Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu. Lopahtaisiko kiinnostuksesi jos toinen tekisi pahoja yhdyssanavirheitä?

Vierailija
07.05.2023 |

Useita kertoja siis, ei mikään yksittäinen virhe.

Perustele?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopahtaisi, kuten myös muiden toistuvien kirjoitusvirheiden kohdalla. Ylipäätään en lähtisi treffeille miehen kanssa, joka ei osaa ilmaista itseään kirjallisesti. Aina sanotaan, että pitäisi tavata pian, koska kaikki eivät osaa tuoda itseään ilmi viestittelemällä. Olen kuitenkin huomannut, että miehe jotka eivät osaa kirjoittaa, ovat livenäkin sellaisia, että oma kiinnostukseni ei herää.

Mä olen aina treffannut miehiä, jotka ovat todella hyviä kirjoittamaan, mutta livenä eivät ole herättäneet pienintäkään kiinnostusta. Ei sillä hyvällä kirjallisella ilmaisulla tee mitään jos kemiat eivät kohtaa. Näiden kokemusteni pohjalta voisin antaa madollisuuden miehelle, jolla ei ole kielioppi täydellisesti hallussa. Vain livekohtaaminen merkitsee.

Oletko ap siitä chättäillessä oli kemiaa -ketjusta ja näit vihdoin valon?

En ole. Näin kuitenkin sen ketjun joten tiedän mistä puhut.

Vierailija
22/32 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sama kuva tulee puhekielen kirjoittajista. Noin antaa tyhmän kuvan itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän häiritsee erikseen kirjoitettavien sanojen kirjoittaminen yhteen. Jatkuvasti näkee "tottakai", "itseasiassa", "alunperin".

Vierailija
24/32 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. Jutuista huomaa muutenkin onko sivistynyt ja ajatteleva ihminen. Kirjoitusasu ei varsinkaan pikaviesteissä yleensä haittaa, nehän ovat oikeastaan juttelua. MUTTA silti pakko myöntää, että alkoi vaivaamaan, kun ihan perusjutut ei olleet tiedossa, tyyliin "enään", siinä meni mun raja.

Vierailija
25/32 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopahtaisi, kuten myös muiden toistuvien kirjoitusvirheiden kohdalla. Ylipäätään en lähtisi treffeille miehen kanssa, joka ei osaa ilmaista itseään kirjallisesti. Aina sanotaan, että pitäisi tavata pian, koska kaikki eivät osaa tuoda itseään ilmi viestittelemällä. Olen kuitenkin huomannut, että miehe jotka eivät osaa kirjoittaa, ovat livenäkin sellaisia, että oma kiinnostukseni ei herää.

Mä olen aina treffannut miehiä, jotka ovat todella hyviä kirjoittamaan, mutta livenä eivät ole herättäneet pienintäkään kiinnostusta. Ei sillä hyvällä kirjallisella ilmaisulla tee mitään jos kemiat eivät kohtaa. Näiden kokemusteni pohjalta voisin antaa madollisuuden miehelle, jolla ei ole kielioppi täydellisesti hallussa. Vain livekohtaaminen merkitsee.

Ei hyvä kirjoitustaito tietenkään ole tae siitä, että kemiat kohtaisivat. Huono kirjoitustaito on taas aina tae siitä, ettei minulla kohtaa kemiat kyseisen henkilön kanssa.

Vierailija
26/32 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kiinnostuu elämänkoululaisesta? Jos ei edes aikuisena ole kiinnostunut opettelemaan äidinkielensä perusasiat niin kertoo ihmisestä aika paljon. Lukihäiriö on taas toinen syy tuollaisiin virheisiin.

Lukihäiriö on aivan eri asia kuin se, ettei osaa yhdyssanoja.

Vierailija
27/32 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihäiriössä esim. ei ole mitään vikaa. Jos en tunne ihmistä, ja tutustumassa ollaan nimenomaan kuuri viestien välityksellä, en voisi olla pitämättä toistuvia kirjoitusvirheitä tekevää vähän tyhmänä. Joten kyllä, kiinnostukseni voisi lopahtaa pian.

Vierailija
28/32 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja ei. Jutuista huomaa muutenkin onko sivistynyt ja ajatteleva ihminen. Kirjoitusasu ei varsinkaan pikaviesteissä yleensä haittaa, nehän ovat oikeastaan juttelua. MUTTA silti pakko myöntää, että alkoi vaivaamaan, kun ihan perusjutut ei olleet tiedossa, tyyliin "enään", siinä meni mun raja.

Samalla rajalla käyty. Puhekielisyys ei haittaa, tai satunnaiset virheet. Tarkistan itsekin usein, tai voin rikkoa tietoisesti ilmaisullisesta syystä. Tuo enään on vain niin paha, että mahdoton ottaa sitä ihmistä enää vakavasti sen jälkeen.

Vierailija
29/32 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lopahtaisi. Miten hän edes voisi olla töissä, jos ei osaa kirjoittaa suomea? Tai jos osaa kirjoittaa hyvää suomea esim. asiakkaalle, eikä viitsisi kunnioittaa minua sen vertaa, että kirjoittaisi myös minulle hyvin, niin ei kiinnosta.

Kirjoitustaidottomien ei tosiaan pitäisi päästä mihinkään sellaisiin töihin, joissa joutuu tuottamaan tekstiä, mutta ilmeisesti kuitenkin pääsevät. Sain jopa Poliisilaitokselta virallisen paperisen ilmoituksen, jossa kerrottiin passini olevan noudettavissa, ja siinä luki, että jos et voi itse noutaa, "käytä oheista valtakirja pohjaa".

Asuintalossani korjattiin hissiä, ja Schindlerin korjausilmoituksessa luki, että talossa tehdään "hissin taajuuskorjaimen uusinta työtä". Oli ilmeisesti tosi uusi työ kyseessä.

Vierailija
30/32 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä kirjoitustaito tietenkään ole tae siitä, että kemiat kohtaisivat. Huono kirjoitustaito on taas aina tae siitä, ettei minulla kohtaa kemiat kyseisen henkilön kanssa.

Ei, vaikka mies paljastuisi bokserimallina toimineeksi lentäjäksi, jolla on lukihäiriö?

Vierailija
31/32 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ensimmäisestä virheestä. En olisi enää tekemisissä.

Tapasin vasta aikuisena ihmisiä, jotka tekevät yhdyssanavirheitä.

Vierailija
32/32 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kranttu iita turhan tarkka.

Ei mutta tämän paikan nimihän on JÄTÄ SE SIKA! 

äISGÄN OPE ON iITA AMMATTI! 

Löytää pisteet , pilkut ja konditionaali-napakettu tismalleen paikansa!

Adessiviivi, ablatiivi runomuodosa Iita suustaan sylkee! 

On se kieli äidin niin tuiki tärkeää itsekehua kirjomaan!

Kyllä muu maailma varmaan tänkin vihreen varmasti huomaa.....

KH 7.5.2023

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi