Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen miehille se ns. viimeinen pysäkki ennen bussin tuloa?

Vierailija
06.05.2023 |

Näin on käynyt jo useamman kerran elämäni varrella. Ja nyt se tapahtui taas!
Bussi on siis tässä metaforassa se tuleva vaimo ja lapsiperhe härdelli ja minä olen kevyt tapailu ja seksi.

Joskus mies on pitänyt molempia yhtä aikaa ja olen aina ollut se, jonka sydän särjetään. Kerran mies jopa ehdotti, että otan vastaan uuden työn lähempänä häntä, jotta voidaan olla enemmän yhdessä. Mies vaan unohti kertoa, että oli menossa kihloihin tulevan vaimonsa kanssa myös. Nyt mies halusi, että lähdemme yhdessä reissuun, mutta unohti kertoa, että on myös menossa naimisiin tulevan vaimonsa kanssa. Minusta tuntui siltä kuin olisin emotionaalisesti jäänyt bussin alle.

Kommentit (434)

Vierailija
1/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas paska metafora. Kyllä se bussi tulee ihan joka pysäkille aikataulun mukaan.

Vierailija
2/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö puhu seurustelukumppanin kanssa siitä, mitä kumpikin suhteelta haluaa?

Kysy niiltä miehiltä, miksi eivät nai sinua, ei me tiedetä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ongelma liittyy ulkonäköösi, mutta se on siis vain veikkaus tässä kohtaa.

Ainoa tapa oikeasti saada tietää totuus, olisi kysyä niiltä miehiltä, jotka eivät halunneet mitään vakavaa kanssasi.

Vierailija
4/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tiedustella, mihin bussi on matkalla ennen kuin astuu kyytiin. 

Vierailija
5/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö puhu seurustelukumppanin kanssa siitä, mitä kumpikin suhteelta haluaa?

Kysy niiltä miehiltä, miksi eivät nai sinua, ei me tiedetä. 

Tietenkin on puhuttu! Puhutut ja luvatut asiat vaan ei ole pitäneet paikkansa ja olen vasta jälkikäteen saanut tietää, että mies on vakavassa seurustelusuhteessa toisaalla. Ap

Vierailija
6/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi noin. Kun mennään bussiin, ei kuljeta pysäkiltä toiselle bussia odottaessa, yksi pysäkki riittää.

Vierailija
7/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen avaa melkoiset mahdollisuudet sabotoida tulevat häät, voisi todeta joku asiasta nyrpiintynyt.

Vierailija
8/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä metaforaa. Jos vaimo on bussi niin onko se mies siis jäämässä viimeisellä pysäkillä pois vai menossa kyytiin?

Vierailija
9/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ongelma liittyy ulkonäköösi, mutta se on siis vain veikkaus tässä kohtaa.

Ainoa tapa oikeasti saada tietää totuus, olisi kysyä niiltä miehiltä, jotka eivät halunneet mitään vakavaa kanssasi.

Eli rumaa naista saa vedättää ja käyttää hyväksi eikä asiassa ole mitään ongelmaa. Onpa pinnallista.

Vierailija
10/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan. Piti kirjoittaa että viimeinen pysäkki ennen päätepysäkkiä. Ap

Vierailija
11/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas paska metafora. Kyllä se bussi tulee ihan joka pysäkille aikataulun mukaan.

Keksi itse parempia metaforia. Kuka viitsii panostaa, kun kaikki keskustelut kumminkin poistetaan? Olisin mielummin halunnut keskustella eräästä kirjasta, koska se tällä hetkellä suoraan sanottuna kiinnostaa enemmän kuin miehet, mutta palstan mode päätti, ettei kirjallisuudesta saa keskustella. Ap

Vierailija
12/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli rumaa naista saa vedättää ja käyttää hyväksi eikä asiassa ole mitään ongelmaa. Onpa pinnallista.

En lukenut tuossa lainaamassasi tekstissä moraalista arvoarvostelmaa, vain toteamuksen, että ulkonäkö saattaa olla syynä. Kyseisen toiminnan oikeutusta kirjoittaja ei nähdäkseni arvioinut. 

Vierailija
13/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä veikkaan minäkin. Itse olin myös miehille vain huvitusta varten, en vakavaa suhdetta.

Vierailija
14/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko näille vaimoille?

Vierailija
15/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry Suomen markkinoilta Serbiaan. Deittailu tapahtuu matalalla kynnyksellä ja suhteen luonteesta ollaan avoimina. Tosissaan oleva mies haluaa pitää kädestä, ottaa yhteiskuvia, viedä näytille eikä saa halvausta mahdollisesta raskaudesta. Uskaltaudu kertaalleen pistämään itsesi likoon. Selaa ajatuksella miesten profiileja joista potentiaalisimman ohjaat Skypeen. Rome2Rio näkee Varsovasta lähteviä lähtöjä. Varsovaan lentää Suomesta RyanAirilla.

Vierailija
16/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroitko näille vaimoille?

No en ole kertonut. Oli kyllä houkutus, kun luin somehehkutusta heidän rakkaustarinasta. Mies unohti kertoa vaimolle, että piti sivusuhdetta minun kanssa siinä heidän rakkaustarinan alussa useamman kuukauden ajan. Itse en tietenkään tästä tulevasta vaimosta mitään tiennyt, tai että mies oli rakastunut toisaalla. Mies vaan teki katoamistempun sitten. Olisi edes ollut mies ja selittänyt tilanteen, niin oltaisiin voitu laittaa meidän juttu poikki ihan rehellisesti. Ap

Vierailija
17/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä niin sanonut.

Mutta on ihan mahdollista että AP:n ulkonäkö ei vaan ole riittävällä tasolla, ja siksi nämä miehet eivät halunneet AP:sta vaimoa itselleen. Oletettavasti näillä miehillä oli mahdollisuuksia paremmannkin näköisiin naisiin, joten miksi tyytyä?

Mutta painotan että tämä on vain spekulaatiota. Voihan tässä olla jokin muukin syy taustalla.

Vierailija
18/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jokin sinussa viestii, että et edes etsi mitään seurustelusuhdetta, saati parisuhdetta, vaan pelkkä seksisuhde riittää.

Oletko keskustellut näiden partnerien kanssa lainkaan suhteenne laadusta? Kun mitään ei määritellä niin mitään ei ole.

Vierailija
19/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä niin sanonut.

Mutta on ihan mahdollista että AP:n ulkonäkö ei vaan ole riittävällä tasolla, ja siksi nämä miehet eivät halunneet AP:sta vaimoa itselleen. Oletettavasti näillä miehillä oli mahdollisuuksia paremmannkin näköisiin naisiin, joten miksi tyytyä?

Mutta painotan että tämä on vain spekulaatiota. Voihan tässä olla jokin muukin syy taustalla.

No käykö ne miehet sitten ihan täysillä? Tarkoitat siis, että heillä on kaunis nainen, eli se tuleva vaimo, jonka kanssa voivat harrastaa seksiä, mutta käyvät sitten huvin vuoksi painamassa paljon rumempaa naista. Miksi? Siis miksi syödä tonnikalaa purkista, jos on kaviaaria tarjolla?

Vierailija
20/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Monesti ihminen sortuu toiveajatteluun ihmissuhteissa. Onko mies vältellyt todelka pitkään esittelemästä sua kavereilleen ja perheelleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi