Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen miehille se ns. viimeinen pysäkki ennen bussin tuloa?

Vierailija
06.05.2023 |

Näin on käynyt jo useamman kerran elämäni varrella. Ja nyt se tapahtui taas!
Bussi on siis tässä metaforassa se tuleva vaimo ja lapsiperhe härdelli ja minä olen kevyt tapailu ja seksi.

Joskus mies on pitänyt molempia yhtä aikaa ja olen aina ollut se, jonka sydän särjetään. Kerran mies jopa ehdotti, että otan vastaan uuden työn lähempänä häntä, jotta voidaan olla enemmän yhdessä. Mies vaan unohti kertoa, että oli menossa kihloihin tulevan vaimonsa kanssa myös. Nyt mies halusi, että lähdemme yhdessä reissuun, mutta unohti kertoa, että on myös menossa naimisiin tulevan vaimonsa kanssa. Minusta tuntui siltä kuin olisin emotionaalisesti jäänyt bussin alle.

Kommentit (434)

Vierailija
201/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevyeen tapailuun ja irtoseksiin soveltuu ehkä 20% naisista. Sen sijaan parisuhderiman ylittää alle 1% naisista. Ulkonäölle on kovemmat kriteerit kuin kevyemmissä suhteissa. Puhumattakaan henkisen puolen kriteereistä (älykkyys, huumorintaju jne).

Kukaan älykäs ja huumorintajuinen nainen ei usko tuota länkytystä :D

Tulet joutumaan ikävyyksiin älykkään naisen kanssa, joten haali itsellesi tyhmä tosikkonainen.

Et ymmärrä ollenkaan älykkäitä naisia.

Olet väärässä. Tämä ei ole uskon asia vaan todellista elämää. Minulla oli paljon kevyitä suhteita naisiin, kunnes kohdalle osui nainen johon rakastuin. Ja hän on hyvin kaunis, älykäs ja huumorintajuinen.

Pidä toi!

Ja kohtele häntä hyvin.

Vierailija
202/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen arvon parisuhdemarkkinoilla määrittää suurelta osin raha ja asema yhteisössä. Ulkonäöllä ei juuri ole merkitystä kunhan nyt on edes siedettävän näköinen ja kokoinen. Työtön mies ei saa puolisoa vaikka olisi mallin näköinen.

Mutta onneksi irtoseksi- ja seksisuhdemarkkinoilla ei rahalla ja asemalla ole väliä, ulkonäkö ratkaisee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että ap on kaunis. Mä olen ruma, läski ja tyhmä ja kaikki miehet ovat halunneet parisuhteeseen kanssani. Kauniita naisia taas halutaan seksisuhteisiin.

En usko sanaakaan tästä.

Vierailija
204/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas paska metafora. Kyllä se bussi tulee ihan joka pysäkille aikataulun mukaan.

Onko pakko olla ilkeä? Kaikki kuitenkin ymmärtää mitä tarkoitettiin.

Vierailija
205/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen arvon parisuhdemarkkinoilla määrittää suurelta osin raha ja asema yhteisössä. Ulkonäöllä ei juuri ole merkitystä kunhan nyt on edes siedettävän näköinen ja kokoinen. Työtön mies ei saa puolisoa vaikka olisi mallin näköinen.

Mutta onneksi irtoseksi- ja seksisuhdemarkkinoilla ei rahalla ja asemalla ole väliä, ulkonäkö ratkaisee

Ei ole olemassakaan miestä, jolla olisi huima menestys irtosuhdemarkkinoilla, mutta ei saisi halutessaankaan parisuhdetta. Mies, joka menestyy irtosuhdemarkkinoilla, on kaikkein laadukkain mies.

Vierailija
206/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostaa valitettavan samalta, mitä minulla aiemmin oli pitkään! Pahimmasta päästä varmaan oli, kun eräs mies, jonka kanssa deittailin ja paneskelin muutti asumaan ja meni naimisiin yhden parhaan ystäväni kanssa.

