistin läsnäolosi. Se yllätti, yllätti eri tunteiden vyöry. Olin selkeästi loukkaantunut, mutta samalla olisi tehnyt mieli halata ja kohdata.
Huomenta ja aurinkoista päivää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Voiko pelkkä katse saada sen aikaan?
Kuule, pelkkä ajatuskin saa sen aikaan. Ja katse tietysti. Naisen ei edes tarvitse katsoa takaisin. Vai miksi muutenkaan sitä aikuisviihdettä niin paljon tuotetaan?
WA/
Mukavaa kesää! 😎👍
En enää roiku täällä, muru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Kuulostaa just siltä käsikirjoitukselta, jonka olen kaivattuni ja mun varalle kirjoittanut. Ainoa tunniste kuitenkin vain "kirkkaat silmät". Hmmmm ... onkohan mulla?
Siellä taas trollataan... hän ei tosiaan vaihtaisi työpaikkaa minun - tai tuskin kenenkään - takia. Hänellä on kaikki palikat lähes tulkoon kohdallaan siellä missä on.
Vierailija kirjoitti:
WA/
Mukavaa kesää! 😎👍En enää roiku täällä, muru.
Et niin. Mut pidät mua blokattuna WA:ssa.
Sivueri 😆
Vierailija kirjoitti:
Ensin mietin, etten todellakaan tarvitse vittuilevaa savolaismiestä elämääni, koska teitä on koettu tarpeeksi viittä elinikää kohden. Mutta toettuani kyllä tajusin, että tahaton loukkaaminen on merkki kiinnostuksesta (enkä kiinnostustasi ole koskaan epäillytkään) ja tunnenhan mä sut. Et osaa puhua naisille lainkaan eikä sulla ole hippustakaan geimiä. Toisaalta tämä on hyväkin. Olet vilpitön ja rehellinen, ja nämä ovat molemmat sellaisia piirteitä, jotka käyvät ihmisissä jatkuvasti harvinaisemmiksi.
Mutta mulla ei ole lainkaan niin paksu nahka kuin mitä ehkä kuvittelet. Varon sua, koska odotan, että tavalla tai toisella muhun kuitenkin sattuu.
Muuten omisin, mutta en ole savolaismies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet aina herää kanki jäykkänä?
Ei toki aina. Nuorena melko usein, muttei aina silloinkaan. Kun ikää tulee, aamustondikset vähenevät. Kyllä niitä on usein muttei aina. Ja siinä on eroa onko sellainen tietämättään vai niin, että tiedostaa kiihottuneensa jostain tietystä henkilöstä. Jos on "vain" asmustondis, se saa lerpahtaa omia aikojaan, mutta jos se on jonkun tietyn takia, silloin panetus on armoton ja on melkeinpä pakko harjoittaa itsesaastutusta. 🤣 Vaikka yksilöllisiä juttujahan nämä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet aina herää kanki jäykkänä?
Ei toki aina. Nuorena melko usein, muttei aina silloinkaan. Kun ikää tulee, aamustondikset vähenevät. Kyllä niitä on usein muttei aina. Ja siinä on eroa onko sellainen tietämättään vai niin, että tiedostaa kiihottuneensa jostain tietystä henkilöstä. Jos on "vain" asmustondis, se saa lerpahtaa omia aikojaan, mutta jos se on jonkun tietyn takia, silloin panetus on armoton ja on melkeinpä pakko harjoittaa itsesaastutusta. 🤣 Vaikka yksilöllisiä juttujahan nämä ovat.
Täytyy myöntää, että ajatus siitä että hän kiihottuisi unessa katseestani saa minutkin innostumaan. 🤭
Ainahan voi kehittyä.....
mieskin.
Joo, en minäkään usko että sama.
Sivusta.