Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
22461/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ero jos mies hyppäisi vieraissa. Haluaisin ymmärtää, miksi naiset jatkavat tuollaisia liittojaan.

Vierailija
22462/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan näyttäs tänä vuonna olevan kesä lyhyt ja vähäluminen

Älä nyt vielä manaile! Ei voi tässä vaiheessa tietää, vaikka saataisiin helteinen heinä- ja elokuu. Kesäkuu on usein kylmä, ja sitten heinä- ja elokuussa on lämmintä, ja vielä syyskuun puolellakin ainakin eteläisessä Suomessa lämpimämpää kuin kesäkuussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22463/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut 20 vuoden aikana tasan 2 ihmisistä, joiden kanssa olisin voinut harkita yhteistä elämää, joten tässä tilanteessa ei ole mitään hyötyä kenellekään erota nykyisestä. Tyytymistähän tämä on, mutta arki sujuu ja yhteisymmärryksessä eletään.

En ihan ymmärrä perustelua. Eihän yhteiselämää lopeteta välttämättä siksi, että haluaa elämää jonkun toisen kanssa, vaan koska se nykyinen ei tyydytä. Ja se, että on edes tavannut jonkun toisen, jonka kanssa voisi haluta yhteistä elämää, on merkki siitä, että muunkinlaisia mahdollisuuksia on olemassa.

Häviävän pieni mahdollisuus, joka ei ole riskin arvoinen.

En ole itsekään hyvä ottamaan riskejä, mutta tuo kuulostaa jo aika lattealta.

No sitähän se on. Myönnetään. Kyllähän se olisi mukava, jos saisi kokea sen järisyttävän rakkauden ja myös elää sen kanssa, mutta kestäisikö se edes pitkään. Ja näiden kahden ihmisen kanssa menin niin sekaisin, että olisin käytännössä tehnyt mitä vaan, että olisivat onnellisia. Jo lähtökohtaisesti tällainen asetelma on ongelma monessa asiassa. Jos siis näin pitkälle lähtee asioita ajattelemaan.

Vierailija
22464/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän ajatelma:

Electric communication will never be a substitute for the face of someone who with their soul encourages another person to be brave and true.

- Charles Dickens

Olikohan Charles Dickens kova somettaja jo 1800-luvulla?

Vierailija
22465/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle rajojen asettaminen osoittaa miehen rakkautta heikompaa astiaa kohtaan.

Tästä olen samaa mieltä, mutta myös miehellä on oltava rajat. Rajattomuus ei ihmissuhteissa toimi.

Vierailija
22466/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ei voi voittaa. Ei edes joka toinen kerta.

Jos ihmisiä asettaa kilpailuasetelmaan ihmissuhteissa, niin on hävinnyt jo ennen pelin alkua ja jos huomaisin itse joutuvani sellaiseen, niin poistuisin pelistä ennen kuin kukaan ehtisi kissaa sanoa.

Se on sinulle sopiva tapa. Se ei pelaa joka pelkää! Aurinko ei paista risukasaankaan jos se on todella tiiviissä paketissa.

Kaikki eivät pelaa ihmisillä...

Vierailija
22467/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmisiä asettaa kilpailuasetelmaan ihmissuhteissa, niin on hävinnyt jo ennen pelin alkua ja jos huomaisin itse joutuvani sellaiseen, niin poistuisin pelistä ennen kuin kukaan ehtisi kissaa sanoa.

Se on sinulle sopiva tapa. Se ei pelaa joka pelkää! Aurinko ei paista risukasaankaan jos se on todella tiiviissä paketissa.

Risukasat saattavat joskus etsiä ihan vain toisia risukasoja, jos etsivät ketään. Hyviä pelejä!

Vierailija
22468/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti ero jos mies hyppäisi vieraissa. Haluaisin ymmärtää, miksi naiset jatkavat tuollaisia liittojaan.

Haluaisitko ymmärtää, miksi miehet jatkavat liittojaan sellaisten naisten kanssa, jotka haaveilevat täällä vieraista miehistä?

Vierailija
22469/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan sitä, että missä mun rakkaus on? Kaiketi mun on vetäydyttävä ikuisesti rakkauden oppositioon mollikuoroon laulamaan itkuvirsiä.