Mutta, varo samaa mihin minä haksahdin: noiden toiseen vaihtavien miesten jälkeen kun kohtasin miehen, joka halusi heti esitellä perheelleen, sitoutua, muuttaa yhteen, hankkia lapsen, mennä naimisiin, paljastuikin liian myöhään miehen olevan täysi narsisti, johon nyt olen sidoksissa tavalla tai toisella jo ihan lastenkin vuoksi. Ei siis hätiköityjä ratkaisuja, vaikka vihdoin tuntuisikin, että nyt on löytynyt hyvä mies!

Vierailija
207/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin asian niin, että sulle kävi paremmin kuin niille vaimoille, jotka eivät tiedä vielä mihin p a s K a K a s a an sitoutuivat.

Vierailija
208/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö puhu seurustelukumppanin kanssa siitä, mitä kumpikin suhteelta haluaa?

Kysy niiltä miehiltä, miksi eivät nai sinua, ei me tiedetä. 

Tietenkin on puhuttu! Puhutut ja luvatut asiat vaan ei ole pitäneet paikkansa ja olen vasta jälkikäteen saanut tietää, että mies on vakavassa seurustelusuhteessa toisaalla. Ap

Jostain syystä toistat miessuhteissasi samaa kaavaa, eli valitset näitä hyväksikäyttäviä mulk kuja. Se on sinulle tuttua ja turvallista. Mistä mahtaa johtua?

Ainakaan tarkoituksellista se ei ole. Ihan oikeasti luulin, että tämä viimeisin on erilainen. Olin siinä välissä pitkään yksin ja yritin työstää itseäni. Luulin, että olin oppinut jotain ja kasvanut aiemmista huonoista kokemuksista. Tämä mies ei siis ollut mikään semmoinen lipevä pleijeri ainakaan en saanut hänestä sellaista käsitystä. Jotenkin oli ihan erilainen fiilis koko hommasta, puolin ja toisin puhuttiin, että esitellään toisemme toistemme vanhemmille, käveltiin kaduilla käsi kädessä ja puhuttiin tulevaisuudesta. Ap

Harvoin se tietenkään on tahallista. Olen tuo, joka kirjoitti muutama viesti sitten että samaa ongelmaa on. Itsekin koen, että joka kerta olen yrittänyt tehdä asioita eri tavalla, kuin edellisellä kerralla mutta aina ne hommat silti päätyvät lähes samanlaiseen tilanteeseen. Tiedä sitten onko kyseessä sattumaa vai mitä. Tiedostan kyllä omat läheisyyteen liittyvät ongelmani.

Kerron sinulle nyt miesnäkökulman, joka on myös naisnäkökulma: kun vastapuoli on riittävän hyvännäköinen, niin hänen kanssaan ei voi pelata tuollaisia pelejä. Varsinkin mies ihastuu väkisin kauniiseen naiseen. Ongelmia tulee, kun nainen ei ole viehättävä: silloin mies pyrkii sänkyyn, mutta ei missään vaiheessa ole edes halunnut parisuhdetta kyseisen naisen kanssa. Kauniin naisen kanssa mies voi olla pelkästään sängyssä vain valehtelemalla itselleen, ettei tunne yhtään mitään kyseistä naista kohtaan.

Eli miehen koko tunne-elämä=naisen ulkonäkö.

Tuossa on totuus. Miehillä ei ole tunne-elämää.

On syöminen,, naiminen, viina (ei kaikilla) ja työnteko sekä mieskaverit.

Totuus on varsin  yksinkertainen joten ole sinäkin yksinkertainen.

Tässä ohjeet:

Olen nätti. Teeskentele tyhmää. Puhu hyvin vähän. Hymyile. Älä koskaan nalkuta.

'

Tämä riittää.

Ap, jos olet suhteessa/menet naimisiin, säilytä kaikki entiset ystäväsi ja tavatkaa säännöllisesti toisianne. Säilytä kaikki harrastuksesi ja hanki niitä lisää, jos tuntuu siltä.

