Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lapsen, mies ei. Lähteäkkö?

Vierailija
06.05.2023 |

Surkea tilanne, erosin reilu pari vuotta sitten yli 15 vuotta kestäneestä suhteesta osittain vauvahaaveen vuoksi. Nyt olen ollut uudessa suhteessa pari vuotta, ja ennen uutta suhdetta tein selväksi, ettei minun kanssa kannata olla, mikäli ei lasta halua. Mies sanoi haluavansa lapsen ja sanoi että on kauhea vauvakuume yms. Muutin hänen luokseen ja sitten alkoi puheet, että ei vielä, ensin pitää olla sitä ja sitten tätä ja tehdä eka tuota ja sitten sitä. Nuo asiat kun ratkottiin, niin sen jahkailun jälkeen sanoi, että ei tiedä haluaako lapsia ja milloin, mutta voi olla että joskus haluaa.

Mulla alkaa kohta olla ikää 35 vuotta ja mies on yli 40 vuotias. Onko kukaan ollut samassa tilanteessa ja kuinka pitkään olette uskaltaneet odottaa, vai oletteko vaan lähteneet eri teille?

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut lapsen sinkkuna hedelmöityshoidoilla. Oli oikea ratkaisu itselläni, halusin niin kovasti lapsen. Jos ap jää tuohon suhteeseen ja lapsettomaksi, hän katkeroituu loppuelämåkseen.

On tärkeää pakottaa toinen vasten tahtoaan valmiiksi ylibuukatulle saastuneelle pallolle kuolemaan. Sinä tarvitset sitä niin paljon.

Miksi pyörit tässä ketjussa, jos suhtaudut lapsen hankkimiseen noin negatiivisesti, sitä ihmettelen.

-eri

Vierailija
182/185 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin nyt ajan lääkärille, jotta saan asiat rullaamaan eteenpäin, mikäli tilanne menee siihen, että joudun yrittämään lasta yksin. En siis voi enää tässä asiassa mennä toisen aikataulujen mukaan, vaan nyt on sen toisen mentävä minun aikataulujen mukaan. Tietyllä tapaa nyt kun varasin lääkäriajan on helpottunut olo, vaikkakin myös surullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteäkö lätäkköön. Helppo muistisääntö.

Vierailija
184/185 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varasin nyt ajan lääkärille, jotta saan asiat rullaamaan eteenpäin, mikäli tilanne menee siihen, että joudun yrittämään lasta yksin. En siis voi enää tässä asiassa mennä toisen aikataulujen mukaan, vaan nyt on sen toisen mentävä minun aikataulujen mukaan. Tietyllä tapaa nyt kun varasin lääkäriajan on helpottunut olo, vaikkakin myös surullinen.

Hyvä sinä!

Vierailija
185/185 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin lähdet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän