Mies, miksi et seurustele?
Kommentit (227)
Tykkäisin seurustella, mutta en kertakaikkiaan löydä naista. Yksi ongelma on että suositussa ikäluokassa suurin osa on varattuja, toki paljon myös eronneita (ja lapsellisia = kiireisiä)
Vierailija kirjoitti:
Koska naisilla on yleensä agenda, joka johtaa asuntovelkaan, vaipanvaihtoon ja Prisman parkkipaikalla ostoskassien lastaamiseen jonkun helvetin skodafarmarin konttiin.
Itseä kiinnostaisi vain läheisyys, kumppanuus ja seksi. Se ei naisille pitkään riitä, ja seksi loppuu sitten kun naisen agenda on toteutettu.
Ei mulla ole ikinä ollut tuollaista agendaa, ei edes nuorena. Läheisyys, kumppanuus ja seksi kyllä kiinnostavat. Ja matkaseura.
Koska en halua. Ei ole mitään tarvetta seurustella eikä edes tapailla naisia.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä erosta tuli sen verta henkisesti ja taloudellisesti raskas kokemus, että kynnys edes seurustella
tavattoman korkealla.
Jos menisit mun kans naimisiin, avioehto olis itsestäänselvyys.
Sitten voin seurustella kun lapset ovat aikuisia. En halua yhtäkään naista hämmentämään heidän elämäänsä lapsivuosina. Klassinen tarina taustalla, tein paljon töitä ja ex katsoi sen oikeuttavan pettämisen. Ei sitä toki itse aluksi myöntänyt vaikka kaikki tiesi, mutta puhui ohi suunsa sitten myöhemmin ja syytti minua kuinka kerran pettäminen ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut enää minkäänlainen haku päällä kun pärjään näköjään oikein hyvin itseksenikin.
Huomasin eron jälkeen että tämä poikamiehenä oleminen onkin ihan ok. Saa tulla ja mennä just omia aikojaan.
Lapsetkin on jo aikuisia ja elävät jo omillaan.
Sama tarina joskin lapset eivät kaikki vielä ole aikuisia. Helppous voittaa monen vaivan. Saatan olla myös aika huono ottamaan vastaan negatiivista vastakaikua. Jota väistämättä tulee. En ole ns. uutta matoa koukkuun sitten vaan mies. Silloin joutuu helposti tyytymään yksinoloon.
Liian kallista seurustella länsimaisten naisten kanssa, ja isot riskit.
Hyötysuhde on yksinkertaisesti siis liian huono.
En seurustele, koska viihdyn paremmin yksin.
HAH!! Ei kiinnosta enää seurustelut. Yhtä tyhjän kanssa.
Otatko AP miten hyvin suihin ja annatko persettä?
Oletko tinderissä, se on kyllä turn off
Vierailija kirjoitti:
Koska en halua. Ei ole mitään tarvetta seurustella eikä edes tapailla naisia.
Kyllä! 10/10
Vierailija kirjoitti:
Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.
Määrä ei tässäkään asiassa korvaa laatua. Parempi olla yksin kuin huonossa seurassa.
Ei ehdi. Työt, harrastukset, kodinhoito ja lapsien asiat täyttävät päivät sen verran tehokkaasti että aikaa ei ole treffailuun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset vetävät sinut vasemmalle? Oletko päihdeongelmainen, työtön, ruma, persu vai näitä kaikkia?
Ethän sinä ole vihreä tai sosialidemokraatti?
Huonot kokemukset. Yläasteella sain kuonooni yhdeltä tytöltä, ihan vaan siksi kun mulla oli niin "lyötävän näköinen naama". Sitten tuli täysi-ikäisyys ja eka tyttöystävä, joka petti heti. Sitten tuli toinen tyttöystävä, joka jätti mut kahden kuukauden seurustelun jälkeen heti sen takia, kun olin eräänä päivänä työharjoittelussa kussut housuun (älkää kysykö, elämäni noloin asia!). Sitten tuli kolmas, taas pettäjä. Sitten neljäs, vanhempi minua, joka oli väkivaltainen. Viides hirveä hullu mt. En jaksa edes jatkaa tätä listaa enempää.
Olen ollut 15 vuotta työtön eikä kavereita ole, joten ei huvita edes yrittää. Tiedän jo etukäteen, millaista naismateriaalia on tällaiselle miehelle. Lisäksi olen estynyt tunne-elämältäni, en varmaankaan uskaltaisi rakastua avoimesti.
Vain hyvin harva omassa ikäluokassa on enään kiinnostava.