Jos joudut asumaan jonkun jätkän kanssa, hankkikaa isompi asunto. Tee sinne ihan oma tila jossa saat olla rauhassa. Jos jätkä käyttäytyy huonosti, häivy ja mene jonnekin. välillä. Ota lapsi/ lapset mukaan jos sinulla on lapsia. Ja lemmikit. Menkää jonnekin kylään ja/tai pitämään hauskaa.

Te naiset jotka menette naimisiin.

Tehkää tuollainen  varasuunnitelma. On tosi tyhmää mennä tunteen varassa naimisiin.

Vierailija
209/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö puhu seurustelukumppanin kanssa siitä, mitä kumpikin suhteelta haluaa?

Kysy niiltä miehiltä, miksi eivät nai sinua, ei me tiedetä. 

Tietenkin on puhuttu! Puhutut ja luvatut asiat vaan ei ole pitäneet paikkansa ja olen vasta jälkikäteen saanut tietää, että mies on vakavassa seurustelusuhteessa toisaalla. Ap

Jostain syystä toistat miessuhteissasi samaa kaavaa, eli valitset näitä hyväksikäyttäviä mulk kuja. Se on sinulle tuttua ja turvallista. Mistä mahtaa johtua?

Ainakaan tarkoituksellista se ei ole. Ihan oikeasti luulin, että tämä viimeisin on erilainen. Olin siinä välissä pitkään yksin ja yritin työstää itseäni. Luulin, että olin oppinut jotain ja kasvanut aiemmista huonoista kokemuksista. Tämä mies ei siis ollut mikään semmoinen lipevä pleijeri ainakaan en saanut hänestä sellaista käsitystä. Jotenkin oli ihan erilainen fiilis koko hommasta, puolin ja toisin puhuttiin, että esitellään toisemme toistemme vanhemmille, käveltiin kaduilla käsi kädessä ja puhuttiin tulevaisuudesta. Ap

Harvoin se tietenkään on tahallista. Olen tuo, joka kirjoitti muutama viesti sitten että samaa ongelmaa on. Itsekin koen, että joka kerta olen yrittänyt tehdä asioita eri tavalla, kuin edellisellä kerralla mutta aina ne hommat silti päätyvät lähes samanlaiseen tilanteeseen. Tiedä sitten onko kyseessä sattumaa vai mitä. Tiedostan kyllä omat läheisyyteen liittyvät ongelmani.

Kerron sinulle nyt miesnäkökulman, joka on myös naisnäkökulma: kun vastapuoli on riittävän hyvännäköinen, niin hänen kanssaan ei voi pelata tuollaisia pelejä. Varsinkin mies ihastuu väkisin kauniiseen naiseen. Ongelmia tulee, kun nainen ei ole viehättävä: silloin mies pyrkii sänkyyn, mutta ei missään vaiheessa ole edes halunnut parisuhdetta kyseisen naisen kanssa. Kauniin naisen kanssa mies voi olla pelkästään sängyssä vain valehtelemalla itselleen, ettei tunne yhtään mitään kyseistä naista kohtaan.

Eli miehen koko tunne-elämä=naisen ulkonäkö.

Tuossa on totuus. Miehillä ei ole tunne-elämää.

On syöminen,, naiminen, viina (ei kaikilla) ja työnteko sekä mieskaverit.

Totuus on varsin  yksinkertainen joten ole sinäkin yksinkertainen.

Tässä ohjeet:

Olen nätti. Teeskentele tyhmää. Puhu hyvin vähän. Hymyile. Älä koskaan nalkuta.

'

Tämä riittää.

Ap, jos olet suhteessa/menet naimisiin, säilytä kaikki entiset ystäväsi ja tavatkaa säännöllisesti toisianne. Säilytä kaikki harrastuksesi ja hanki niitä lisää, jos tuntuu siltä.

Jos joudut asumaan jonkun jätkän kanssa, hankkikaa isompi asunto. Tee sinne ihan oma tila jossa saat olla rauhassa. Jos jätkä käyttäytyy huonosti, häivy ja mene jonnekin. välillä. Ota lapsi/ lapset mukaan jos sinulla on lapsia. Ja lemmikit. Menkää jonnekin kylään ja/tai pitämään hauskaa.

Ja nyt voi esittää varmasti relevantin kysymyksen, mitä erilaista naisten elämässä on? Syöminen, naiminen, viina. työnteko ja kaverit eivät varsinaisesti kerro tunne-elämästä. Viina ei varsinaisesti kuulu kovinkaan monen terveen miehen elämään. Sen sijaan naiset kyllä arvostavat hieman alkoholia ottavaa miestä, koska se kertoo naisille sosiaalisuudesta ja ulospäin suuntautuneisuudesta. Koska ilman viinaa Suomessa ei juuri sosiaalista kanssakäymistä ole.

Naisilla on  estetiikan taju, vilpitön empatia ja huomaavaisuus. Hellyys lapsia kohtaan. Huolehtivaisuus heikommista joiden ei tarvitse olla edes lapsia. Sisäinen rikas elämä yms. Syvällinen sisäinen elämä. Nainen on paljon hienosäikeisempi ja hienostuneempi. Kuin jalokivi. Raaka ja yksinkertainen suomalainen mies ei tätä millään tavoin ymmärrä eikä arvosta. Sitten vihataan hienompaa ja kauniimpaa sukupuolta.

Ei maksa vaivaa selittää suomalaisille miehille kaikkia hienoja piirteitä naisissa. Siitä ei saa kuin halveksuntaa osakseen.

Naiset, muistakaa olla hiljaa. Hymyile ja teeskentele tyhmää. Ole nätti.

Mä miehenä pidän naisia ihmisinä, ihan niin kuin miehiäkin. Ihmiset on yksilöitä, ja meissä kaikissa on hyviä ja huonoja puolia.

En todellakaan pidä naisia jonain jalokivinä. Minkälainen outo hyypiö edes ajattelee noin? Olen elämässäni tavannut naisia jotka olivat kerta kaikkiaan upeita ihmisiä, ja olen tavannut naisia jotka olivat aivan kaameita ihmishirviöitä.

Vierailija
210/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassakaan miestä, jolla olisi huima menestys irtosuhdemarkkinoilla, mutta ei saisi halutessaankaan parisuhdetta. Mies, joka menestyy irtosuhdemarkkinoilla, on kaikkein laadukkain mies.

100% tämä.

Tunnen muutamia miehiä joilla on ollut todella paljon seksikumppaneita, ja jokainen näistä miehistä on: komea, sosiaalisesti taitava, karismaattinen, työelämässä menestynyt, muut huomioon ottava ja ystävällinen kaikille.

Vierailija
211/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos bussi jättää niin ei hätää. Uusia tulee koko ajan.

Näin minäkin kuvittelin yhtenä karseena aamuna Ruskeasuolla Helsingissä. Ei tullut bussia, joten kävelin Pasilaan ja nousin junaan. 😁

Vierailija
212/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen ulkonäkö on ykkösasia parisuhdemarkkinoilla, mutta rahalla ja asemalla voi toki kumota ulkonäköön ja ikään liittyvät puutteet. Parisuhdemarkkinoilla maksimiarvoinen mies on tämä, vaikka ei olisi minkäänlaista statusta ja persaukinen rahatilanne:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Yksikin kohta eri tavalla, ja mies putoaa parisuhdemarkkinoilla tavallisten kuolevaisten joukkoon.

Mallin näköinen mies on tarkoitettu mallin näköisille naisille.

Tuollaisille oman itsensä ulkonäkö ja ulkoinen menestys ovat ainoat kriteerit hyvälle elämälle. Ne hakevat sellaista parisuhdetta.

Jos olet missi/malli ja aiot viettää tulevaisuutesi ulkonäkösi ja ulkoisen menestyksesi varassa, onko tuo sen arvoista?

Vierailija
213/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100% tämä.

Tunnen muutamia miehiä joilla on ollut todella paljon seksikumppaneita, ja jokainen näistä miehistä on: komea, sosiaalisesti taitava, karismaattinen, työelämässä menestynyt, muut huomioon ottava ja ystävällinen kaikille.

Mä olen tuollaisen miehen tytär. Tuo on ulkokuori, kotona isäni oli hirviö. Onneksi mulla oli miehen mallina myös kummini, joka oli hyvä yhteen naiseen sitoutunut mies. En koskaan valitsisi isäni kaltaista miestä, vaikka tiedän, että hän oli aikanaan haluttu mies.

Vierailija
214/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin tätä itsekin nuorena, samoilla eväillä. Olin välillä se viimeinen, jonka jälken jopa pelimies vakiintui. Tosin en kadehdi, sillä peli jatkui jossain vaiheessa suhdetta usein.

Vierailija
215/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100% tämä.

Mä olen tuollaisen miehen tytär. Tuo on ulkokuori, kotona isäni oli hirviö. Onneksi mulla oli miehen mallina myös kummini, joka oli hyvä yhteen naiseen sitoutunut mies. En koskaan valitsisi isäni kaltaista miestä, vaikka tiedän, että hän oli aikanaan haluttu mies.

Silti hän oli jostain syystä aikanaan haluttu mies. Hän ei ollut siis naisten sanojen mukaan "luuseri", koska sai naisia laajalla rintamalla.

Vierailija
216/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen ulkonäkö on ykkösasia parisuhdemarkkinoilla, mutta rahalla ja asemalla voi toki kumota ulkonäköön ja ikään liittyvät puutteet. Parisuhdemarkkinoilla maksimiarvoinen mies on tämä, vaikka ei olisi minkäänlaista statusta ja persaukinen rahatilanne:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Yksikin kohta eri tavalla, ja mies putoaa parisuhdemarkkinoilla tavallisten kuolevaisten joukkoon.

Mallin näköinen mies on tarkoitettu mallin näköisille naisille.

Tuollaisille oman itsensä ulkonäkö ja ulkoinen menestys ovat ainoat kriteerit hyvälle elämälle. Ne hakevat sellaista parisuhdetta.

Jos olet missi/malli ja aiot viettää tulevaisuutesi ulkonäkösi ja ulkoisen menestyksesi varassa, onko tuo sen arvoista?

Myös aivan tavalliset naiset haluavat olla miesmallien kanssa. Tuolla juuri aiemmin naiset totesivat, että irtosuhteisiin valitaan poikkeuksellisen hyvännäköisiä miehiä, koska miksi muuten alkaa tuollaisiin suhteisiin? Ei kyse ollut todennäköisesti naismalleista, vaan aivan tavallisista naisista, jotka sattuvat pitämään täsmälleen samannäköisistä miehistä, kuten naiset yleensäkin.

Vierailija
217/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nainen mene naimisiin varattoman mutta hyvännäköisen miehen kanssa. Silloinhan miehessä on jotain vikaa jos ei pysty tuomaan edes kohtuullista elantoa pöytää. Tyhmyys, laiskuus ym syynä kenties.

Vierailija
218/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs se bussi, onko se huollettu. laukee sinne pysäkeiden välille  ja joutuu soittaa toisen auton jolla jatkaa. elämä on haastavaa.

Vierailija
219/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100% tämä.

Silti hän oli jostain syystä aikanaan haluttu mies. Hän ei ollut siis naisten sanojen mukaan "luuseri", koska sai naisia laajalla rintamalla.

Juu mutta myös syvästi onneton ihminen, joka ei kyennyt rakastamaan. Ja jota ne ihmiset, jotka hänet hyvin tunsi, ei arvoistaneet.

Vierailija
220/434 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan nainen mene naimisiin varattoman mutta hyvännäköisen miehen kanssa. Silloinhan miehessä on jotain vikaa jos ei pysty tuomaan edes kohtuullista elantoa pöytää. Tyhmyys, laiskuus ym syynä kenties.

Minä menin ja aika moni muukin. Minulle miehessä on ulkonäkö tärkeämpää kuin raha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme