Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Rohkeus on miehessä seksikästä. Jopa pientä röyhkeyttä hipova rohkeus.
Sellaiset komeat, suositut, vahvat ja itsevarmat testohöyryiset teinit/parikymppiset on luontevasti tuollaisia. Täällä tuskin on niitä.
Ah mix sa runoni tapoit
Mitä pahaa se sinulle teki?
Ollaan maailmassa ihmeelisessä
Kun runojakin pitää tappaa
Ja eikö vanhoja voi kaipauksella kaivata?
On synkkä Sinun mielenmaisemasi
Kiukkua ja traumaa vaikka muilla jakaa
KH 4.6.2023
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetän enkeleitä poluillenne <3<3
Mun polulla on ollut vaan pahoja mustia enkeleitä. Ne kamppaa ja keppostelee, nauraa räkäsesti kun näkee mun itkevän.
Oletko saanut selvyyttä miksi?
Varmaan oon edellisessä elämässä tehnyt jotain, josta nyt koen karmanlain mukaiset rangaistukset. Joo, en tiedä. Ehkä todennäköisempi vaihtoehto on se, että ihastun aina niihin, jotka ei ihastu takaisin. Varmaan tasoteoreetikoilla olis antaa vastauksia mun osaltani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset komeat, suositut, vahvat ja itsevarmat testohöyryiset teinit/parikymppiset on luontevasti tuollaisia. Täällä tuskin on niitä.
Jos sinulla ei ole heistä sen suurempaa ymmärrystä, käsität asiat väärin. Älä tee haitallisia yleistyksiä myöskään ihmisistä. Kannattaa tutustua ja siten oppii ihmisistä enemmän. Monilla on niin kutsuttu suoja joka saattaa vaikuttaa kylmyydeltä mutta se ihminen ei ole kylmä vaan hän suojelee itseään ilkeiltä ihmisiltä, koska häntä ei ole ymmärretty oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olet paras".
Kauniisti sanottu. 😊
Oli. Hämmennyin. Kiitos T🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viha ja rakkaus kulkevat käsi kädessä, joskus niiden on tehtävä yhteistyötä oppiakseen ymmärtämään sekä hyväksymään toisensa. <3
Paskat. Vihalla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Noiden tunteiden koplaaminen ja sekoittaminen on tunnetaidoiltaan kehittymättömien ja psyykkisesti häiriintyneiden ihmisten meemejä.
Aina olen paljon rakastanut, koskaan en ketään vihannut.
En minäkään varsinaisesti vihaa ketään tai siis joo, niitä jotka tekevät pahaa muille. En kyllä rupea rakastamaan kaikkia, se koituisi kohtalokseni. Rakkautta on ymmärtää ihmisiä. En tarkoittanut että pitää vihata toista mutta se on hieman vaikea selittää. Joissakin ihmisissä on sellaista älykkyyttä joka helposti suojelee itseään sellaisissa tilanteissa joissa ei tunne oloaan turvalliseksi ja alkaa myös helposti hylkiä tietynlaisia ihmisiä. Jos et ymmärrä, älä sano mitään.
Älkää koskaan jääkö jumiin ihmiseen joka on vain osoittanut miten yhdentekevä olette hänelle.
Se on itsensä tuhlaamista.
Kyllä tämäkin loppuu vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun polulla on ollut vaan pahoja mustia enkeleitä. Ne kamppaa ja keppostelee, nauraa räkäsesti kun näkee mun itkevän.
Varmaan oon edellisessä elämässä tehnyt jotain, josta nyt koen karmanlain mukaiset rangaistukset. Joo, en tiedä. Ehkä todennäköisempi vaihtoehto on se, että ihastun aina niihin, jotka ei ihastu takaisin. Varmaan tasoteoreetikoilla olis antaa vastauksia mun osaltani.
Ei ole mitään entisiä elämiä. Ootko ollut ilkeä tai tehnyt pahaa muille? Millainen mielenmaisema sulla on? Hoidatko sun asioitasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole heistä sen suurempaa ymmärrystä, käsität asiat väärin. Älä tee haitallisia yleistyksiä myöskään ihmisistä. Kannattaa tutustua ja siten oppii ihmisistä enemmän. Monilla on niin kutsuttu suoja joka saattaa vaikuttaa kylmyydeltä mutta se ihminen ei ole kylmä vaan hän suojelee itseään ilkeiltä ihmisiltä, koska häntä ei ole ymmärretty oikein.
En kirjoittanut kylmyydestä tai mistään haitallisesta, en nyt ymmärrä mitä oikein selität? Tarkoitin vaan sitä, että tuollaiset miehet joita täällä haikaillaan päivästä toiseen, on yleensä nuoria testohöyryisiä itsevarmoja jannuja, joilla ei ole vielä elämä lyönyt lunta tupaan. Että silleen kannattaa miettiä, onko itse vähän myöhässä niiden suhteen tai jotain, että kuinka vahvasti marinoi itsensä näillä tarinoilla unelmien kirkasotsaisesta prinssistä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää koskaan jääkö jumiin ihmiseen joka on vain osoittanut miten yhdentekevä olette hänelle.
Loppuu, loppuu. Viimeistään krematorioon. Sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan kaivattua sulla on?
Kaksin aina kaunihimpi, mutta tältä erää vain yksi. Ja eräs ei-toivottu ex-kaivattu.
Minulla ihan sama tilanne. Se ex-narttu tahallaan änkeää aina samoihin paikkoihin missä olen ja pilaa minun päiväni. Muuttaisi pois täältä kiusaamasta. Tännekin spämmää viestejä pitkin päivää, ne on tunnistettu oikein hyvin.
Joo niinpä, ymmärrän sua tiedätkö todella hyvin! Tykkäsin sanasta narttu. Saa käyttää. :)
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä kysymyksessä tietynlainen tilanne ja yrität saada jotakuta ymmärtämään hyvin manipuloivin keinoin täällä jonkun asian jota et uskalla sanoa hänelle suoraan? Vihjailet hienosti sinäkin, ihan haistoin tarpeen kysymykselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämäkin loppuu vielä joskus.Loppuu, loppuu. Viimeistään krematorioon. Sitä odotellessa.
Sivusta. Oon varmasti kaivatullekin sanonut että mut sitten polttohaudataan koska pelkään herääväni ruumisarkusta. Pahinta olis tulla haudatuksi elävältä. OT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään entisiä elämiä. Ootko ollut ilkeä tai tehnyt pahaa muille? Millainen mielenmaisema sulla on? Hoidatko sun asioitasi?
Painu kuuseen hyvine neuvoinesi ja idioottimaisine kysymyksenisi. Sun ylimielisyytes loistaa tuolta rivien välistä. En kaipaa sua enkä sun juttuja, hauskaa päivänjatkoa leijuprinsessalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kirjoittanut kylmyydestä tai mistään haitallisesta, en nyt ymmärrä mitä oikein selität? Tarkoitin vaan sitä, että tuollaiset miehet joita täällä haikaillaan päivästä toiseen, on yleensä nuoria testohöyryisiä itsevarmoja jannuja, joilla ei ole vielä elämä lyönyt lunta tupaan. Että silleen kannattaa miettiä, onko itse vähän myöhässä niiden suhteen tai jotain, että kuinka vahvasti marinoi itsensä näillä tarinoilla unelmien kirkasotsaisesta prinssistä.
Okei, kategorioit ihmisiä mielesi maiseman mukaisesti etkä ole vastaanottavainen keskustelutaitoinen ihminen. Emme voi jatkaa keskustelua, alkaisimme tapella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kategorioit ihmisiä mielesi maiseman mukaisesti etkä ole vastaanottavainen keskustelutaitoinen ihminen. Emme voi jatkaa keskustelua, alkaisimme tapella.
Näin on IMO, kiva kun tunnistit sen heti alkuunsa etkä alkanut haastamaan riitaa, vaikka luetteletkin jotain omia oletuksiasi joita voisin alkaa kumoamaan, jos olisi kiinnostusta lähteä tuollaiseen turhaan väittelyyn ketjurandomin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämäkin loppuu vielä joskus.Loppuu, loppuu. Viimeistään krematorioon. Sitä odotellessa.
Eli siis kuolemaan? Oletettavasti se tapahtuu ennen krematoriota, olenko oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Hulluna sinuun edelleen H
Teepä asialle jotain.
Kauniisti sanottu. 😊