Vierailija
22470/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän ajatelma:

Electric communication will never be a substitute for the face of someone who with their soul encourages another person to be brave and true.

- Charles Dickens

Kirjailijoilla on usein mielikuvitusta ja visioita. Toisin kuin arkirealistit tavikset joiden kokemusmaailma rajautuu lähinnä menneeseen, konkretiaan ja itse koettuun, kirjailijat pystyvät luomaan sellaista, jota ei vielä ole tai joka ei ole edes mahdollista. Ja pohdiskelemaan ja analysoimaan sitten sen vaikutuksia ja seurauksia.

Vierailija
22471/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle rajojen asettaminen osoittaa miehen rakkautta heikompaa astiaa kohtaan.

Samaa mieltä rajoista, ne pitää löytyä, mutta eri mieltä heikommasta astiasta. Raamattu on täynnä aikakautensa sovinismia ja naisvihaa, vaikka sisältää myöskin ikivihreitä helmiä ja viisautta.

Vierailija
22472/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä olen samaa mieltä, mutta myös miehellä on oltava rajat. Rajattomuus ei ihmissuhteissa toimi.

Eikö kumpikin huolehdi rajoistaan sen sijaan, ett niit' rikseen asetettasiin? Ihan jo arvostuksesta sekä itseään ja kumppania kohtaan. Toisen rajojen vahtiminen ja puolesta asettaminen kuulostaa epäilyttävältä ja rajattomalta.

Vierailija
22473/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun toinen ja olet ollut ajatuksissani kaikkina vuodenaikoina.

Vierailija
22474/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä tietää omat rajansa ja ei kokeile mitään rajoja pelkän testauksen takia.,Nainen taas testaa miestä ja miehen selkärankaa ihan tietoisesti, jonkun ihmeen takia.

Vierailija
22475/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän ajatelma:

- Charles Dickens

Kirjailijoilla on usein mielikuvitusta ja visioita. Toisin kuin arkirealistit tavikset joiden kokemusmaailma rajautuu lähinnä menneeseen, konkretiaan ja itse koettuun, kirjailijat pystyvät luomaan sellaista, jota ei vielä ole tai joka ei ole edes mahdollista. Ja pohdiskelemaan ja analysoimaan sitten sen vaikutuksia ja seurauksia.

Onneksi ette tajua, että minä olen retrofuturisti. -yks kirjaillisesti ja intrapsyykkisesti kyvykäs.

Vierailija
22476/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät pelaa ihmisillä...

Ei siinä niin lukenutkaan. En itsekään tekisi koskaan niin varsinkaan lasten kohdalla.

Vierailija
22477/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Risukasat saattavat joskus etsiä ihan vain toisia risukasoja, jos etsivät ketään. Hyviä pelejä!

Ei liittynyt aiheeseen. Ei aina jaksa pelata, vain kun on tarve. Ei kannata mieltää kaikkea negatiiviseksi.

Vierailija
22478/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä tietää omat rajansa ja ei kokeile mitään rajoja pelkän testauksen takia.,Nainen taas testaa miestä ja miehen selkärankaa ihan tietoisesti, jonkun ihmeen takia.

Ei ole kyllä ollut tapana testailla miesten rajoja.Useampi on testaillut rajojani sen suhteen kuinka huonosti ja välinpitämättömästi voivat kohdella kunnes lähden. eri

Vierailija
22479/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivääri-salarin teemamusiikki on perfecto. Oikein jouluinen helvetti Josh Mancellilta. Muistan vielä, kuinka sensei-kunoichi jammaili Josh Mancellin musiikin tahtiin. 🤗

Vierailija
22480/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kumpikin huolehdi rajoistaan sen sijaan, ett niit' rikseen asetettasiin? Ihan jo arvostuksesta sekä itseään ja kumppania kohtaan. Toisen rajojen vahtiminen ja puolesta asettaminen kuulostaa epäilyttävältä ja rajattomalta.

Ymmärrän tän raja-asian niin, että jollekin on pettämistä, jos kumppani harrastaa seksiä muiden kanssa ja hänen oma raja menee siinä, että ei halua olla sellaisessa suhteessa. Jollain toisella rumilla nimityksillä nimittelyssä tulee oma raja vastaan, ei voi antaa kohdella itseään niin. 

Ketju on lukittu.