Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muka olemassa ihmisiä jotka ei halua kostaa

Vierailija
07.05.2023 |

Tuntuu todella hankalalta uskoa, etteikö jollekin sialle tekisi edes joskus mieli antaa samalla mitalla.

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nykyään vähän erikoisen kostohankkeen kohteena, sillä perimmäisenä tavoitteena tuntuu olevan säälin herättäminen kostajaa kohtaan. Hän on touhuillaan vahvistanut oikeaksi kaikki aiemmat negatiiviset vaikutelmani hänestä. Nykyisestä tilanteestaan hän on tehnyt selväksi, että on elämässään hirvittävän onneton, katkeroitunut, ja kauhean sairas. Yleensä kostajilla jyllää ylinnä egonpönkitys, mutta tällä tyypillä kaikesta välittyy joku sellainen pohjimmainen hätähuuto, että ettekö te näe miten epätoivoinen minä olen ja miten hirveän alas olen vajonnut.

kuullostaa ristiriitaiselta. Mikä sun suhde on tähän henkiläö?

Kaukainen exähän se on.

Vierailija
122/132 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo kostaa. Päinvastoin annan kaiken anteeksi. En osaa olla vihainen ja katkera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kosta enkä halua kostaa. Kyllä elämä huolehtii asiasta minun puolestani.

Vierailija
124/132 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nykyään vähän erikoisen kostohankkeen kohteena, sillä perimmäisenä tavoitteena tuntuu olevan säälin herättäminen kostajaa kohtaan. Hän on touhuillaan vahvistanut oikeaksi kaikki aiemmat negatiiviset vaikutelmani hänestä. Nykyisestä tilanteestaan hän on tehnyt selväksi, että on elämässään hirvittävän onneton, katkeroitunut, ja kauhean sairas. Yleensä kostajilla jyllää ylinnä egonpönkitys, mutta tällä tyypillä kaikesta välittyy joku sellainen pohjimmainen hätähuuto, että ettekö te näe miten epätoivoinen minä olen ja miten hirveän alas olen vajonnut.

Miten sinä liityt tähän kuvioon? Mitä teit väärin?

Eihän se kostonhalu noin yksioikoisesti sitä tarkoita, että toinen olisi tehnyt mitään väärin, vaan motiivina voi olla esim kateus, persoonallisuushäiriö, kyvyttömyys käsitellä elämän normaaleja vastoinkäymisiä terveellä tavalla, tms. tms.

Vierailija
125/132 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia on oikea osoite kostofantasioita pyörittelevälle ihmiselle, tosin kaikilla ei terapiatyöskentely onnistu.

Vierailija
126/132 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kostaa kellekään. Haluan vain eroon kaikista myrkyllisistä tyypeistä. Omasta mielestä paras "kosto" on se, että menee eteenpäin eikä anna kus*päille mitään valtaa omassa elämässä.

Vierailija
127/132 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pissapäitä. Siis omg.

Vierailija
128/132 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kostaa. En ymmärrä mitä saisin siitä. Mieluummin en vaan ole tekemisissä.

Vierailija
129/132 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta kostaa. En ymmärrä mitä saisin siitä. Mieluummin en vaan ole tekemisissä.

Ilahduttavan paljon tervepäisiä ihmisiä liikkeellä täällä kommentoimassa.

Vierailija
130/132 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En ymmärrä ihmisiä jotka "kostaa" , siis tekevät mitä? Silloinhan siinä pitäisi olla jonkunlaista kanssakäymistä ihmisen kanssa jonka kanssa ei halua olla tekemisissä.

Poistaa vaan tälläisten ei toivottujen ihmisten yhteystiedot ja numeron esto päälle, sekä esto someen. Luulisi tuosta jo tyhmemmänkin ymmärtävän, että ei pidä lähestyä.

Ääritilanteissa voi hakea lähestymiskieltoa.

Vierailija
131/132 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana sitä tuli kostettua asioita ja välillä vähän liiankin rajulla otteilla. Nekin ihmiset kelle olen kostunut ovat hengissä ja elävät omaa elämäänsä, ei kosto heihinkään oo loputtomiin vaikuttanut, en ole jäänyt hautomaan kostoa loppu elämäksi..

Iän myötä on tajunnut että ei tarvitse kostaa, voi itse valita ketä elämäänsä päästää, voi laittaa välit poikki tai antaa anteeksi asioita ja jatkaa elämäänsä pitäen yhteyttä ihmiseen joka joskus satutti sinua. Ennen kaikkea elämässä pitää käyttää aikaa itsensä hyväksi, oman elämänsä eteen, ei pohtien miksi joku teki jotain ja miten itse voit tehdä hänelle jotain vielä pahempaa, kaikki se aika on omasta elämästä hukkaan heitettyä.

Vierailija
132/132 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton kysymys. Miksi helvetissä pitäisi uhrata omasta elämästään aikaansa ja voimiaan jonkun koston takia?

En kosta. En katso taaksepäin. Jatkan elämääni.