Mielenkiintoisia alkoholiostoksia Eduskunnassa
Hauskinta tässä on se, että suurin valtion kortilla (siis veronmaksajien kortilla) ostettu alkoholimäärä oli Sosiaali- ja TERVEYSMINISTERIÖN hankinnat, mitkä mahtoi olla ne TERVEYSVAIKUTUKSET. Nauroin todella ihan vääränä kun tiedon luin.
Kommentit (31)
Minulla olisi radikaali ajatus. Mitä jos myös poliitikot ja ministeriöiden virkamiehet kokeilisivat pitää kokouksensa selvin päin?
"Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon".
Vierailija kirjoitti:
Usein kuiteissa "kokoustarjoiluja". Mitä helvettiä? Työkokouksissako vedetään kaksi käsin viinaa ja muita alkoholijuomia? Missä työpaikoissa noin, jos ei nyt poliittisia sikailijoita lasketa?
Oletko jossain pullossa kasvanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein kuiteissa "kokoustarjoiluja". Mitä helvettiä? Työkokouksissako vedetään kaksi käsin viinaa ja muita alkoholijuomia? Missä työpaikoissa noin, jos ei nyt poliittisia sikailijoita lasketa?
Oletko jossain pullossa kasvanut?
En ole, toisin kuin mitä ilmeisimmin sinä ja nuo juoppopoliitikot ja -virkamiehet.
Vierailija kirjoitti:
Jankuti, jankuti
Kappas, työpalavereissa dokaileva virkamies tai peräti erityisavustaja ilmoittautui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti, jankuti
Kappas, työpalavereissa dokaileva virkamies tai peräti erityisavustaja ilmoittautui.
Olen eläkkeellä oleva hoitaja joka on kyllästynyt saman asian jankutukseen.
25 000 eurolla ostettu alkoholia, käsittämätön summa ja käsittämätön määrä pulloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti, jankuti
Ota ryyppy tai nappaa työpaikan lääkekaapista huumepilleri, jaksat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi radikaali ajatus. Mitä jos myös poliitikot ja ministeriöiden virkamiehet kokeilisivat pitää kokouksensa selvin päin?
No siis kun viime hallituksen touhuja katsoo niin onhan se selvää ettei sitä sohlaamista normaali ihminen voi katsella selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti, jankuti
Me uskotaan sinua yhtä paljon kuin äsken kun väitit olevasi kokoomuslainen.
Valtionvarainministeriölle plussaa, että osasivat ihan kirjoittaa kuittiin mihin tilaisuuteen on ostettu ja miksi.
Ei mitään kontrollia mihin valtion maksukorttia vingutetaan. Uusille edustajille opetetaan heti talon rahoille. Kaikille tarjottu 4 vuoden kestävää ilmaista taksi korttia, sillä saa ajella miten haluaa, veronmaksajien piikkiin. Orpo nosti kaikkien palkkoja, taksikortti kaikille ja piikki auki Alkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kontrollia mihin valtion maksukorttia vingutetaan. Uusille edustajille opetetaan heti talon rahoille. Kaikille tarjottu 4 vuoden kestävää ilmaista taksi korttia, sillä saa ajella miten haluaa, veronmaksajien piikkiin. Orpo nosti kaikkien palkkoja, taksikortti kaikille ja piikki auki Alkoon.
Kohtuullisen "korkean tason" virkamiehenä ainakin puolisoni pitää kuulemma hyvin omituisena ajatustakin, että kokouksissa olisi alkoholitarjoilua. Ministeriöissä on ilmeisesti eri meininki.
Ohhoh. Ei näytä hyvältä, kun sosiaali- ja terveysministeriö yrittää kynsin hampain estää suomalaisia käyttämästä alkoholia, mutta itse porsastelevat viinan kanssa kuin pahimmat hampuusit.
Vierailija kirjoitti:
Kuka se osti eniten. Mikako?
Hirviniemen sisko tai siskon puoluekaveri pohjoisesta.