Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et seurustele?

Vierailija
07.05.2023 |

Sinkkunaisia kuitenkin piisaa.

Kommentit (227)

Vierailija
101/227 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kelpaa kenellekkään naiselle.ei voi mitään.M48

Vierailija
102/227 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko löytäväni enää ketään 45v iässä, varsinkin kun en ole aiemminkaan löytänyt. Olen joutunut luopumaan kaikista unelmistani saada oma perhe enkä usko lisääntymisiän ohittaneiden naisten kanssa seurustelun korvaavan niitä unelmia ja itseäni reippaasti nuorempien naisten tapailu olisi liian outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/227 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt kaikenlaista muutakin, niin ei oikein jouda mihinkään pariutumisleikkeihin. Kesä on just alkamassa ja kaikki kesän menot yms. Katellaan vaikka syksyllä uudestaan jos silloin ei ole muita kiireitä ja kiinnostusta.

Vierailija
104/227 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vapaana sellaisia naisia, jotka miehet haluaisivat.

Vierailija
105/227 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ulkonäköni ei riitä saamaan niitä naisia joihin koen seksuaalista vetoa, joten olen yksin.

Vierailija
106/227 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtotila seurusteluun on ollut viimeiset 20 vuotta, eli koko täysikäisyyden ajan, mutta en ole seurustellut. Miksikö, no en ole kelvannut kenellekään. Treffeille asti olen sentään välillä päässyt. Olen ollut se ihan kiva mies, aina jollekin muulle, tämän klassikon olen kuullut monesti.

Tiedättekö miltä tuntuu henkisesti 20 vuoden jakso yrittää jotain asiaa siinä onnistumatta?

Vierailija
107/227 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset joista olen ollut kiinnostunut eivät ole ikinä kiinnostuneet minusta. "Jos oltaisiin vaan kavereita " on kuultu monet kerrat.

Sitten taas ne harvat naiset jotka ovat kiinnostuneet minusta, eivät ole herättäneet minusta tunteita.

Eli kysyntä ja tarjonta ei ole kohdannut. Parempi olla yksin, kuin jonkun sellaisen kanssa joka ei tunnu oikealta.

Vierailija
108/227 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en jaksa nähdä vaivaa naisten jahtaamiseen. Pärjään ilmankin. Voin elää täysin sillä tavalla miten haluan ilman että tekemiseni menisi ristiriitoihin naisen mieliteiden kanssa. Etsin, löydän ja koen mielihyvää asioista mitä en usko muiden ymmärtävän.

Vierailija
109/227 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon naimisissa.

Vierailija
110/227 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset joista olen ollut kiinnostunut eivät ole ikinä kiinnostuneet minusta. "Jos oltaisiin vaan kavereita " on kuultu monet kerrat.

Sitten taas ne harvat naiset jotka ovat kiinnostuneet minusta, eivät ole herättäneet minusta tunteita.

Eli kysyntä ja tarjonta ei ole kohdannut. Parempi olla yksin, kuin jonkun sellaisen kanssa joka ei tunnu oikealta.

Pitkälti sama tilanne. En kiinnstu oman tasoisista naisista, ja ylempi tasoisille en kelpaa joten parempi olla yksin.

Vierailija
111/227 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetty on, mutta ei vaan ole koskaan vastakaikua tullut tai saanut, että olisi edes treffeille päässyt tai sitten nainen on jo varattu joten jätän yrittämisen siihen.

Ikää jo sen verta että täysi kokemattomuus hävettää sen verta että painin moraalisen ongelman kanssa.

1.) Joko kerron toden ja joudun naurunalaiseksi ja sama meno jatkuu aina vain huonommilla mahdollisuuksilla.

2.) Valehtelen asiasta ja ehkä käy tuuri mutta tällöin olen edesauttanut mahd. suhdetta valehtelulla jonka jopa minä tiedän olevan huono idea. Enkä haluaisi tätä tehdä.

Pysynkö mielummin rehellisenä itselleni vai ajanko haaveeni mahd. kumppanista tämän edelle? Siinäpä sitä on tuskailua.

Vierailija
112/227 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritetty on, mutta ei vaan ole koskaan vastakaikua tullut tai saanut, että olisi edes treffeille päässyt tai sitten nainen on jo varattu joten jätän yrittämisen siihen.

Ikää jo sen verta että täysi kokemattomuus hävettää sen verta että painin moraalisen ongelman kanssa.

1.) Joko kerron toden ja joudun naurunalaiseksi ja sama meno jatkuu aina vain huonommilla mahdollisuuksilla.

2.) Valehtelen asiasta ja ehkä käy tuuri mutta tällöin olen edesauttanut mahd. suhdetta valehtelulla jonka jopa minä tiedän olevan huono idea. Enkä haluaisi tätä tehdä.

Pysynkö mielummin rehellisenä itselleni vai ajanko haaveeni mahd. kumppanista tämän edelle? Siinäpä sitä on tuskailua.

Kyllä rehellisyyttä kannattaa ainakin kokeilla.

Vierailija
113/227 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta olen saanut kondylooman,herpeksen,klamydian ja tippurin.Selvästi riskiryhmä.

Vierailija
114/227 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain hyvin harva omassa ikäluokassa on enään kiinnostava.

Minkälainen on kiinnostava?

Vierailija
115/227 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen mies, joka on ollut koko ikänsä yksin. En ole myöskään komea, en ole sosiaalisesti taitava tai lihaksikas. Sen sijaan olen pitkäaikaistyötön vailla kunnon koulutusta. Omaan myös puhevian, pari kroonista sairautta ja pienen peniksen. 

Olen kyllä kokeillut löytää mukavan ja sopivan ihmisen rinnalleni, mutta ei näillä taustoilla ja ominaisuuksilla se ole mahdollista. 

Siksi en seurustele.

Suurin osa noista asioista on täysin muutettavissa. Tai oikeastaan kaikki ovat. Nyt vain käytät noita juttuja tekosyynä sille, että et halua kehittää itseäsi normaaliksi ihmiseksi.

Vierailija
116/227 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään tavannut ihmistä, johon voisi luottaa. Pääasiassa vain huonoja kokemuksia naisista. Ihmisistä yleensäkin.

Vierailija
117/227 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko OK elää tytöttömänä omien käsien varassa, jos ei yksinkertaisesti vain jaksa käydä baareissa ja herätä aikaisin aamulla?

Vierailija
118/227 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kaikilla nykyään niin paljon tauteja.

En viitsi sitä riskiä ottaa.

Vierailija
119/227 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi kuitenkin kivempaa seurustella kuin olla yksin?

Saisi välillä seksiäkin, eikä vaan omaa kättä!

Onko teillä vaatimustaso siis liian korkealla kun sinkkunaisia on kuitenkin tinder täynnä?!

Vaatimustaso on tosiaan liian korkealla, nimittäin naisilla.

Vierailija
120/227 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi 1 oli älyttömän komea ja tein sen kanssa kauniin lapsen.

Tyyppi 2 oli mukava ja kiltti. Ostettiin talo, mutta ei se oikeen ollu kivaa. Jätin sen.

Tyyppi 3 kolahti. Tehtiin ihana ja kaunis sisarus esikoiselle.

Edelleen yhdessä 36 vuoden jälkeen, mutta eri osoitteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan