Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti ero jos mies hyppäisi vieraissa. Haluaisin ymmärtää, miksi naiset jatkavat tuollaisia liittojaan.
Haluaisitko ymmärtää, miksi miehet jatkavat liittojaan sellaisten naisten kanssa, jotka haaveilevat täällä vieraista miehistä?
Eikös haaveilu ole vielä eri tasolla. Siksi näitä on turha rinnastaa.
G: Osaatko haaveilla ja nähdä visioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän ajatelma:
Electric communication will never be a substitute for the face of someone who with their soul encourages another person to be brave and true.
- Charles Dickens
Olikohan Charles Dickens kova somettaja jo 1800-luvulla?
Kirjailijoilla on usein mielikuvitusta ja visioita. Toisin kuin arkirealistit tavikset joiden kokemusmaailma rajautuu lähinnä menneeseen, konkretiaan ja itse koettuun, kirjailijat pystyvät luomaan sellaista, jota ei vielä ole tai joka ei ole edes mahdollista. Ja pohdiskelemaan ja analysoimaan sitten sen vaikutuksia ja seurauksia.
Eikös kirjailija kirjoita mm. kirjoja? Ehkä (tekee) jotakin muutakin. Mielikuvitus ei ole yhtä kuin älykkyys. Rationaalisuus ei sulje pois älykkyyttä monimuotoisesti, ei myöskään luovuutta. Pitäisikö meidän kaikkien alkaa kirjailijoiksi luodaksemme jotakin? Mistä lähtien kirjailijat ovatkin huippuluojia? Luoko kirjailija menestyksekkäitä rakennusalan edistysaskeleita tai onko kirjailijuus edellytys luoda jotakin jota ei ole vielä luotu? Onko jokaisella samat edellytykset menestykselle? Mitä on menestys? On varmasti kirjailijoita joista tulee tunnetumpia syystä tai toisesta mutta ei se välttämättä johdu edes kirjailijuudesta. Typerä tuo tekstisi, et edes ymmärrä mistä puhut. Kannattaa olla hiljaa jos ei ymmärrä, osoitit lähinnä tyhmyytesi.
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan olen jossain visioissa. Tällä hetkellä fantasioin saavani vielä joskus sellaista kuin oli yhden edesmenneen ihmisen kanssa, siis seksuaalisesti. Menen huomenna sen haudalle ekaa kertaa, en yleensä käy ihmisten haudoilla ja jään aina pois kun muut menee haudoille esim. jouluna, mutta nyt olen rohkea ja menen vihdoin sinne haudalle.
Kerran olen jo käynyt kyseisen hautausmaan laidalla, mutta en mennyt sisälle. Tuosta on jo aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle rajojen asettaminen osoittaa miehen rakkautta heikompaa astiaa kohtaan.
Tästä olen samaa mieltä, mutta myös miehellä on oltava rajat. Rajattomuus ei ihmissuhteissa toimi.
Eikö kumpikin huolehdi rajoistaan sen sijaan, ett niit' rikseen asetettasiin? Ihan jo arvostuksesta sekä itseään ja kumppania kohtaan. Toisen rajojen vahtiminen ja puolesta asettaminen kuulostaa epäilyttävältä ja rajattomalta.
Rajat eivät koske vain seksuaalisuutta, vaan ihan kaikkea. Ihannetapauksessa molemmat huolehtivat rajoistaan. Joskus ihmisille pitää kuitenkin laittaa rajoja, erikoista jos sellaisesta ei ole kokemusta, mikäli parisuhteessa on joskus ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän ajatelma:
Electric communication will never be a substitute for the face of someone who with their soul encourages another person to be brave and true.
- Charles Dickens
Kirjailijoilla on usein mielikuvitusta ja visioita. Toisin kuin arkirealistit tavikset joiden kokemusmaailma rajautuu lähinnä menneeseen, konkretiaan ja itse koettuun, kirjailijat pystyvät luomaan sellaista, jota ei vielä ole tai joka ei ole edes mahdollista. Ja pohdiskelemaan ja analysoimaan sitten sen vaikutuksia ja seurauksia.
Eikös kirjailija kirjoita mm. kirjoja? Ehkä (tekee) jotakin muutakin. Mielikuvitus ei ole yhtä kuin älykkyys. Rationaalisuus ei sulje pois älykkyyttä monimuotoisesti, ei myöskään luovuutta. Pitäisikö meidän kaikkien alkaa kirjailijoiksi luodaksemme jotakin? Mistä lähtien kirjailijat ovatkin huippuluojia? Luoko kirjailija menestyksekkäitä rakennusalan edistysaskeleita tai onko kirjailijuus edellytys luoda jotakin jota ei ole vielä luotu? Onko jokaisella samat edellytykset menestykselle? Mitä on menestys? On varmasti kirjailijoita joista tulee tunnetumpia syystä tai toisesta mutta ei se välttämättä johdu edes kirjailijuudesta. Typerä tuo tekstisi, et edes ymmärrä mistä puhut. Kannattaa olla hiljaa jos ei ymmärrä, osoitit lähinnä tyhmyytesi.
Suu kiinni turhanpäiväinen narsku. 🏿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän ajatelma:
- Charles Dickens
Onneksi ette tajua, että minä olen retrofuturisti. -yks kirjaillisesti ja intrapsyykkisesti kyvykäs.
Awesome! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän ajatelma:
- Charles Dickens
Onneksi ette tajua, että minä olen retrofuturisti. -yks kirjaillisesti ja intrapsyykkisesti kyvykäs.
Awesome! 😂😂😂
Yes sir! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän ajatelma:
- Charles Dickens
Pusi pusi rakkaani! Nosta vain, hyvä teksti. Tiedä vaikka jollakulla menee herne nenukkaan. Saadaan vähän tunnelmaa.😂😂😂
En tiedä missä silloin olen, sanoi juustoraaste parasta ennen -päiväystään tarkistaessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä en riittävässä määrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle rajojen asettaminen osoittaa miehen rakkautta heikompaa astiaa kohtaan.
Tästä olen samaa mieltä, mutta myös miehellä on oltava rajat. Rajattomuus ei ihmissuhteissa toimi.
Eikö kumpikin huolehdi rajoistaan sen sijaan, ett niit' rikseen asetettasiin? Ihan jo arvostuksesta sekä itseään ja kumppania kohtaan. Toisen rajojen vahtiminen ja puolesta asettaminen kuulostaa epäilyttävältä ja rajattomalta.
Ymmärrän tän raja-asian niin, että jollekin on pettämistä, jos kumppani harrastaa seksiä muiden kanssa ja hänen oma raja menee siinä, että ei halua olla sellaisessa suhteessa. Jollain toisella rumilla nimityksillä nimittelyssä tulee oma raja vastaan, ei voi antaa kohdella itseään niin.
Niin , mutta eivät käsitykset omista rajoista muutu sillä, että vahditaan ja asetetaan raja toisen puolesta. Kyllä nimittely ja pettäminen on merkki siitä että suhteella ei ole muutoinkaan tulevaisuutta.
Ei muutukaan ja siksi näistä on hyvä keskustella jo ennen kun mitään suhdetta aletaan edes vakavasti miettiä, ettei rajat ole ihan eri kohdissa, tosin ne voi muuttua suhteen aikanakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rajat eivät koske vain seksuaalisuutta, vaan ihan kaikkea. Ihannetapauksessa molemmat huolehtivat rajoistaan. Joskus ihmisille pitää kuitenkin laittaa rajoja, erikoista jos sellaisesta ei ole kokemusta, mikäli parisuhteessa on joskus ollut.
Yleensä ilmaistessani tietyn käytöksen loukkaavan minua on suhde päättynyt. Asenteella, että ei sitten, jos ei kerran kelpaa. Kyse on ollut perus huomioimisesta eikä kohtuuttomista vaatimuksista. Siksi suhtaudun toisen puolesta rajojen asettamiseen kyseenalaistaen, sillä joka tapauksessa hän joko arvostaa siinä määrin, että huomioi toimintansa vaikutuksen tai ei. Kumpikin tilanne kertoo oman tarinansa.
Moukat ameebat
Jonninjoutava aie on
Tie perikatoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan olen jossain visioissa. Tällä hetkellä fantasioin saavani vielä joskus sellaista kuin oli yhden edesmenneen ihmisen kanssa, siis seksuaalisesti. Menen huomenna sen haudalle ekaa kertaa, en yleensä käy ihmisten haudoilla ja jään aina pois kun muut menee haudoille esim. jouluna, mutta nyt olen rohkea ja menen vihdoin sinne haudalle.
Kerran olen jo käynyt kyseisen hautausmaan laidalla, mutta en mennyt sisälle. Tuosta on jo aikaa.
Voimia. Hänen on täytynyt olla iso menetys.
Vierailija kirjoitti:
Moukat ameebat
Jonninjoutava aie on
Tie perikatoon
Tässä on jo luovuutta! Melkein tekisi mieleni kysyä oletko kirjailija? 😂 Okei, ei nyt sentään. Vakavasti ottaen pidin tästä oikeasti. Tässä on hyvää energiaa, jotakin mielenkiintoista. Nyt lisää! Jos haluat, olisi mielenkiintoista kuulla tämän runon(?) synnystä. Onko se runo vai miksi sitä sanoisit vaikka runouttahan se kyllä tietenkin kuitenkin on. 🤔 Kunhan pohdin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin romahtanut aikapäiviä sitten, jollen osaisi
-kaivosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän ajatelma:
- Charles Dickens
Siinäpä kypsä vastaväite. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moukat ameebat
Jonninjoutava aie on
Tie perikatoonTässä on jo luovuutta! Melkein tekisi mieleni kysyä oletko kirjailija? 😂 Okei, ei nyt sentään. Vakavasti ottaen pidin tästä oikeasti. Tässä on hyvää energiaa, jotakin mielenkiintoista. Nyt lisää! Jos haluat, olisi mielenkiintoista kuulla tämän runon(?) synnystä. Onko se runo vai miksi sitä sanoisit vaikka runouttahan se kyllä tietenkin kuitenkin on. 🤔 Kunhan pohdin.
Päinvastainen kokemus energiasta ja luovuudesta, luin tuon vain ylimielisenä toteamuksena
Niin , mutta eivät käsitykset omista rajoista muutu sillä, että vahditaan ja asetetaan raja toisen puolesta. Kyllä nimittely ja pettäminen on merkki siitä että suhteella ei ole muutoinkaan tulevaisuutta.