Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotkut neropatit yrittää nyt pilkkahinnoilla asuntoja napsia

Vierailija
07.05.2023 |

sitten joku toope tietenkin kääntää sen niinpäin että pyynnit olisi pellejä.

yrittäväät arvonnousulla tehdä tiliä nytten kun markkinat ei vedä

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaja tarjoaa sen, minkä on valmis siitä maksamaan.

Mikä sun ongelma oikeesti on?

oletko tyhmä? et kai sä mersu-liikkeeseenkään mene tarjoamaan kymmeniä tuhansia alle.

Vierailija
62/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä myyjien valitukset. Toisaalta valittavat, että ostajat tekevät liian matalia tarjouksia. Se harmittaa niin, että pitää ihan netissä itkeä.

Toisaalta uhoavat, että heidän asuntonsa on niin hieno ja sen arvo kohoaa jatkuvasti, että eivät myy halvalla ja oikeastaan ei ole mitään tarvetta myydä edes.

Herranen aika. Ongelmaan on helppo ratkaisu. Älä myy, asu siinä pysyvästi ja lopeta valitus ja ostajien haukkuminen...

kirjoitinko että tarvetta ei olisi myydä? Myisin kyllä, mutta ei millä hinnalla tahansa.

No jos sulla on tarve myydä, mutta et suostu myymään markkinahintaan eli siihen hintaan, minkä joku suostuu maksamaan, niin siitä kärsit ainoastaan sinä itse. Ei se meitä muita haittaa mitenkään.

ei minä mitään kärsi, mut en myy millään pellehinnoilla. ei uusia mersujakaan aleta puoleen hintaa myymään vaikka sillä hetkella kukaan ei muuta tarjoisikaan.

Älä myy, mutta turhaan olet noin närkästynyt kun kukaan ei halua maksaa sinun hintaasi. Mahdollinen ostaja päättää itse minkä verran on valmis maksamaan, ja jos se sulle on liian vähän, niin jää sitten kaupat tekemättä. Ostajalle tuskin juuri se sinun kämppäsi on ainoa vaihtoehto.

joo mutta turha tulla tarjoamaan 50k€ alle pyynnin, sehän tässä se pointti on. Jos ostaja on prseauki niin turha tulla edes katsomalla tuhlaamaan toisten aikaa.

Hmmm me itseasiassa maksettiin nykyisestä asunnosta juurikin 50.000 alle alkuperäisen pyynnin. Eipä se taida mitenkään tavatonta olla. Riippuu minkä hintaluokan asunnosta puhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mennään samassa kohtaa asuntojen hintaindeksiä kuin 2008. Huippu oli pari vuotta sitten, alas on tultu vasta muutama prosentti, mutta laskuvauhti kiihtyy, eikä kauppa käy.

Viime pohja oli 2012, tällä logiilla parhaat alennusmyynnit on tällä kierroksella 2027. AP saa yksiöstään rahansa takaisin 2035 tienoilla.

älä poika jauha peetä. sun mummos kiihtyy. hinnat on mitä on turha tulla prseauki tekee pelletarjouksia.

Vierailija
64/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletko tyhmä? et kai sä mersu-liikkeeseenkään mene tarjoamaan kymmeniä tuhansia alle.

Eri asia. Sinä et ole kauppa. Kaupassa on eri hinnat myös autojen kohdalla, kuin yksityisillä käytettyjen autojen myyjillä. Kyllä niissäkin tingitään ja väännetään, ja hintaa saattaa myyjä joutua korjaamaan paljonkin alaspäin saadakseen kärrynsä myytyä. Kun tarjontaa on mistä valita, niin ei ostaja maksa enempää kuin on pakko. Harva haluaa niin pakkomielteisesti juuri tietyn asunnon, tai tietyn auton, että on valmis maksamaan siitä mitä tahansa myyjä keksiikin pyytää. Kun on muitakin vaihtoehtoja.

Vierailija
65/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateelliset illkujat ilkkuu, kun niillä ei ittellä omia asuntoja edes ole hah ahh, menkää puistoon, mut mun kämppää ette pilkkahinnalla osta,muistakaa se ha hah hah

Vierailija
66/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä myyjien valitukset. Toisaalta valittavat, että ostajat tekevät liian matalia tarjouksia. Se harmittaa niin, että pitää ihan netissä itkeä.

Toisaalta uhoavat, että heidän asuntonsa on niin hieno ja sen arvo kohoaa jatkuvasti, että eivät myy halvalla ja oikeastaan ei ole mitään tarvetta myydä edes.

Herranen aika. Ongelmaan on helppo ratkaisu. Älä myy, asu siinä pysyvästi ja lopeta valitus ja ostajien haukkuminen...

kirjoitinko että tarvetta ei olisi myydä? Myisin kyllä, mutta ei millä hinnalla tahansa.

No jos sulla on tarve myydä, mutta et suostu myymään markkinahintaan eli siihen hintaan, minkä joku suostuu maksamaan, niin siitä kärsit ainoastaan sinä itse. Ei se meitä muita haittaa mitenkään.

ei minä mitään kärsi, mut en myy millään pellehinnoilla. ei uusia mersujakaan aleta puoleen hintaa myymään vaikka sillä hetkella kukaan ei muuta tarjoisikaan.

Älä myy, mutta turhaan olet noin närkästynyt kun kukaan ei halua maksaa sinun hintaasi. Mahdollinen ostaja päättää itse minkä verran on valmis maksamaan, ja jos se sulle on liian vähän, niin jää sitten kaupat tekemättä. Ostajalle tuskin juuri se sinun kämppäsi on ainoa vaihtoehto.

joo mutta turha tulla tarjoamaan 50k€ alle pyynnin, sehän tässä se pointti on. Jos ostaja on prseauki niin turha tulla edes katsomalla tuhlaamaan toisten aikaa.

Ostaja tarjoaa just sen verran kuin ostajan kuuluu tarjota. Ja sinun asunnostasi sekin on liikaa. Itkettääkö?

Vierailija
67/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kateelliset illkujat ilkkuu, kun niillä ei ittellä omia asuntoja edes ole hah ahh, menkää puistoon, mut mun kämppää ette pilkkahinnalla osta,muistakaa se ha hah hah

Ei taida kukaan halutakaan, kuten oot itsekin huomannut. Voit siis rauhoittua, ja pitää kämppäsi ihan itse.

Vierailija
68/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mennään samassa kohtaa asuntojen hintaindeksiä kuin 2008. Huippu oli pari vuotta sitten, alas on tultu vasta muutama prosentti, mutta laskuvauhti kiihtyy, eikä kauppa käy.

Viime pohja oli 2012, tällä logiilla parhaat alennusmyynnit on tällä kierroksella 2027. AP saa yksiöstään rahansa takaisin 2035 tienoilla.

älä poika jauha peetä. sun mummos kiihtyy. hinnat on mitä on turha tulla prseauki tekee pelletarjouksia.

Itkettääkö?

Vierailija
69/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ostaja voi tietää, mikä myyjän tilanne on. Hänen hintatarjouksensa heijastaa hänen intoa saada ostettua kyseinen asunto. Jos myyjä on pulassa, hän saattaa ottaa helpottuneena vastaan matalankin tarjouksen, kunhan pääsee pinteestä. Ostaja puolestaan on valmis tekemään kaupat, jos saa sopivaan hintaan. 

Yksiöitä en seuraa, mutta taloja on tullut katseltua. Monessa kohteessa on hintaa tiputettu 50000-60000€, kun ostajaa ei vaan tunnu löytyvän.

Vierailija
70/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on ihan oletusarvo. Jos ei tajua tätä, ei kannata ostaa eikä myydä. Ensimmäinen tarjous aina vähintään 50k vähemmän kuin pyynti. Jos nyt puhutaan normi-asunnosta eikä perähikiän mummonmökistä.

Nyt ap sinne kaupankäynnin kouluun ja pää pois puokkosesta.

Vierailija
71/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksiöistä tarjoavat kymmeniä tuhansia alle pyynnin, ja luulevat että joku olisi niin tyhmä että suostuisi.

Tottakai moni myy. Sinun ei ole pakko, voit jatkaa asumista siinä.

Ihan tiedoksi, että hinnat ovat asettumassa uudelle matalammalle tasolle moneksi vuodeksi.

Saa vielä laskea reippaasti. Oikeasti nautin siitä, että Helsingin Postipuistossa on yli 200 asuntoa myymättä. Toivottavasti määrä vielä tuplaantuisi uusien mukana. 220.000€ jostain 24m2 komerosta. Tuohon hintaan pitäisi saada vähintään 50m2 kaksio ja saunalla kiitos.

Postipuisto on asuntosijoittajan kultakaivos - t2h

Helsingin kaupunki pitää huolta asuntosijoittajan eduista.

Vierailija
72/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt heräsi uteliaisuus. Minä kokoinen on tämä unelma-asunto ja missä arvokiinteisössä se sijaitsee?

Paljonko pyydät?

Laita vaikka linkki ilmoituksen.

Vierailija
73/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan perikunta on nyt myynyt 1950-luvun remontoimatonta rintamamiestaloa kaksi vuotta. Muu perikunta hyväksyy 10 000 euron tarjouksen, koska muutakaan ei ole näkynyt. Mutta yksi itsepäinen haluaa edelleen 100 000 eikä suostu hyväksymään tarjousta. Siellä talo nyt sitten yksinään lahoaa. Ei järjen häivää.

Vierailija
74/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkettääkö?

ei koska mulla on paljon  enempi rahaa kun sulla

Vierailija
75/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt heräsi uteliaisuus. Minä kokoinen on tämä unelma-asunto ja missä arvokiinteisössä se sijaitsee?

Paljonko pyydät?

no mitä mää sitä täällä kerron, en varmana kerro

Vierailija
76/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa... Jos nyt menet mersuliikkeeseen, ja tarjoat puolen miljoonan mersusta kymppitonneja alle, ajat satavarmasti sillä mersulla kotiin.

Vierailija
77/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisii :D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on ihan oletusarvo. Jos ei tajua tätä, ei kannata ostaa eikä myydä. Ensimmäinen tarjous aina vähintään 50k vähemmän kuin pyynti. Jos nyt puhutaan normi-asunnosta eikä perähikiän mummonmökistä.

Nyt ap sinne kaupankäynnin kouluun ja pää pois puokkosesta.

ei varmasti ole helsingissä, tarjous hylätään ja uutta en sinulta enää ota vastaan, vaikka tarjoisit koko pyynnin, niin en enää myy sinulle. sulle ei enää myydä.

Vierailija
78/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kukaan halutakaan, kuten oot itsekin huomannut. Voit siis rauhoittua, ja pitää kämppäsi ihan itse.

Nii pidänkin ,saampahan sitten itse arvonnousun, jos ei kerran kelpaa, ja turha tulla tinkimään ainakaan.

Hinta on ilmoitettu, ja sitähän ette pelletarjouksilla osta.

Vierailija
79/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kannata ottaa pois myynnistä, nyt kun olet todennut ettei kysyntä ja tarjonta kohtaa.

ei kannata, mutta turha pelletarjouksiakaan on kyllä tulla tekemään, en myy pilkkahinnalla. prrsaukiset ettikää asunnot muualta kuin keskustasta

Vierailija
80/108 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko pyydät?

no mitä mää sitä täällä kerron, en varmana kerro

Voisit vaikka saada siitä enemmän kuin pyydät. Tulisi ostajia jonossa korottamaan hintaa kun näkisivät tämän helmen. Myynnissähän se on, vai mitä?