Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miksi et seurustele?

Vierailija
07.05.2023 |

Sinkkunaisia kuitenkin piisaa.

Kommentit (227)

Vierailija
221/227 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ajattelin, etten ole riittävän komea, pitkä ja lihaksikas parikymppisille naisille. Vaikuttivat tuolloin tosi etäisiltä ihmisiltä, jotka elävät jossain toisessa ulottuvuudessa. Tuolloin aloittelin opiskeluja teknillisessä yliopistossa ja kävin kokopäivätöissä. Silloin ajauduin viettämään aikaani pääosin omissa oloissani tietokoneen äärellä.

Baareista tai yökerhoista en ole koskaan välittänyt. Opiskeluaikana keskityin opiskeluun pääosin. Nyt olen sähkötekniikan DI ja pyöritän omaa insinööritoimistoa, liikevaihto noin 300k euroa vuodessa.

Ajattelin myös tuolloin, etten ole mikään liikunnallinen ihminen kun en viihdy joukkuelajeissa. Noh vanhemmiten olen alkanut harrastamaan liikuntaa, jota voi tehdä pääosin yksin. Eli kuntosalia ja nyttemmin myös crossfittiä, jossa on samanhenkistä porukkaa. Vaellustakin silloin tällöin. 

Poikuuteni on yhä tallella, en oikein usko maksullisella käymiseenkään. 

M39

Vierailija
222/227 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei katsoisi sitä hyvällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/227 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole pitkä ja komea, vähärasvainen atleettinen mies. Ongelmani on, että saman tulotason naiset ikäluokassani ovat vähintään perusnättejä ja aika vaativia. Tienaan itse 50k-70k euroa vuodessa enkä halua alkaa elättämään ketään. 

Toisenkin osapuolen on mielestäni oltava kouluttautunut ja eteenpäin pyrkivä ihminen. Yliopistolla en nähnyt koskaan rumia naisia. Minä taas kun olen vain 175 cm pitkä enkä ole komea, niin saman koulutus- ja tulotason naiset eivät edes vilkaisekaan kohti. Enkä edes usko, että arvoni kohtaisivatkaan esim. amisnaisen kanssa.

M38

Vierailija
224/227 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en todellakaan ole se "unelmien kumppani" johon naiset rakastuvat ja jonka kanssa voi aloittaa " turvallisen ja tasaisen" parisuhteen johon jollain helvetin ilveellä saisi vielä sitä nykyään niin paljon kaivattua ja peräänhuudettua "pilkettä"... Joku on hyväksi kuuntelijaksi ja joksikin tukipilariksi joskus kutsunut mutta noita harvoja kertoja lukuun ottamatta olen AIVAN HELVETIN kälyinen ja jäyhä kusipää introvertti. Hyvät ystävät löytyy ja olen siitä todella kiitollinen, tuon ulkopuolella en todellakaan ole ikinä, enkä aio koskaan keikestellä ketään vaikka helvetti jäätyisi

Vierailija
225/227 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän niin yksitoikkoista ja yksinkertaista elämää, että yksikään nainen ei suostuisi seurassani olemaan.

Vierailija
226/227 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta seurustella.

Vierailija
227/227 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosha erektio ei toimi . Ei kelpaa sellainen naisille vaan pitää olla täydellinen tai edes normaali .