Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muka olemassa ihmisiä jotka ei halua kostaa

Vierailija
07.05.2023 |

Tuntuu todella hankalalta uskoa, etteikö jollekin sialle tekisi edes joskus mieli antaa samalla mitalla.

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat haluaa vaan päästä possuista eroon.

Ongelma on ettet paase.

Vierailija
62/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua kaltoin kohdellut tyyppi ottaa itselleen sinun negakarmaasi? Jos kostat, otat sen takaisin itsellesi??

gahanaa karmaNo gatiH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kosta vaan blokkaan pois vaan elämästäni. 

Vierailija
64/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku läheisenne vaikkapa mukiloitaisiin pahasti, niin väitätte ettei tekisi tekijää mieli vähän tintata tauluun. Ookkei.

No ei vaan rikosilmoitusta vaan tekemään. 

Vierailija
65/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kostaa, enkä halua edes pahaa ihmisille jotka on loukanneet tai satuttaneet mua. Mutta mielessäni kyllä välillä toivon, että he ymmärtäisivät tehneensä väärin ja katuisivat eli jonkunlaista oikeudenmukaisuutta tai hyvitystä jollain tasolla kaipaisin. Oikeasti tajuan, että sellaista ei tule ja yritän siksi jättää nuo asiat taakseni niin, etten uhraisi paljon aikaa ja voimia niiden miettimiseen.

Vierailija
66/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon karmaan. Paha tulee saamaan palkkansa ennemmin tai myöhemmin. Kostamisesta tulisi vain huonoa karmaa itselle.

Kaksi minulle eniten vääryyttä tehnyttä ihmistä ovat päätyneet työttömiksi. Toiseen tapaukseen pääsin epäsuoraan vaikuttamaan, mutta itse varmasti kuoppansa kaivoi.

Koen, että paha sai palkkansa.

Vierailija
67/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua kostaa. Haluan eroon henkilöstä ja tilanteesta jatkaakseni elämää. En ymmärrä kostajia. Se on mielestäni ikävän tilanteen pitkittämistä ja pöyhimistä

Samalla kannalla kanssasi.

Vierailija
68/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossa on aina 1 possu

Vierailija
69/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kostaa. Haluan vain inhottavat ihmiset pois elämästäni.

Kostonhimo kuulostaa joltain luonnehäiriöltä mielestäni.

Vierailija
70/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kostaa, mutta olen kyllä huomannut, että ne, jotka ovat toisille ilkeitä ja käyttävät toisia hyväkseen, loppupeleissä joutuvat jollain tavalla kärsimään teoistaan. Ei minun tarvitse tehdä mitään sen asian eteen, he aiheuttavat sen ihan itse itselleen.

Karman laki on paras "kostaja".

Vierailija
71/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin laiska, etten viitsi. Jos on mulkvisti, niin kyllä sille ennemmin tai myöhemmin sattuu kumminkin.

Vierailija
72/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näiden joka asiasta kostavien ihmisten mielestä ei varmasti ole. Jos itse haluaa kostaa jokaisen mitättömän/olemattoman asian takia, niin ei varmasti ymmärrä että kaikki eivät ota pultteja ihan jokaisesta vastoinkäymisestä.

Vierailija
73/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tekisi pahaa lapsellenne niin jättäisitte asian siihen ja pistäisitte vain välit poikki? Kummaa porukkaa.

Mä oon sitten poikkeus, mutta jos joku mun lapsille tekisi pahaa, niin kyllä kostaisin. Jos olisi vaan yksi lapsi, ja joku tappaisi hänet, niin se olisi mulle ihan sama istua loppuikäni vankilassa. Mulle olisi siinä tilanteessa ainoa elämäntarkoitus kostaa, ja niin pahasti kuin ikinä vaan pystyisin.

Vierailija
74/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostajat ovat narsisteja. Heitä (teitä) sikoja n. pari prossaa väestöstä.

Vaikea uskoa, kun tämän palstan mukaan suurin osa miehistä on narsisteja.

Tämän palstan viesteistä 90 pinnaa tulee tyyliin 10 henkilöltä...mut aina on kiva kuulla, kun joku (yleensä nainen) sanoo taas, kuinka kaikki miehet on sitä ja tätä. Ihan kuin ei valmiiksi olisi jo syytä hävetä jostain...vaikka sitten tuulesta temmatusta mielipiteestä jos ei muusta.

