Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Voisit auttaa, mutta vetäydyt omaan maailmaasi, jossa kaikki on kohdallaan. Mikään ei riko sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää koskaan jääkö jumiin ihmiseen joka on vain osoittanut miten yhdentekevä olette hänelle.
Se on itsensä tuhlaamista.
Kyllä tämäkin loppuu vielä joskus.Loppuu, loppuu. Viimeistään krematorioon. Sitä odotellessa.
Sivusta. Oon varmasti kaivatullekin sanonut että mut sitten polttohaudataan koska pelkään herääväni ruumisarkusta. Pahinta olis tulla haudatuksi elävältä. OT.
Mulla sama juttu. Pelkään, että heräsin haudassa.
Sivusta
Okei, no mut siis miksi? Mikä tää juttu on? :D
Rupes väsyttää.
Ei jaksa enää täälläkään notkua. Taidan mennä nukkumaan. Nukun niin pitkään kuin huvittaa.
Herään tänään, ehkä?
Voit tietenkin yrittää
herätellä...🦥
Vierailija kirjoitti:
Hali, vielä yksi 🤗 noin. Nyt helpotti.
Nämä vielä varastoon
🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Olin sulle pelkkä marionettinukke, hassun hauska leikkikalu.
Vierailija kirjoitti:
Mies hautoo eroa. Kaiken hajoaminen pelottaa.
Oletteko jutelleet asiasta, vai onko selvinnyt muulla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää koskaan jääkö jumiin ihmiseen joka on vain osoittanut miten yhdentekevä olette hänelle.
Se on itsensä tuhlaamista.
Kyllä tämäkin loppuu vielä joskus.Onko tässä kysymyksessä tietynlainen tilanne ja yrität saada jotakuta ymmärtämään hyvin manipuloivin keinoin täällä jonkun asian jota et uskalla sanoa hänelle suoraan? Vihjailet hienosti sinäkin, ihan haistoin tarpeen kysymykselleni.
Ei mikään tietynlainen tilanne. Vain se että kun on tutustunut ihmiseen ja koko siltä ajalta ei ole saanut vastakaikua suorilla sanoilla, että olisi hänelle millään muotoa erityinen. Tottakai sitä toivoo että pääsisi siitä yli, kun se oli ainut sia mitä toivoin. Aikaisintaan siihen auttaa tietysti joku muu, johon muodosuu läheinen suhde ja joka sitten taas osoittaa sen että hälle on merkityksellinen. Siitä haaveillessa. Niin kauan kuin henki pihisee, niin mahdollisuushan kaikkeen hyvään on.
Oletko kysynyt suoraan oletko hänelle erityinen? Jos et vain saa vastausta niin lähde eteenpäin. Älä kuitenkaan ajattele että tilalle olisi saatava uusi vaan keräät itsesi ja elät elämääso eteenpäin. Ehkä jopa uusi astuu elämääsi silloin kun sitä vähiten odotat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lintu vai kala? Ainakin uit, missä uit ja pysyttelet vieläkin piilossa. Taidat olla piilokala.
Vainokala kuulostaa hyvältä. Mitä se sinulle tarkoittaa?
Sellaiseksiko itsesi koet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jutelleet asiasta, vai onko selvinnyt muulla tavalla?
On puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritäpä mies ymmärtää että sulta odotetaan nyt tekoa. Pientä mutta sitäkin tärkeämpää. Joten - toimi!
Mitäs tekoa odotat?
Tajuat sen kyllä mies jos vähänkin mietit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että luulenko olevani Bond?
No jotain samaa meissä onOctopussy eli kahdeksan ämmää?
Ei kukaan tartte niin paljon. Jaetaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluna sinuun edelleen H
Kuka H?
aina toistuu nämä kuka H kuka T kuka J......😁ei ne täällä selviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaks vaan kaikki joka ei ole omaa!
jeaaah! kova elämäm koulu!
Jep. No. Yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Voisit auttaa, mutta vetäydyt omaan maailmaasi, jossa kaikki on kohdallaan. Mikään ei riko sitä.
Auttaisin mielelläni. Yritinkin jo. Jäi vähän tunne, ettet ehkä halunnut jatkaa?
Ja olet itse kuvitellut tuon mun ehyen maailman. Ei sellaista ole. Kaipaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Ja millä lailla voisin auttaa? Tänne kirjoittelu ei edistä yhtään mitään
Saat olla kylmä ihan keskenään tai voit käyttäytyä noin niille muille, jotka suhun ihastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kyllä aika helposti hyvin voimakasta vihaa, jos joku tekee väärin tms. Mut sitten se menee ohi myöskin yleensä aika nopeasti, vähän kuin ukkonen. Mut jos joku on tehnyt väärin niin en sitä unohda myöskään, saatan vältellä tai jotain vastaavaa. Siis joskus ihmiset ei vaan muutu, niin sit parempi ettei ole tekemisissä tai on vähemmän tekemisissä.
Hyvin selitetty. Kyllä saa vihaakin tuntea. Ihminen on luotu tuntemaan tunteita, olennaista on se kuinka hän käyttäytyy tunteen vallassa eli siis tekeekö jollekin pahoja asioita. Vihan tunne voi myös auttaa tekemään oikeita hyviä asioita ja tuo myös rohkeutta. Siten vahvistuu joten tunteet ovat sallittu mutta pahuus ei ole.
Joo, sit jos suutun aiheesta niin saattaa tulla ns täyslaidallinen verbaalisesti. Tapahtuu harvoin ja siihen on yleensä hyvä syy.
Joo ihan normaalia. Ei hätää, aiheesta saa kyllä sanoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisin mielelläni. Yritinkin jo. Jäi vähän tunne, ettet ehkä halunnut jatkaa?
Ja olet itse kuvitellut tuon mun ehyen maailman. Ei sellaista ole. Kaipaan sua.
Ei hän ole yrittänyt. Sinä varmaan omaa kauvattuasi.
Näytit tooosi hyvältä Hoo nainen juuri äsken 👄💋
Mitäs tekoa odotat?