Mies, miksi et seurustele?
Kommentit (227)
Koska aina kun käy treffeillä niin naisilta tulee pakit sanoilla "vaikutat mukavalta mutta ei kipinää/kemiaa/ihastumista"
Voi mennä kymmeniä treffejä ilman edes seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat aina riippuvaisia miesten heille antamasta huomiosta, vaikka he kuinka aina suu vaahdossa porukalla huutavat miten tämä väite ei pidä paikkaansa.
Mulle riittää yhden miehen huomio.. <3
Ei niiden kanssa voi väkisinkään seurustella. Siksi.
Mihin tarvitsisin naista? Lapset on tehty ja ex-vaimosta päästy eroon.
Olen mieluummin yksin ja nautin elämästäni. Ei kompromisseja.
Miksi kysyt tuollaista VAUVApalstalla? Luuletko tosissasi, että sinkkumiehet, jotka eivät halua lapsia, kommentoivat tänne?
En ole löytänyt Sitä Oikeaa.
(tosiasiassa pitkäaikaistyötön laiska semialkoholisti ei kelpaa naisille ja toisaalta olen aika nirso, outo ja hankala ihminen. Kiltti kuitenkin ja suht hyvän näköinen, jos pientä kaljamahaa ei lasketa.)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan asian ytimessä. Sama täällä. Miksi ihmeessä pitäisi alkaa tanssimaan enää jonkun naisen pillin mukaan? Ei yhtään järkisyytä.
Vanha, ruma, kalju, pieni toimimaton muna.
Pörsiisalkussa olisi kyllä 300 000 eur. Alettaisko?
Naisilla ei ole mitään tarjottavaa miehille, he eivät nykyään paranna miehen elämänlaatua.
Olen keski-ikäinen mies, joka on ollut koko ikänsä yksin. En ole myöskään komea, en ole sosiaalisesti taitava tai lihaksikas. Sen sijaan olen pitkäaikaistyötön vailla kunnon koulutusta. Omaan myös puhevian, pari kroonista sairautta ja pienen peniksen.
Olen kyllä kokeillut löytää mukavan ja sopivan ihmisen rinnalleni, mutta ei näillä taustoilla ja ominaisuuksilla se ole mahdollista.
Siksi en seurustele.
Kukaan nainen ei ole ollut kiinnostunut minusta eikä minulla riitä itseluottamusta lähestyä ketään. Nyt alkaa jo olla ikää niin paljon että naiset nauraisi miehelle, joka ei ole edes pussannut koskaan naista m38
Ei kaikkien miesten kuulukkaan seurustella. Hyvin monella ei ole mitään annettavaa parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mies tarvitsee naista niiden ongelmien ratkaisemiseen, joita hänellä ei olisi, jos hänellä ei olisi naista.
Odotan että se yksi herkkup*llu eroaa väljähteneestä parisuhteestaan. En sekaannu jo suhteissa oleviin
En seurustele, koska en pysty saamaan sellaista naista, jonka ulkonäkö sytyttäisi.
Toisinaan saan lähestymisiä tai kiinnostuksen osoituksia naisilta, mutta näiden naisten ulkonäkö ei miellytä silmää.
Ei katso pitkään kuin mummot kun niin mukava mies.
Ei oo varaa muuhun kuin pyyteettömään rakkauteen.
Itsellä erosta tuli sen verta henkisesti ja taloudellisesti raskas kokemus, että kynnys edes seurustella
tavattoman korkealla.