Vierailija
75/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tekisi pahaa lapsellenne niin jättäisitte asian siihen ja pistäisitte vain välit poikki? Kummaa porukkaa.

Jos kyseessä rikos, asia hoidetaan viranomaisen kautta.

Muutoin välit poikki ja tyyppi mäkeen elämästä.

Kostaminen ei edelleenkään ratkaise yhtään mitään.

Se ei muuta tapahtunutta.

Parempi keskittyä lapseen ja lapsen hyvinvointiin sekä sen parantamiseen.

ei välttämättä hoideta viranomaisen kautta. siihen pitää olla todisteita ennenkuin syyttäjä lähtee syyttämään. jos olisin lapsi niin ihmettelisin miksei kukaan tee mitään ja kosta puolestani.

Vierailija
76/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Rationaalinen ihminen ymmärtää kostomentaliteetin olevan turhaa. Se on ajanhukkaa, eikä vie omaa elämää millään tavalla eteen, vaan taaksepäin. 

Vierailija
77/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä lasta hyödyttäisi se, että sinä kostaisit hänelle pahaa tehneelle? Joutuisit pahimmassa tapauksessa vielä linnaan. Sekö olisi lapselle eduksi?

Kyllä jokainen normaali vanhempi keskittyisi hoivaamaan sitä lasta, eikä purkamaan omia aggressioitaan pahantekijään. Poliisi ja oikeuslaitos hoitakoon sen pahiksen, ja pahimmassa tapauksessa karman laki.

vanhempien asia on puolustaa lastaan eikä sekään ole lapselle  eduksi että jätetään asia siihen jos oikeuslaitos ei pysty asiaa hoitamaan.  tuntisin olevani joku hylkiö jolle voi tehdä mitä vaan kenenkään välittämättä.  tuskin arvostaisin tuollaisia vanhempia.

Vierailija
78/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua kostaa. Haluan eroon henkilöstä ja tilanteesta jatkaakseni elämää. En ymmärrä kostajia. Se on mielestäni ikävän tilanteen pitkittämistä ja pöyhimistä

Sua ei ole tarpeeksi ryönätty sitten, kun et kostonhimoa ymmärrä. Kaikki ihmiset haluaa kostaa, jos tarpeeksi menettää ja joutuu ylitsepääsemättömiin ongelmiin. Siksi Jumala.

Vierailija
79/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Rationaalinen ihminen ymmärtää kostomentaliteetin olevan turhaa. Se on ajanhukkaa, eikä vie omaa elämää millään tavalla eteen, vaan taaksepäin. 

Rationaalinen ihminen ymmärtää koston olevan turhaa vain siihen pisteeseen saakka, kun viha ei ole vielä noussut. Ja viha nousee vain silloin kun on ymmärretty epäreiluus läpikotaisin. Mutta viepä ihmiseltä terveys, rahat, voimat, apu, ystävät, addiktiot ja muut piilopaikat, ja laita se maksamaan vielä toisten väärinteot omasta selkänahastaan, niin avot!

Vierailija
80/132 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä lasta hyödyttäisi se, että sinä kostaisit hänelle pahaa tehneelle? Joutuisit pahimmassa tapauksessa vielä linnaan. Sekö olisi lapselle eduksi?

Kyllä jokainen normaali vanhempi keskittyisi hoivaamaan sitä lasta, eikä purkamaan omia aggressioitaan pahantekijään. Poliisi ja oikeuslaitos hoitakoon sen pahiksen, ja pahimmassa tapauksessa karman laki.

vanhempien asia on puolustaa lastaan eikä sekään ole lapselle  eduksi että jätetään asia siihen jos oikeuslaitos ei pysty asiaa hoitamaan.  tuntisin olevani joku hylkiö jolle voi tehdä mitä vaan kenenkään välittämättä.  tuskin arvostaisin tuollaisia vanhempia.

Ei vanhempien asia ole puolustta lasta, vaan auttaa lasta käsittelemään ja hyväksymään tapahtunut sekä unohtamaan asia, jotta lapsi pystyisi jatkamaan elämäänsä. Ihminen arvostaa sitä, mitä ihminen on opetettu arvostamaan. Arvot ovat opittuja.