Miksi olen miehille se ns. viimeinen pysäkki ennen bussin tuloa?
Näin on käynyt jo useamman kerran elämäni varrella. Ja nyt se tapahtui taas!
Bussi on siis tässä metaforassa se tuleva vaimo ja lapsiperhe härdelli ja minä olen kevyt tapailu ja seksi.
Joskus mies on pitänyt molempia yhtä aikaa ja olen aina ollut se, jonka sydän särjetään. Kerran mies jopa ehdotti, että otan vastaan uuden työn lähempänä häntä, jotta voidaan olla enemmän yhdessä. Mies vaan unohti kertoa, että oli menossa kihloihin tulevan vaimonsa kanssa myös. Nyt mies halusi, että lähdemme yhdessä reissuun, mutta unohti kertoa, että on myös menossa naimisiin tulevan vaimonsa kanssa. Minusta tuntui siltä kuin olisin emotionaalisesti jäänyt bussin alle.
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen arvon parisuhdemarkkinoilla määrittää suurelta osin raha ja asema yhteisössä. Ulkonäöllä ei juuri ole merkitystä kunhan nyt on edes siedettävän näköinen ja kokoinen. Työtön mies ei saa puolisoa vaikka olisi mallin näköinen.
Sinä vain uskottelet noin itsellesi. Mm. minun aviomieheni on työtön ja köyhä. Teki aiemmin mallintöitä.
Miksi on köyhä jos on tehnyt mallintöitä? Olisiko kuitenkin niin että ei ulkonäkökään riittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan nainen mene naimisiin varattoman mutta hyvännäköisen miehen kanssa. Silloinhan miehessä on jotain vikaa jos ei pysty tuomaan edes kohtuullista elantoa pöytää. Tyhmyys, laiskuus ym syynä kenties.
Juu ja miksihän naiset kuskaa niitä nuoria varattomia miehiä etelän lomakohteista Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen arvon parisuhdemarkkinoilla määrittää suurelta osin raha ja asema yhteisössä. Ulkonäöllä ei juuri ole merkitystä kunhan nyt on edes siedettävän näköinen ja kokoinen. Työtön mies ei saa puolisoa vaikka olisi mallin näköinen.
Mutta onneksi irtoseksi- ja seksisuhdemarkkinoilla ei rahalla ja asemalla ole väliä, ulkonäkö ratkaisee
Ei ole olemassakaan miestä, jolla olisi huima menestys irtosuhdemarkkinoilla, mutta ei saisi halutessaankaan parisuhdetta. Mies, joka menestyy irtosuhdemarkkinoilla, on kaikkein laadukkain mies.
100% tämä.
Tunnen muutamia miehiä joilla on ollut todella paljon seksikumppaneita, ja jokainen näistä miehistä on: komea, sosiaalisesti taitava, karismaattinen, työelämässä menestynyt, muut huomioon ottava ja ystävällinen kaikille.
Mä olen tuollaisen miehen tytär. Tuo on ulkokuori, kotona isäni oli hirviö. Onneksi mulla oli miehen mallina myös kummini, joka oli hyvä yhteen naiseen sitoutunut mies. En koskaan valitsisi isäni kaltaista miestä, vaikka tiedän, että hän oli aikanaan haluttu mies.
Totta kai naiset haluaa miestä, joka on kelvannut muillekin. Kahdesta samanikäisestä miehestä suositumpi naisten keskuudessa on se varattu. Rikkaat nai rikkaita ja jos kyseessä on mies, kauniit ja kuuluisat kelpaavat myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen ulkonäkö on ykkösasia parisuhdemarkkinoilla, mutta rahalla ja asemalla voi toki kumota ulkonäköön ja ikään liittyvät puutteet. Parisuhdemarkkinoilla maksimiarvoinen mies on tämä, vaikka ei olisi minkäänlaista statusta ja persaukinen rahatilanne:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Yksikin kohta eri tavalla, ja mies putoaa parisuhdemarkkinoilla tavallisten kuolevaisten joukkoon.
Mallin näköinen mies on tarkoitettu mallin näköisille naisille.
Tuollaisille oman itsensä ulkonäkö ja ulkoinen menestys ovat ainoat kriteerit hyvälle elämälle. Ne hakevat sellaista parisuhdetta.
Jos olet missi/malli ja aiot viettää tulevaisuutesi ulkonäkösi ja ulkoisen menestyksesi varassa, onko tuo sen arvoista?
Myös aivan tavalliset naiset haluavat olla miesmallien kanssa. Tuolla juuri aiemmin naiset totesivat, että irtosuhteisiin valitaan poikkeuksellisen hyvännäköisiä miehiä, koska miksi muuten alkaa tuollaisiin suhteisiin? Ei kyse ollut todennäköisesti naismalleista, vaan aivan tavallisista naisista, jotka sattuvat pitämään täsmälleen samannäköisistä miehistä, kuten naiset yleensäkin.
Käytit taas yhden viikonlopun jankuttaen näitä samoja asioita. Tekeekö tämä sinut onnelliseksi? Auttaako tämä sinua saamaan seksiä tai elämänkumppanin? Vai saitko vain tekosyyn istua jälleen kotona hakkaamassa läppäriä, kun voit uskotella itsellesi, ettei mitään muuta olisi kannattanut tehdä kuitenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan nainen mene naimisiin varattoman mutta hyvännäköisen miehen kanssa. Silloinhan miehessä on jotain vikaa jos ei pysty tuomaan edes kohtuullista elantoa pöytää. Tyhmyys, laiskuus ym syynä kenties.
Minä menin ja aika moni muukin. Minulle miehessä on ulkonäkö tärkeämpää kuin raha.
Kyllä minäkin valitsisin ennemmin köyhän mutta hyvännäköisen miehen, kuin rikkaan mutta ruman miehen.
Olen ihan hyvin palkatussa työssä, joten en tarvitse miestä elättämään minua. Hyvännäköisen miehen saaminen sen sijaan tuottaisi minulle nautintoa jokainen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja miksihän naiset kuskaa niitä nuoria varattomia miehiä etelän lomakohteista Suomeen?
Tuo nyt on aika marginaalista ja lähinnä 50v naisten juttu jotka eivät saa Suomesta uutta puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Terapeutit sanovat, että kun ihminen käyttää sanoja 'aina', 'kaikki', 'ei koskaan', 'ei kukaan' hän taantuu viisivuotiaan tasolle. Silloin elämä on noin ehdotonta ja mustavalkoista. Aikuisuuteen kuuluu kyky nähdä ja ymmärtää myös ne muut vaihtoehdot.
Jälleen kerran yksi palstamies siellä polkee jakaa ja kiukuttelee kuin viisivuotias. Ettekö kykene tuon parempaan keskusteluun? Kun ei nuo jankutukset vie keskusteluja eteenpäin, samat fraasit toistuvat tuhansia ja taas tuhansia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä vain uskottelet noin itsellesi. Mm. minun aviomieheni on työtön ja köyhä. Teki aiemmin mallintöitä.
Miksi on köyhä jos on tehnyt mallintöitä? Olisiko kuitenkin niin että ei ulkonäkökään riittänyt?
Mitä ne mallin työt ovat olleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onneksi irtoseksi- ja seksisuhdemarkkinoilla ei rahalla ja asemalla ole väliä, ulkonäkö ratkaisee
Ei ole olemassakaan miestä, jolla olisi huima menestys irtosuhdemarkkinoilla, mutta ei saisi halutessaankaan parisuhdetta. Mies, joka menestyy irtosuhdemarkkinoilla, on kaikkein laadukkain mies.
100% tämä.
Tunnen muutamia miehiä joilla on ollut todella paljon seksikumppaneita, ja jokainen näistä miehistä on: komea, sosiaalisesti taitava, karismaattinen, työelämässä menestynyt, muut huomioon ottava ja ystävällinen kaikille.
Mä olen tuollaisen miehen tytär. Tuo on ulkokuori, kotona isäni oli hirviö. Onneksi mulla oli miehen mallina myös kummini, joka oli hyvä yhteen naiseen sitoutunut mies. En koskaan valitsisi isäni kaltaista miestä, vaikka tiedän, että hän oli aikanaan haluttu mies.
Totta kai naiset haluaa miestä, joka on kelvannut muillekin. Kahdesta samanikäisestä miehestä suositumpi naisten keskuudessa on se varattu. Rikkaat nai rikkaita ja jos kyseessä on mies, kauniit ja kuuluisat kelpaavat myös.
Höpö höpö. Jotkut voi haluta, mutta mulle sama. Sä voit fantasiouda omasta todellisuudestasi käsin mitä tuollaisen miehen elämä on. Mä olen nähnyt hetken, jona tuollainen mies kuolee ja voin sanoa, että siinä kohtaa hän ei välttämättä ole tyytyväinen enää siihen, miten elämänä eli ja muita ihmisiä kohteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että ongelma liittyy ulkonäköösi, mutta se on siis vain veikkaus tässä kohtaa.
