Mies, miksi et seurustele?
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Tulee aika hyvin täällä ilmi, että miehet haluavat itsestään parempi"tasoisen" naisen kuin he edes kykenisivät saamaan eivätkä halua laittaa sukkaa riskiin parantaakseen itseäänsä.
Sitten samaan aikaan kuitenkin huutelevat palstalla, että naiset on mukamas nirsoja tai että muka naiset tahtoo itseäänsä korkeampitasoisia miehiä pelkästään.
Tulihan se totuus vihdoin ja viimein miesten suusta ulos mitä olin aina sanonut. Miehet on itse nirsoja jotka havittelee vain niitä kymppitason naisia.
Kirjoitusvirheitä vilisee tämänkin "neropatin" viesti...parempi olisi ollut pitää suu kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee aika hyvin täällä ilmi, että miehet haluavat itsestään parempi"tasoisen" naisen kuin he edes kykenisivät saamaan eivätkä halua laittaa sukkaa riskiin parantaakseen itseäänsä.
Sitten samaan aikaan kuitenkin huutelevat palstalla, että naiset on mukamas nirsoja tai että muka naiset tahtoo itseäänsä korkeampitasoisia miehiä pelkästään.
Tulihan se totuus vihdoin ja viimein miesten suusta ulos mitä olin aina sanonut. Miehet on itse nirsoja jotka havittelee vain niitä kymppitason naisia.Kirjoitusvirheitä vilisee tämänkin "neropatin" viesti...parempi olisi ollut pitää suu kiinni.
Tai näppäimet näpyttelemättä ja käydä edes peruskoulu.
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se totuus vihdoin ja viimein miesten suusta ulos mitä olin aina sanonut. Miehet on itse nirsoja jotka havittelee vain niitä kymppitason naisia.
Mikähän tääkin on? Vissiin autocorrect tjn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-palstan sinkkumiehet ei (onneksi) ole mikään edustava otos. Saahan sitä silti kysyä
Miksei olisi? Täällähän on koko kansan kirjo edustettuna. Itse olen lehtori mutta seuraava kirjoittaja voi olla esim. putkimies. Vastaus aloittajan kysymykseen on sama kuin ensimmäisellä vastaajalla.
Niin,palstan naiset kuvittelee että täällä on vain täysin poikkeuksellisia miehiä ja muualla miehet sanovat ääneen kaiken mitä näkevät naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Sain tarpeekseni sitä lajia jo 20-vuotiaana. Nyt 33-vuotiaana olen päättänyt, että näin jatkuu hamaan loppuun asti.
Sama, paitsi iät. Parikymppisenä oli kivaa, mutta niinkuin yleensä pitkissä suhteissa lapsi putkahti niin kuin asuntolainat sun muut. Muija häippäs 10 vuoden yhdessä olon jälkeen katosi jättäen jälkeensä lapsen ja lainat. Taisi lähteä etsimään jotain jännempää kun taisi olla liian tasaista meno tai ainakin näin oletan kun ties mistä kännissä soitteli ja ei tullut kotiin yöksi.
Noh, tuostakin on jo aikaa ja lapsi aikuinen, velaton talo. Mutta ei kiitos enää uusinta kierrosta ja ei oikeastaan mahtuisikaan mihinkään kun elämä rakentunut ihan muille asioille kuin naisille. Mitään en kyllä kadu tai antaisi hetkiä pois, mutta aikansa kutakin.
Vierailija kirjoitti:
Fwb riittää hyvin. Jää aikaa omiin juttuihin eikä ole ylimääräistä draamaa.
Tämä olisi se optimitilanne. Tai parisuhde omilla kodeilla ja harvakseltaan nähden.
Perhehommat ja useampi pitkä suhde on jo koettu, ei tässä enää samaa showta kaipaa. Saman osoitteen parisuhteessa on liikaa stressiä ja epäkiinnostavia asioita, liian vähän omaa tilaa tai hyötyjä.
Ei ole löytynyt molemminpuoleista kiinnostusta. En kyllä edes etsi aktiivisesti, olen hieman ujo, mutta osaan kyllä jutella ja olla kiinnostunut.
Kaikki ovat liian kiireisiä nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi 1 oli älyttömän komea ja tein sen kanssa kauniin lapsen.
Tyyppi 2 oli mukava ja kiltti. Ostettiin talo, mutta ei se oikeen ollu kivaa. Jätin sen.
Tyyppi 3 kolahti. Tehtiin ihana ja kaunis sisarus esikoiselle.Edelleen yhdessä 36 vuoden jälkeen, mutta eri osoitteissa.
Olet ilmeisesti homomies ja seurustelet transmiesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi 1 oli älyttömän komea ja tein sen kanssa kauniin lapsen.
Tyyppi 2 oli mukava ja kiltti. Ostettiin talo, mutta ei se oikeen ollu kivaa. Jätin sen.
Tyyppi 3 kolahti. Tehtiin ihana ja kaunis sisarus esikoiselle.Edelleen yhdessä 36 vuoden jälkeen, mutta eri osoitteissa.
Olet ilmeisesti homomies ja seurustelet transmiesten kanssa?
Olen kaikkea muuta. 70-luvulla olin Miss Suomi -kisojen 1. perintöprinsessa.
- ap
Tässä on taas sama logiikka kuin työelämässäkin, työnantajat valittelevat että kun työttömät ei mene töihin ja on muka työvoimapulakin, mutta sitten eivät kuitenkaan ota ketään töihin.
Sama logiikka naisissakin. Naiset on kyllä semmoinen työmaa että ei paljon kiinnosta, nainen vain ottaa ja vaatii, eikä anna mitään takaisin.
Koska ne vastaantulleen kiinnostuneet on olleet jotain mt-ongelmaisia ja epävakaita. Kaikilla alusta asti sellainen imelä ylistely ja hehkutus ja sen tietää jo varoitusmerkiksi.
Koska en ole NHL-miljonääri enkä alusvaatemalli. Lisäksi lihavat, isot naiset eivät minua kiinnosta. Jos en saa hoikkaa tai normaalipainoista, joka pitää itsestään huolta, olen mieluummin ilman.
M38
Ei seiso, vaikka olen hyväkuntoinen. En halua tuottaa pettymystä
M28v
Minä en silloin nuoruusvuosina opetellut seurustelua, niin se on nyt jäänyt. Silloin olin liian ujo, ihastuksia oli liian monta, ja panostin koulunkäyntiin kaiken vapaa-aikani. Kouluvuosien jälkeen aitoja ja kiinnostavia livekohtaamisus ei ole ollut eikä netistä löydy ketään. Aion kyllä vielä seurustella tässä elämässä 👍
Vierailija kirjoitti:
Tahtotila seurusteluun on ollut viimeiset 20 vuotta, eli koko täysikäisyyden ajan, mutta en ole seurustellut. Miksikö, no en ole kelvannut kenellekään. Treffeille asti olen sentään välillä päässyt. Olen ollut se ihan kiva mies, aina jollekin muulle, tämän klassikon olen kuullut monesti.
Tiedättekö miltä tuntuu henkisesti 20 vuoden jakso yrittää jotain asiaa siinä onnistumatta?
Lannistavalta.
Vierailija kirjoitti:
Yritetty on, mutta ei vaan ole koskaan vastakaikua tullut tai saanut, että olisi edes treffeille päässyt tai sitten nainen on jo varattu joten jätän yrittämisen siihen.
Ikää jo sen verta että täysi kokemattomuus hävettää sen verta että painin moraalisen ongelman kanssa.
1.) Joko kerron toden ja joudun naurunalaiseksi ja sama meno jatkuu aina vain huonommilla mahdollisuuksilla.
2.) Valehtelen asiasta ja ehkä käy tuuri mutta tällöin olen edesauttanut mahd. suhdetta valehtelulla jonka jopa minä tiedän olevan huono idea. Enkä haluaisi tätä tehdä.Pysynkö mielummin rehellisenä itselleni vai ajanko haaveeni mahd. kumppanista tämän edelle? Siinäpä sitä on tuskailua.
Vaihtoehto 2: vastapuoli ei voi mistään tarkistaa sinun aiempia olemattomia parisuhteitasi. Sanot vain, että niistä on aikaa, ja ne on käsitelty. Nyt katson elämässä eteenpäin.
Ei oo löytynyt sopivaa naista. Naisia olisi varmaan ihan mukiin meneviä, mutta olen odottanut naisen aloitetta. Taitaa olla ikuisuus projekti.
Tuli vedettyä sitä hommaa 14-35v. Tässä useampi vuosi mennyt itsekseen kun ei vain enää kiinnosta. Aivan ok jos tällä mennään, ei mitään probleemaa. Jos sattuu kiva kohdalle nii ehkä, mutta en edes jaksa kyllä yrittää, enkä oikeastaan edes havainnoida jos joku sattuisikin vilkuilemaan.
Fwb riittää hyvin. Jää aikaa omiin juttuihin eikä ole ylimääräistä draamaa.