Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko joku huomiota? Voin antaa huomiota kaikille sen tarpeisille, jotta pääsevät tänä iltana vähän onnellisempina nukkumaan.
Ei sua kukaan tarvitse
Ei siinä mua tarjottukaan, vaan huomiota
Siks just, oot turha, hyödytön 🥵
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin sinuun jo 2017.
Mielessäsikö?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei osaa nauttia elämästään yksin, ei osaa nauttia siitä kumppaninkaan kanssa.
Yksi kulahtanut ja väsynyt aatelmahokema.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei osaa nauttia elämästään yksin, ei osaa nauttia siitä kumppaninkaan kanssa.
Minä ainakin nautin kumppanistani, hän on minua varten aina ja hän tuo minulle ilon elämääni. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä tapahtui?
Lahdessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, että kehuitte runojani. Helpottaa tätä itsefrustraatiota joka kanavoituu välillä sijaiskärsijöihin. Mua vaan suunnattomasti vitjattaa "moukat ameebat" jotka aliarvostavat intrapsyykkisesti ja kirjallisesti itseään ilmaisevien tuotoksia. Ilman niitä, koen että minua ei ole olemassa sillä olenhan ilman mielikuvituksen sanansäilääni onneton reppana; sekundäärinen ja alisteinen ikään kuin. 👉🏻👈🏻
Mitä sinun runoja? En kyllä nähnyt täällä yhtään hyviä. Sulla on myös tuollainen itsekeskeinen tapa, samalla kun otat kehuja vastaan, sinä haukut muita. Jos olisit hyvä, olisit kirjoittanut niitä jo kirjaksi asti.
Pakko olla samaa mieltä. 🤔
Nii-i, toi tyyli ei päde. En tykkää kun yrittävät esiintyä noilla hienonkuuloisilla sanoilla. Voisi puhua niin että ymmärtää muutkin. Sitä paitsi jos näet jossakin ja kysyt, he eivät vastaa. Ovat yleensä hiljaisia netin ulkopuolella.
Hienonkuuloisia sanoja käytetään tiivistämään tekstiä, sillä siellä on joku konsepti sen hienon sanan takana.
Höpö höpö. Taitava kirjoittaja kyllä saa ajatuksen ja tunnelman pyydystettyä paperille ilman, että lukija tarvitsee sanakirjaa. Sivusta
Kannattaisi lukea enemmän, niin ei tarvitsisi sanakirjaa (ei muuten yllätä yhtään, että tuota mieltä oleva on höpöhöpöttelijä lol)
Taisin puhua lukijasta, joka kaiketi voi olla kuka hyvänsä.
Omasta mielestäni yksinkertainen on kaunista, ja parhaat runot ikään kuin soivat paperilla, ja ne eivät ole niitä, joissa on koetettu joillain vähän "hienommilla" sanoilla briljeetata. Jälkimmäiset herättävät joskus jopa hieman myötähäpeää.
Voiko joku sanoa mikä mun runojen sanoista oli vaikea ymmärtää? Käytin mielestäni ihan perustason kieltä niissä 🤔
Perustaso? Ei sellasta ole olemassakaan. Et vain osaa, hyväksy nyt se. Olet surkea.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko meidän aika jutella tämä kaikki sotku, selvittää kaikki väärinkäsitykset ja muut ja sen jälkeen jatkaa puhtaalta pöydältä vaikka sitten kaveruuden pohjalta? En halua sulle kuin pelkkää hyvää, rakas.
Jollain on siis kana kynittävänä jonkun kanssa perjantai-illan ratoksi.
Tästä alkaa tulla tapa, että oon väsyneenä sängynpohjalla haaveilemassa
I was the ocean
You wanted rivers
I was the moon
You chased the stars
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä tapahtui?
Lahdessa
Älä huutele sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko joku huomiota? Voin antaa huomiota kaikille sen tarpeisille, jotta pääsevät tänä iltana vähän onnellisempina nukkumaan.