Ainoa tapa oikeasti saada tietää totuus, olisi kysyä niiltä miehiltä, jotka eivät halunneet mitään vakavaa kanssasi.
Eli rumaa naista saa vedättää ja käyttää hyväksi eikä asiassa ole mitään ongelmaa. Onpa pinnallista.
Minä näkisin taas tämän itseasiassa juuri toisen päin näin miehenä. Ap voi olla kaunis ja seksikäs nainen, mutta ei sellainen jonka kanssa voisi kuvitella lapsia hankkia. Tuo selittäisi, että miehet haluaa vielä ihan viime tippaan miehet käydä seksiä harrastamassa hänen kanssaan ihan kihlautumisen kynnykselläkin.
Eli hyvännäköinen, mutta vika on korvien välissä. Ja miehet näkee, että tämän kanssa ei kyllä avioliittoon kannata mennä. Kultamekko-Iida tyyppi siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä menin ja aika moni muukin. Minulle miehessä on ulkonäkö tärkeämpää kuin raha.
Kyllä minäkin valitsisin ennemmin köyhän mutta hyvännäköisen miehen, kuin rikkaan mutta ruman miehen.
Olen ihan hyvin palkatussa työssä, joten en tarvitse miestä elättämään minua. Hyvännäköisen miehen saaminen sen sijaan tuottaisi minulle nautintoa jokainen päivä.
Ja samanaikaisesti monelle muillekin naiselle, mutta tuskin se sinua haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 100 % varma, että tänäkin viikonloppuna on syntynyt parisuhteita, joiden toinen osapuoli on työtön mies. Ja sinäkin tiedät sen. Mutta koska olet nettiriippuvainen, halusit viettää viikonloppusi mammojen kanssa jankuttaessa ja tietokonepelejä pelaten. Kuten muutkin viikonloput tänä kesänä.
Jonakin päivänä havahdut siihen, että elämä meni ohi ja pakko sanoa, että en tunne myötätuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta niin vaan niillä rikkailla rumilla miehillä on hyvän näköisiä naisia seuranaan ja puolisoinaan. Oli naisen puolelta syy sitten mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta varallisuus ja ulkonäkö on se tärkein asia, narsismikaan ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö puhu seurustelukumppanin kanssa siitä, mitä kumpikin suhteelta haluaa?
Kysy niiltä miehiltä, miksi eivät nai sinua, ei me tiedetä.
Tietenkin on puhuttu! Puhutut ja luvatut asiat vaan ei ole pitäneet paikkansa ja olen vasta jälkikäteen saanut tietää, että mies on vakavassa seurustelusuhteessa toisaalla. Ap
Jostain syystä toistat miessuhteissasi samaa kaavaa, eli valitset näitä hyväksikäyttäviä mulk kuja. Se on sinulle tuttua ja turvallista. Mistä mahtaa johtua?
Ainakaan tarkoituksellista se ei ole. Ihan oikeasti luulin, että tämä viimeisin on erilainen. Olin siinä välissä pitkään yksin ja yritin työstää itseäni. Luulin, että olin oppinut jotain ja kasvanut aiemmista huonoista kokemuksista. Tämä mies ei siis ollut mikään semmoinen lipevä pleijeri ainakaan en saanut hänestä sellaista käsitystä. Jotenkin oli ihan erilainen fiilis koko hommasta, puolin ja toisin puhuttiin, että esitellään toisemme toistemme vanhemmille, käveltiin kaduilla käsi kädessä ja puhuttiin tulevaisuudesta. Ap
Harvoin se tietenkään on tahallista. Olen tuo, joka kirjoitti muutama viesti sitten että samaa ongelmaa on. Itsekin koen, että joka kerta olen yrittänyt tehdä asioita eri tavalla, kuin edellisellä kerralla mutta aina ne hommat silti päätyvät lähes samanlaiseen tilanteeseen. Tiedä sitten onko kyseessä sattumaa vai mitä. Tiedostan kyllä omat läheisyyteen liittyvät ongelmani.
Kerron sinulle nyt miesnäkökulman, joka on myös naisnäkökulma: kun vastapuoli on riittävän hyvännäköinen, niin hänen kanssaan ei voi pelata tuollaisia pelejä. Varsinkin mies ihastuu väkisin kauniiseen naiseen. Ongelmia tulee, kun nainen ei ole viehättävä: silloin mies pyrkii sänkyyn, mutta ei missään vaiheessa ole edes halunnut parisuhdetta kyseisen naisen kanssa. Kauniin naisen kanssa mies voi olla pelkästään sängyssä vain valehtelemalla itselleen, ettei tunne yhtään mitään kyseistä naista kohtaan.
