Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
22641/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän etunimet alkaa samalla kirjaimella, etu- ja sukunimissä kolme samaa kirjainta.

Sama täällä.

Mikä kirjain? :)

Vierailija
22642/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viisi samaa kirjainta. Hänen etunimensä loppuu niihin kahteen kirjaimeen, joilla sukunimeni alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22643/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, että kehuitte runojani. Helpottaa tätä itsefrustraatiota joka kanavoituu välillä sijaiskärsijöihin. Mua vaan suunnattomasti vitjattaa "moukat ameebat" jotka aliarvostavat intrapsyykkisesti ja kirjallisesti itseään ilmaisevien tuotoksia. Ilman niitä, koen että minua ei ole olemassa sillä olenhan ilman mielikuvituksen sanansäilääni onneton reppana; sekundäärinen ja alisteinen ikään kuin. 👉🏻👈🏻

Mitä sinun runoja? En kyllä nähnyt täällä yhtään hyviä. Sulla on myös tuollainen itsekeskeinen tapa, samalla kun otat kehuja vastaan, sinä haukut muita. Jos olisit hyvä, olisit kirjoittanut niitä jo kirjaksi asti.

Pakko olla samaa mieltä. 🤔

Nii-i, toi tyyli ei päde. En tykkää kun yrittävät esiintyä noilla hienonkuuloisilla sanoilla. Voisi puhua niin että ymmärtää muutkin. Sitä paitsi jos näet jossakin ja kysyt, he eivät vastaa. Ovat yleensä hiljaisia netin ulkopuolella.

Hienonkuuloisia sanoja käytetään tiivistämään tekstiä, sillä siellä on joku konsepti sen hienon sanan takana.

Höpö höpö. Taitava kirjoittaja kyllä saa ajatuksen ja tunnelman pyydystettyä paperille ilman, että lukija tarvitsee sanakirjaa. Sivusta

Kannattaisi lukea enemmän, niin ei tarvitsisi sanakirjaa (ei muuten yllätä yhtään, että tuota mieltä oleva on höpöhöpöttelijä lol)

Vierailija
22644/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha, mun runot ja kirjoitukset joutuvat näköjään digitaalisen silppurin kynsiin. Joku/jotkut todellakin vihaavat minua kuten olen aprikoinut 😢

Älä ota itseesi poistattelua. Muidenkin viestejä poistuu ilman syytä.

Vierailija
22645/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän etunimet alkaa samalla kirjaimella, etu- ja sukunimissä kolme samaa kirjainta.

Sama täällä.

Mikä kirjain? :)

M etunimet

Vierailija
22646/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle 🌹 valitsen sinut.

En halua kuulostaa itserakkaalta mutta onnittelut erinomaisesta valinnasta👍

Kieltämättä tämä Hopeakettu on vähän käytetty yksilö ja priima peli🤠

Joku saa susta hyvän saaliin 😉

Vierailija
22647/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, että kehuitte runojani. Helpottaa tätä itsefrustraatiota joka kanavoituu välillä sijaiskärsijöihin. Mua vaan suunnattomasti vitjattaa "moukat ameebat" jotka aliarvostavat intrapsyykkisesti ja kirjallisesti itseään ilmaisevien tuotoksia. Ilman niitä, koen että minua ei ole olemassa sillä olenhan ilman mielikuvituksen sanansäilääni onneton reppana; sekundäärinen ja alisteinen ikään kuin. 👉🏻👈🏻

Mitä sinun runoja? En kyllä nähnyt täällä yhtään hyviä. Sulla on myös tuollainen itsekeskeinen tapa, samalla kun otat kehuja vastaan, sinä haukut muita. Jos olisit hyvä, olisit kirjoittanut niitä jo kirjaksi asti.

Nii-i, toi tyyli ei päde. En tykkää kun yrittävät esiintyä noilla hienonkuuloisilla sanoilla. Voisi puhua niin että ymmärtää muutkin. Sitä paitsi jos näet jossakin ja kysyt, he eivät vastaa. Ovat yleensä hiljaisia netin ulkopuolella.

