Harryn ja Meghanin lapselle toivotettiin hyvää syntymäpäivää 6.5 Dianan kuvan kera
Kommentit (304)
No jos Harri halusi perheestä ja hovista eroon niin eikö ole hyvä ettei tarvitse olla tekemisissä eikä tarvitse tämän enempää edustaa? Mitä nyt välillä käy istumassa kynttilänjalan tai huiskuhatun takana. Sitten voi taas rahastaa uhriutumalla, paskan puhumisella ja Dianalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En laittaisi synttärionnitteluun kuvaa päivänsankarin mummosta. Oletteko te laittaneet?
Meghan halusi tietysti ilahduttaa Harrya joka oli eri mantereella lapsensa syntymäpäivänä. Eikö näin jokainen välittävä toimisi vastaavassa tilanteessa.
Yksityisviesti ok mutta tää oli julkisuustemppu.
Pitäisi jo päästä elämässä eteenpäin eikä olla koko ajan Dianassa kiinni, ainakaan julkisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsella 4v synttärit ja laitetaan kuva vauvasta ja mummosta. En ymmärrä
Minusta tuo kuva on hieno. Onpa Diana vieläkin uhka. Ei saa edes näkyä lapsenlapsensa syntymäpäiväkuvassa. Ohjoh
Joo, koko Dianan elämänkin ajan se piti lakaista maton alle piiloon oli niin kaunis ja upea fiksu nainen. Joka rakasti aidosti poikiaan ja hoiti niitä mahdollisuuksien mukaan itse vaikka hovi väitti että lastenhoitajat hoitaa lapset. Diana piti päänsä ja otti jopa edustusmatkoille lapset mukaan koska halusi, lastenhoitajakoulutukseltaan kun oli, hoitaa itse lapsensa. Hieno nainen ja äiti.
Harri saa just sitä mitä tilaa! Turha enää urputtaa kun on jo paskat housussa.
Vierailija kirjoitti:
Harkittu teko kruunajaispäivä, jotta Harryä ja lapsia mitätöidään. Niin arvottomia ovat Harryn lapset.
Ja ketä Harri on mitätöinytkään?
Vierailija kirjoitti:
Olisi nyt silti odottanut, että kuninkaallinen perhe edes toivottaa syntymäpäivää, vaikka tämä taisi olla Charlesin elämän tärkein päivä.
Outoa, että se lätkäistään samalle päivälle lapsenlapsen syntymäpäivän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuva on taatusti Meghanin toimittama ja masinoima juttu.
Niin että Meghan taas haluaa valokeilaan, niinkö? Jos hän sinne valokeilaan (sinun ja muiden trollien haukuttavaksi) haluaisi, eiköhän hän olisi tuonne kruunajaisiin tullut. Nyt poisjäänti oli trollien mielestä huomion hakua. Koskaan ei hyvä. Jäipähän brittilehdistö nuolemaan näppejään kun ei saanut klikkimagneettia. Saa Charles pitää itsellään kaiken himoitsemansa huomion.
No selvää vittuiluahan tuo kuva on. Johan tuossa jutussakin oli että meksun leiristä tuo on lähetetty ja piruilua.
Artsi on kyllä aika pieni neljä vuotiaaksi kun tuota kuvaa katsoo.Vittuilua kenelle? Miten?
Vaikka kuninkaalle ja kuningattarelle vaikka tuskin he tuollaisia hömppäjulkaisuja katselevat.
On muutakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo kuva on hieno. Onpa Diana vieläkin uhka. Ei saa edes näkyä lapsenlapsensa syntymäpäiväkuvassa. Ohjoh
Joo, koko Dianan elämänkin ajan se piti lakaista maton alle piiloon oli niin kaunis ja upea fiksu nainen. Joka rakasti aidosti poikiaan ja hoiti niitä mahdollisuuksien mukaan itse vaikka hovi väitti että lastenhoitajat hoitaa lapset. Diana piti päänsä ja otti jopa edustusmatkoille lapset mukaan koska halusi, lastenhoitajakoulutukseltaan kun oli, hoitaa itse lapsensa. Hieno nainen ja äiti.
Hieno äiti kun harri mahassa hyppäs portaat alas. Oikein hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En laittaisi synttärionnitteluun kuvaa päivänsankarin mummosta. Oletteko te laittaneet?
Meghan halusi tietysti ilahduttaa Harrya joka oli eri mantereella lapsensa syntymäpäivänä. Eikö näin jokainen välittävä toimisi vastaavassa tilanteessa.