Eli miehen koko tunne-elämä=naisen ulkonäkö.
Tuossa on totuus. Miehillä ei ole tunne-elämää.
On syöminen,, naiminen, viina (ei kaikilla) ja työnteko sekä mieskaverit.
Totuus on varsin yksinkertainen joten ole sinäkin yksinkertainen.
Tässä ohjeet:
Olen nätti. Teeskentele tyhmää. Puhu hyvin vähän. Hymyile. Älä koskaan nalkuta.
'
Tämä riittää.
Ap, jos olet suhteessa/menet naimisiin, säilytä kaikki entiset ystäväsi ja tavatkaa säännöllisesti toisianne. Säilytä kaikki harrastuksesi ja hanki niitä lisää, jos tuntuu siltä.
Jos joudut asumaan jonkun jätkän kanssa, hankkikaa isompi asunto. Tee sinne ihan oma tila jossa saat olla rauhassa. Jos jätkä käyttäytyy huonosti, häivy ja mene jonnekin. välillä. Ota lapsi/ lapset mukaan jos sinulla on lapsia. Ja lemmikit. Menkää jonnekin kylään ja/tai pitämään hauskaa.
Ja nyt voi esittää varmasti relevantin kysymyksen, mitä erilaista naisten elämässä on? Syöminen, naiminen, viina. työnteko ja kaverit eivät varsinaisesti kerro tunne-elämästä. Viina ei varsinaisesti kuulu kovinkaan monen terveen miehen elämään. Sen sijaan naiset kyllä arvostavat hieman alkoholia ottavaa miestä, koska se kertoo naisille sosiaalisuudesta ja ulospäin suuntautuneisuudesta. Koska ilman viinaa Suomessa ei juuri sosiaalista kanssakäymistä ole.
Naisilla on estetiikan taju, vilpitön empatia ja huomaavaisuus. Hellyys lapsia kohtaan. Huolehtivaisuus heikommista joiden ei tarvitse olla edes lapsia. Sisäinen rikas elämä yms. Syvällinen sisäinen elämä. Nainen on paljon hienosäikeisempi ja hienostuneempi. Kuin jalokivi. Raaka ja yksinkertainen suomalainen mies ei tätä millään tavoin ymmärrä eikä arvosta. Sitten vihataan hienompaa ja kauniimpaa sukupuolta.
Ei maksa vaivaa selittää suomalaisille miehille kaikkia hienoja piirteitä naisissa. Siitä ei saa kuin halveksuntaa osakseen.
Naiset, muistakaa olla hiljaa. Hymyile ja teeskentele tyhmää. Ole nätti.
Mä miehenä pidän naisia ihmisinä, ihan niin kuin miehiäkin. Ihmiset on yksilöitä, ja meissä kaikissa on hyviä ja huonoja puolia.
En todellakaan pidä naisia jonain jalokivinä. Minkälainen outo hyypiö edes ajattelee noin? Olen elämässäni tavannut naisia jotka olivat kerta kaikkiaan upeita ihmisiä, ja olen tavannut naisia jotka olivat aivan kaameita ihmishirviöitä.
Lähtökohtaisesti asenteesi ihmisiin on aivan kammottava.
Olet tyypillinen suomalainen pinnallinen raakimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt on aika marginaalista ja lähinnä 50v naisten juttu jotka eivät saa Suomesta uutta puolisoa.
No kertoo siitä, et rumakin nainen arvostaa ulkonäköä. Kauniimpi etsii sen komean ja varakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää tuonne väliin "minun mielestäni" niin lause on ok, muuten ei. Kyllä oma puolisoni on ihan helvetin paljon laadukkaampi kaikin puolin kuin joku, jonka kanssa oli hetken hauskaa mutta siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se köyhyys kertoo kyllä miehestä yleensä muutakin noin tilastollisesti. Koulut jäänyt käymättä. Elämän hallinta hukassa, päihdeongelmat. Mutta sinulle siis riittää, että kunhan mies on hyvännäköinen, niin ei ole väliä, että mies on työtön, peruskoulun käynyt juoppo? Se ulkonäkökin muuten alkaa noissa elintavoissa kärsimään kun ikää alkaa lähestyä 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta niin vaan niillä rikkailla rumilla miehillä on hyvän näköisiä naisia seuranaan ja puolisoinaan. Oli naisen puolelta syy sitten mikä tahansa.
Nää naiset vertautuu niihin etelän rantojen köyhiin miehiin, jotka ottaa jonkun vanhan naisen paremman elintason toivossa. Marginaaliporukkaa.