Hienonkuuloisia sanoja käytetään tiivistämään tekstiä, sillä siellä on joku konsepti sen hienon sanan takana.

Onko tarkoitus, että vain kourallinen ymmärtää? Eikö taitava kirjoittaja osaa tiivistää muutenkin? -sivulta

Anteeksi, mutta mielestäni on hyvä että sivistetään toinen toisiamme. Minä myös etsin ihan sanakirjoista yms. tietoa, kun tulee tuntemattomampi termi vastaan. En pidä elitismistä (~ylempi luokkaisesta ajattelusta ja olemisesta) eli siitä, että niin sanottu rahvas kohtelee itseään kykenemättömänä ymmärtämään sitä mitä valtaa pitävä luokka näillä käsitteillä tarkoittaa. Sivistys kuuluu kaikille ja vaatii viitseliäisyyttä kärsivällisyyden lisäksi liberoida (~vapauttaa itsensä sorrosta) itsensä kahleista joihin itsemme kiedomme.

Vierailija
22648/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäisi saada oma  elämäni kuntoon, että saisin itsetuntoni kohdilleen.  Vasta sitten voisin tosissani haaveilla sinusta mies. Haaveilen toki nytkin, mutta en haluaisi sinun tietävän miten sekaisin asiani ovat. 

Naisilla nyt tuppaa nuo asiat olemaan sekaisin. Tuskin mitään uutta sille miehelle. Pusu ja hali..

Vierailija
22649/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💚🦘

Vierailija
22650/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia mun ihastuminen oli niin kamala juttu? Miehelle.

Vierailija
22651/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä viisi samaa kirjainta. Hänen etunimensä loppuu niihin kahteen kirjaimeen, joilla sukunimeni alkaa.

M,O?

Vierailija
22652/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko meidän aika jutella tämä kaikki sotku, selvittää kaikki väärinkäsitykset ja muut ja sen jälkeen jatkaa puhtaalta pöydältä vaikka sitten kaveruuden pohjalta? En halua sulle kuin pelkkää hyvää, rakas.

Vierailija
22653/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehen ihastuit?

Vierailija
22654/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko meidän aika jutella tämä kaikki sotku, selvittää kaikki väärinkäsitykset ja muut ja sen jälkeen jatkaa puhtaalta pöydältä vaikka sitten kaveruuden pohjalta? En halua sulle kuin pelkkää hyvää, rakas.

Ei saa laittaa tällaisia, ku tulee tippa linssiin 🥺 sivusta

Vierailija
22655/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäisi saada oma  elämäni kuntoon, että saisin itsetuntoni kohdilleen.  Vasta sitten voisin tosissani haaveilla sinusta mies. Haaveilen toki nytkin, mutta en haluaisi sinun tietävän miten sekaisin asiani ovat. 

Ooksä ruvennu käyttää huumeita vai????

Vierailija
22656/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisitpa täällä.

Tulen heti kun pyydät.

Vierailija
22657/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehen ihastuit?

Sivusta huutelen: kollegaan.

Vierailija
22658/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Taitava kirjoittaja kyllä saa ajatuksen ja tunnelman pyydystettyä paperille ilman, että lukija tarvitsee sanakirjaa. Sivusta

Kannattaisi lukea enemmän, niin ei tarvitsisi sanakirjaa (ei muuten yllätä yhtään, että tuota mieltä oleva on höpöhöpöttelijä lol)

Taisin puhua lukijasta, joka kaiketi voi olla kuka hyvänsä.

Omasta mielestäni yksinkertainen on kaunista, ja parhaat runot ikään kuin soivat paperilla, ja ne eivät ole niitä, joissa on koetettu joillain vähän "hienommilla" sanoilla briljeetata. Jälkimmäiset herättävät joskus jopa hieman myötähäpeää.

Vierailija
22659/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehen ihastuit?

J-mieheen.

Vierailija
22660/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ikävöi enää

Ketju on lukittu.