Ei sua kukaan tarvitse
Ootko jumala? Sua onki tänne ootettu. Sivusta
Joo. V i t u t t a a k o sekin? 😁
Aivan sama mitä tänne kirjoittelee, ei saa koskaan mitään positiivista. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sua kukaan tarvitse
Ei siinä mua tarjottukaan, vaan huomiota
Siks just, oot turha, hyödytön 🥵
Emmä oo, mutta sehän on positiivista ettei täällä ole huomion tarpeisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pullanmurut tuo mun luo...
Ison pullan luokse 🥵
Eilen sulla oli töissä juhlat. Onkohan tänään lapsilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sua kukaan tarvitse
Ootko jumala? Sua onki tänne ootettu. Sivusta
Joo. V i t u t t a a k o sekin? 😁
Aivan sama mitä tänne kirjoittelee, ei saa koskaan mitään positiivista. 🤭
Jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, että kehuitte runojani. Helpottaa tätä itsefrustraatiota joka kanavoituu välillä sijaiskärsijöihin. Mua vaan suunnattomasti vitjattaa "moukat ameebat" jotka aliarvostavat intrapsyykkisesti ja kirjallisesti itseään ilmaisevien tuotoksia. Ilman niitä, koen että minua ei ole olemassa sillä olenhan ilman mielikuvituksen sanansäilääni onneton reppana; sekundäärinen ja alisteinen ikään kuin. 👉🏻👈🏻
Mitä sinun runoja? En kyllä nähnyt täällä yhtään hyviä. Sulla on myös tuollainen itsekeskeinen tapa, samalla kun otat kehuja vastaan, sinä haukut muita. Jos olisit hyvä, olisit kirjoittanut niitä jo kirjaksi asti.
Pakko olla samaa mieltä. 🤔
Nii-i, toi tyyli ei päde. En tykkää kun yrittävät esiintyä noilla hienonkuuloisilla sanoilla. Voisi puhua niin että ymmärtää muutkin. Sitä paitsi jos näet jossakin ja kysyt, he eivät vastaa. Ovat yleensä hiljaisia netin ulkopuolella.
Hienonkuuloisia sanoja käytetään tiivistämään tekstiä, sillä siellä on joku konsepti sen hienon sanan takana.
Höpö höpö. Taitava kirjoittaja kyllä saa ajatuksen ja tunnelman pyydystettyä paperille ilman, että lukija tarvitsee sanakirjaa. Sivusta
Kannattaisi lukea enemmän, niin ei tarvitsisi sanakirjaa (ei muuten yllätä yhtään, että tuota mieltä oleva on höpöhöpöttelijä lol)
Taisin puhua lukijasta, joka kaiketi voi olla kuka hyvänsä.
Omasta mielestäni yksinkertainen on kaunista, ja parhaat runot ikään kuin soivat paperilla, ja ne eivät ole niitä, joissa on koetettu joillain vähän "hienommilla" sanoilla briljeetata. Jälkimmäiset herättävät joskus jopa hieman myötähäpeää.
Voiko joku sanoa mikä mun runojen sanoista oli vaikea ymmärtää? Käytin mielestäni ihan perustason kieltä niissä 🤔
Kukaan ei tiedä ainoatakaan sun runoista. Itse keskeytin sanakirjan lukemisen ja osallistuin keskusteluun, kun alettiin puhua hienon kuuloisista sanoista.
Menee elämä hukkaan. Viskaa se sanakirja pois ja mene nukkumaan. 🤭
Mammat on jonkun muun kuin huomion puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjän päällä mutta onnellinen. Vihdoin.
Sulla ei ole siis maata jalkojesi alla ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Tästä alkaa tulla tapa, että oon väsyneenä sängynpohjalla haaveilemassa
Sama täällä. Ei ole rahaa lähteä mihinkään ja luultavasti käyn kuntoilemassa illemmalla. Väsymykseni tosin johtuu toimettomuudesta ei siitä etteikö kiinnostaisi. Haaveilen siitä, että taloustilanne kohenee ja on enemmän vapautta tämän kotilotjumisen sijasta.
Perustaso? Ei sellasta ole olemassakaan. Et vain osaa, hyväksy nyt se. Olet surkea.