Pitäisi jo päästä elämässä eteenpäin eikä olla koko ajan Dianassa kiinni, ainakaan julkisesti
Äitini kuoli samoihin aikoihin kun Diana ja minulle se olisi loukkaus jos en saisi puhua tai äitini kuvaa katsella tai lähettää asiaan kuuluvana viestinä. Minulle äitini on edelleen mukana elämässäni sillain terveellä tavalla. En unohda häntä ja muista vaan vainajien muistopäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Harri saa just sitä mitä tilaa! Turha enää urputtaa kun on jo paskat housussa.
Eihän se Harry mitään enää urputakaan. Media ja nettitrollit urputtaa ja laittaa sanoja hänen suuhunsa. Meghan ei ole sanonut sanaakaan julkisesti yli puoleen vuoteen. Lehdet silti jauhaa hänestä/heistä analyysejä päivittäin.
Diana oli sanonut kokille, että vie lapset mäkköriin, ei tarvitse valmistaa ateriaa. Kokki oli sanonut, että kyllä hän voi tehdä hampurilaisia, niin Diana oli vastannut, että lapset haluavat sinne niiden lelujen vuoksi.
En tiedä, miten tämä nyt muistu mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi nyt silti odottanut, että kuninkaallinen perhe edes toivottaa syntymäpäivää, vaikka tämä taisi olla Charlesin elämän tärkein päivä.
Kyllä he varmaan on yksityisesti onnea toivottaneet. Perhe nyt vaan halus itse muuttaa ulkomaille ja lähteä hovista. Halusivat elää yksityistä elämää lastensa kanssa. Kuninkaallinen perhe kunnioittaa päätöstä eikä tuo lapsia julkisuuteen ihan kuten vanhemmat itse ovat toivoneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusi epätoivoisesti aviomiehensä huomioo ja aikaa. Jos tuo on edes totta, uskon että hovi on keksinyt tai Diana on kompastunut vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei tönäisty, jos vieraan lasta kantoi....
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa tuossa keississä on. Charles ei toivottanut mitään ja muutenkin syrjii Harryä. Kannattaisi tehdä se isyystesti, kun selvästi Charles ei usko Harryn olevan poikansa .
Aivan varmasti on dna testi tehty aikoja sitten ja kyllä isä on kuningas. Ei tuollaista asiaa jätetä juorujen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi jo päästä elämässä eteenpäin eikä olla koko ajan Dianassa kiinni, ainakaan julkisestiÄitini kuoli samoihin aikoihin kun Diana ja minulle se olisi loukkaus jos en saisi puhua tai äitini kuvaa katsella tai lähettää asiaan kuuluvana viestinä. Minulle äitini on edelleen mukana elämässäni sillain terveellä tavalla. En unohda häntä ja muista vaan vainajien muistopäivänä.
Ei sitä kuvaa nettiin laittanut Meghan eikä Harry vaan pariskunnan luottokuvaaja. Ihan ulkopuolinen siis. Itse en kyllä tykkäis jos joku laittais mun lapsesta kuvia nettiin. Varsinkin kun tää pariskunta on itse halunnut lapsilleen yksityisyyttä. Menis luotto tähän luottokuvaajaan jos tää jakelis kuvia noin vaan.
Tuosta Harryn yhdennäköisyydestä Charlesin kanssa - joo ei näytä samalta, mutta katsokaapa isoisä Philipin nuoruudenkuvaa...
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/b7b00b4a-83f0-419e-b696-67686…
Joka tapauksessa, jos Harry ei ole.kuninkaan verta, niin kyllä se kantis antaa julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Diana oli sanonut kokille, että vie lapset mäkköriin, ei tarvitse valmistaa ateriaa. Kokki oli sanonut, että kyllä hän voi tehdä hampurilaisia, niin Diana oli vastannut, että lapset haluavat sinne niiden lelujen vuoksi.
En tiedä, miten tämä nyt muistu mieleen.
Diana on kasvattanut kaksi hienoa poikaa vaikka isä oli pettäjä. Eikä halunnut kasvattaa lapsiaan kokonaan hovin harmaudessa vaan vei ihmistenkin ilmoille. Ehkä ovat siksi niin suosittuja.
Harkittu teko kruunajaispäivä, jotta Harryä ja lapsia mitätöidään. Niin arvottomia ovat Harryn lapset.