Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
24241/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluna sinuun edelleen H

Kuka H?

Vierailija
24242/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tänäänkään nähsä, etkä varsinkaan sitä ilmoittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24243/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää koskaan jääkö jumiin ihmiseen joka on vain osoittanut miten yhdentekevä olette hänelle.

Se on itsensä tuhlaamista.

Kyllä tämäkin loppuu vielä joskus.

Loppuu, loppuu. Viimeistään krematorioon. Sitä odotellessa.

Sivusta. Oon varmasti kaivatullekin sanonut että mut sitten polttohaudataan koska pelkään herääväni ruumisarkusta. Pahinta olis tulla haudatuksi elävältä. OT.

Ok, ymmärsin! :D

Vierailija
24244/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lintu vai kala? Ainakin uit, missä uit ja pysyttelet vieläkin piilossa. Taidat olla piilokala.

Vierailija
24245/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetän enkeleitä poluillenne <3<3

Mun polulla on ollut vaan pahoja mustia enkeleitä. Ne kamppaa ja keppostelee, nauraa räkäsesti kun näkee mun itkevän.

Oletko saanut selvyyttä miksi?

Varmaan oon edellisessä elämässä tehnyt jotain, josta nyt koen karmanlain mukaiset rangaistukset. Joo, en tiedä. Ehkä todennäköisempi vaihtoehto on se, että ihastun aina niihin, jotka ei ihastu takaisin. Varmaan tasoteoreetikoilla olis antaa vastauksia mun osaltani.

Ei ole mitään entisiä elämiä. Ootko ollut ilkeä tai tehnyt pahaa muille? Millainen mielenmaisema sulla on? Hoidatko sun asioitasi?

Painu kuuseen hyvine neuvoinesi ja idioottimaisine kysymyksenisi. Sun ylimielisyytes loistaa tuolta rivien välistä. En kaipaa sua enkä sun juttuja, hauskaa päivänjatkoa leijuprinsessalle.

Tunnetaitokurssille. Anteeksi saa myös pyytää, täysin tarpeeton tämä hyökkäys. En noteeraa tämän enempää. Hyvää jatkoa!

Vierailija
24246/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää koskaan jääkö jumiin ihmiseen joka on vain osoittanut miten yhdentekevä olette hänelle.

Loppuu, loppuu. Viimeistään krematorioon. Sitä odotellessa.

Sivusta. Oon varmasti kaivatullekin sanonut että mut sitten polttohaudataan koska pelkään herääväni ruumisarkusta. Pahinta olis tulla haudatuksi elävältä. OT.

Mulla sama juttu. Pelkään, että heräsin haudassa.

Sivusta

Vierailija
24247/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hali, halituttaa nyt tosi paljon 🤗

Vierailija
24248/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole koskaan kertonut, että olisit hulluna minuun. Ehkä et olekaan, vaikka minä olen sinuun.

Vierailija
24249/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä kysymyksessä tietynlainen tilanne ja yrität saada jotakuta ymmärtämään hyvin manipuloivin keinoin täällä jonkun asian jota et uskalla sanoa hänelle suoraan? Vihjailet hienosti sinäkin, ihan haistoin tarpeen kysymykselleni.

Ei mikään tietynlainen tilanne. Vain se että kun on tutustunut ihmiseen ja koko siltä ajalta ei ole saanut vastakaikua suorilla sanoilla, että olisi hänelle millään muotoa erityinen. Tottakai sitä toivoo että pääsisi siitä yli, kun se oli ainut sia mitä toivoin. Aikaisintaan siihen auttaa tietysti joku muu, johon muodosuu läheinen suhde ja joka sitten taas osoittaa sen että hälle on merkityksellinen. Siitä haaveillessa. Niin kauan kuin henki pihisee, niin mahdollisuushan kaikkeen hyvään on.

Vierailija
24250/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hautoo eroa. Kaiken hajoaminen pelottaa.

Vierailija
24251/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkeus on miehessä seksikästä. Jopa pientä röyhkeyttä hipova rohkeus.

Sellaiset komeat, suositut, vahvat ja itsevarmat testohöyryiset teinit/parikymppiset on luontevasti tuollaisia. Täällä tuskin on niitä.

Jos sinulla ei ole heistä sen suurempaa ymmärrystä, käsität asiat väärin. Älä tee haitallisia yleistyksiä myöskään ihmisistä. Kannattaa tutustua ja siten oppii ihmisistä enemmän. Monilla on niin kutsuttu suoja joka saattaa vaikuttaa kylmyydeltä mutta se ihminen ei ole kylmä vaan hän suojelee itseään ilkeiltä ihmisiltä, koska häntä ei ole ymmärretty oikein.

En kirjoittanut kylmyydestä tai mistään haitallisesta, en nyt ymmärrä mitä oikein selität? Tarkoitin vaan sitä, että tuollaiset miehet joita täällä haikaillaan päivästä toiseen, on yleensä nuoria testohöyryisiä itsevarmoja jannuja, joilla ei ole vielä elämä lyönyt lunta tupaan. Että silleen kannattaa miettiä, onko itse vähän myöhässä niiden suhteen tai jotain, että kuinka vahvasti marinoi itsensä näillä tarinoilla unelmien kirkasotsaisesta prinssistä. 

Okei, kategorioit ihmisiä mielesi maiseman mukaisesti etkä ole vastaanottavainen keskustelutaitoinen ihminen. Emme voi jatkaa keskustelua, alkaisimme tapella.

Näin on IMO, kiva kun tunnistit sen heti alkuunsa etkä alkanut haastamaan riitaa, vaikka luetteletkin jotain omia oletuksiasi joita voisin alkaa kumoamaan, jos olisi kiinnostusta lähteä tuollaiseen turhaan väittelyyn ketjurandomin kanssa. 

Olet hieman ilkeän oloinen, miksi olet viestiäni kohtaan näin hangoitteleva? Mitä sinä tarvitset minulta?

Vierailija
24252/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hali takas 😉

Vierailija
24253/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suukotuttaako myös?

Vierailija
24254/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaks vaan kaikki joka ei ole omaa!

Vierailija
24255/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että luulenko olevani Bond?

No jotain samaa meissä on

Octopussy eli kahdeksan ämmää?

Vierailija
24256/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤗

Vierailija
24257/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskaks vaan kaikki joka ei ole omaa!

jeaaah! kova elämäm  koulu!

Vierailija
24258/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukeltaisin sun vaatteiden alle

Vierailija
24259/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hali, vielä yksi 🤗 noin. Nyt helpotti.

Vierailija
24260/27486 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lintu vai kala? Ainakin uit, missä uit ja pysyttelet vieläkin piilossa. Taidat olla piilokala.

Vainokala kuulostaa hyvältä. Mitä se sinulle tarkoittaa?

Ketju on lukittu.