Kasvisruoka
Ravintosuositusten mukaan ihmisen pitäisi syödä korkeintaan 500g lihaa viikossa
Tämä tarkoittaa _yhtä annosta_ lihaa päivässä
Sama määrä kasviksia pitäisi syödä joka päivä
Miten on mahdollista, että jos ihminen syö 5 ateriaa päivässä, tämä ei muka pärjäisi jos kerran viikossa hän vaihtaisi lämpimän ruuan kasvisvaihtoehtoon
Ja mikäli syöt päivän neljä muuta ateriaa lihaa, sinulla täyttyy viikon maximi liha suositus noin kahdessa päivässä
Joten miten helvetissä jotkut idiootit setämiehet ja veetit jaksaa valittaa kun kasvisruoka on epäterveellistä eikä ilman lihaa jaksa selvitä esim. koulupäivästä
Ootte vaan nirsoja, myöntäkää
Kommentit (8)
Uusi pohjoismainen suositus on max 350 g punaista lihaa viikossa.
Minä syön melkein kaupasta ostettua ruokaa mutta korvaan sen oikeasti kaupasta ostetulla ruoalla. Syön siis pelkästään ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön kerran päivässä. Syön paljon seitania ja muita lihan korvikkeita mutta korvaan ne vaikkapa kinkulla tai kyljyksillä, eli syön lähes pelkästään kasviksia
Älä sitten 20 vuoden kuluttua itke, että me naiset saadaan kaikki eläkkeet, kun kuolet suolistosyöpään. Kanna omien valintojesi seuraukset kuin MIES.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä syön kerran päivässä. Syön paljon seitania ja muita lihan korvikkeita mutta korvaan ne vaikkapa kinkulla tai kyljyksillä, eli syön lähes pelkästään kasviksia
Älä sitten 20 vuoden kuluttua itke, että me naiset saadaan kaikki eläkkeet, kun kuolet suolistosyöpään. Kanna omien valintojesi seuraukset kuin MIES.
Niin teenkin, olen aina tehnyt. Ihan vaan tiedoksi, olen 66 vuotias ja yhä työelämässä. Terveempi kuin muut samaa työtä tekevät, teen edimerkiksi yli sadan kilometrin pyörälenkkejä. Kannatko myös sinä omien valintojesi seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin teenkin, olen aina tehnyt. Ihan vaan tiedoksi, olen 66 vuotias ja yhä työelämässä. Terveempi kuin muut samaa työtä tekevät, teen edimerkiksi yli sadan kilometrin pyörälenkkejä. Kannatko myös sinä omien valintojesi seuraukset.
Kuuluisat viimeiset sanat. Tuo on näppärä resepti infarktille jonkun pyörälenkin aikana. Tosin voi olla, että saat haimasyövän ennen sitä. Romahdus tulee noin 1,7v eläköitymisen jälkeen, eli seitsemänkymppisenä sinun kohdallasi. Etenkin miesten osalta olen huomannut, että nuo omalla kunnollaan ja hyvinvoinnillaan kehuskelevat, yli eläkeiän työssään pärjäävät miehet tuppaavat nauttimaan sitten niistä eläkevuosistaan vain alle viisi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä saan sen käsityksen, että kaikki jotka syövät lihaa saavat syövän. Vaikeaa on elämä kun pitää pelätä saavansa syöpää katupölystä, tupakan savusta ym. ym. ym. ja vielä enemmän ynnä muusta. Hirveää on, ei voi oikein mitään tehdä ja syödä kun syöpä vaanii kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisat viimeiset sanat. Tuo on näppärä resepti infarktille jonkun pyörälenkin aikana. Tosin voi olla, että saat haimasyövän ennen sitä. Romahdus tulee noin 1,7v eläköitymisen jälkeen, eli seitsemänkymppisenä sinun kohdallasi. Etenkin miesten osalta olen huomannut, että nuo omalla kunnollaan ja hyvinvoinnillaan kehuskelevat, yli eläkeiän työssään pärjäävät miehet tuppaavat na
uttimaan sitten niistä eläkevuosistaan vain alle viisi vuotta.
Ovatko kaikki noissa hoivakodissa makoilevat ihmiset sitten olleetkin kasvissyöjiä? Entä he, jotka elävät edelleen omissa kodeissaan yli 80 vuotiaina? Kuinka ovat pysyneet hengissä ja osa ihan vireänä ja hyvässä kunnossa. Minulla on useita esimerkkejä suvussani näistä ihmisistä, joukossa sellaisiakin jotka edelleen tupakoivat yli 80 vuotiaana.