Mieletön kemia miehen kanssa viesteissä, livenä eri asia..
Tapasin tinderissä miehen ja heti alkuun keskustelu oli kuin olisimme tunteneet kuukausia, tai vuosia.
Kemia oli mieletön. Sitten tapasimme livenä, mies kehui että olen hänen kaunein koskaan tapaamansa treffikumppani. Hän oli ihastunut. Mutta minusta tuntui kuin viestien mies ja livenä tapaamani mies olisivat eri ihminen, persoonassa ei siis ole vikaa, vaan se on jokin muu. Ehkä en ole fyysisesti niin viehättynyt. Sellainen ei ole minulle kovin tärkeää, mutta näin kuitenkin tunnen.
Voiko tämä vielä korjaantua? Olemme pian tapaamassa uudestaan.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Joskus se kemia oikeasti kestää hetken syntyä. Ihmiset on nykyään niin varmoja että tietävät heti. Itse olen todennut toisin. Usein kun töissäkin tutustuu uuteen ihmiseen, ensin saattaa olla että onpa ärsyttävä ihminen mutta kun oppii paremmin tuntemaan, niin tykkääkin vähän liikaakin. Itse en enää luota ensivaikutelmiin. Usein se ensivaikutelma hämää myös toiseen suuntaan. Toinen vaikuttaa tosi kiinnostavalta ensin, mutta jo muutaman kerran jälkeen huomaa että on jotenkin vääränlainen. Ei kannata hosua.
Kiitos. Näin on itselleni käynytkin usein, ensin se toinen on kiinnostava, mutta sitten hänessä ei olekaan enempää kerroksia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viesteissä voi olla mitään kemiaa.
Todellakin voi!
Ei voi. Se kaikki on ihan oman mielikuvituksen tuotetta.
Et voi kenenkään toisen puolesta mennä tuollaista väittämään. Sinä olet pinnallinen, minä en ole.
ap
Kuinka paljon syvyyttä sinussa on eli mitkä on mitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viesteissä voi olla mitään kemiaa.
Todellakin voi!
Ei voi. Se kaikki on ihan oman mielikuvituksen tuotetta.
Et voi kenenkään toisen puolesta mennä tuollaista väittämään. Sinä olet pinnallinen, minä en ole.
ap
Kemialla tarkoitetaan fyysistä vetovoimaa. Et sinä sitä pysty mistään viesteistä selvittämään. Sanoin tuossa aiemmin jo, että välttämättä se ei selviä livenäkään heti onko sitä. Mutta viesteissä se ei selviä ollenkaan.
Mitä enemmän viettää aikaa yhdessä, sitä enemmän kiintyy.
Tää on yksi syy miksi en oo harrastanut nettideittejä. Tai no, vielä. Oon erään miehen kanssa jutellut tosi pitkään, mut ei olla nähty. Saapa nähdä jääkö juttu ihan etätasolle.
Hänen erittämänsä urossferonomit eivät sovi sinun naarasferonomien kanssa yhteen. Ei ole siis kemiaa. Ei sen kummempaa. Nää on näitä juttuja mitä luonto on meille suonut.
Pystyn itse puhumaan kelle vain vaikeasta lapsuudesta alkoholistiperheessä, hirveästä avioerosta, isän kuolemasta. Pystyn jopa itkemään näitä asioita aivan tuntemattomien edessä. Kun niistä on kerran alkanut avoimesti puhumaan niin se on myöhemminkin helppoa. Ei se oikein kerro mitään minusta.
Vierailija kirjoitti:
Se voi silti jäädä kaveritasolle vaikka kiintyisikin.
Mietin että johtuuko hämmennys vaan siitä että ennakko-oletukset oli erilaisia, vaikka todellisuus olisikin hyvä, mutta kuitenkin erilainen? Että tavallaan aivot hämmentyy kun todellisuus eroaa kuvitelmista.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että johtuuko hämmennys vaan siitä että ennakko-oletukset oli erilaisia, vaikka todellisuus olisikin hyvä, mutta kuitenkin erilainen? Että tavallaan aivot hämmentyy kun todellisuus eroaa kuvitelmista.
Niin juuri, voi olla. Olemme kuitenkin tapaamassa uudestaan. Ensin olin siitäkin epävarma, mutta nyt oikein odotan sitä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se oikein voi kaveritasolle jäädä, tunnen fyysistä vetovoimaa.
ap
Katso ap vielä toiset, max kolmannetkin treffit. Jos olo on vieläkin ristiriitainen, jutusta tuskin tulee mitään. Itse paljon nettitreffailleena tuo ekojen treffien hämmennys oli pikemminkin sääntö kuin poikkeus. Vaikka onkin nähnyt ihmisestä valokuvia, omassa päässä syntynyt mielikuva on silti aina enemmän tai vähemmän virheellinen ja kestää hetken tottua miehen todelliseen olemukseen.
Aika näyttää tuleeko siitä mitään. Ei kannata liikaa luoda pilvilinnoja ja odotuksia suhteelle. Yritä tutustua ystävänä ja katsoa rauhassa kuinka juttu etenee.
Olin joskus nuorempana todella ihastunut mieheen joka oli myös minuun. Mutta hän etsi omiin haaveisiinsa sopivaa naista. Olisin voinut sopiakin, mutta ahdistuin hänen vaatimuksistaan ja siitä että hän oli jo suunnitellut miten asioiden ja suhteen täytyy mennä. Suhteita ei voi sillä tavalla suunnitella etukäteen.
Pidä mielessä se mahdollisuus, että olet ehkä ihastunut mielikuvaan. Tekstillä jutellessa oma mielikuvitus täydentää koko ajan sitä osuutta, jota et näe. Kun on optimistinen ja toiveikas, se näkymätön rakentuu helposti vastaamaan sitä, mitä pohjimmiltaan toivoisi.
En tarkoita ulkonäköä tai muita pinnallisia yksioikoisia asioita. Enemmän sitä, että kirjoitettuna on helppo kuvitella, että toisen viestissä on joku älykäs piilotaso mukana. Tai että joku neutraali kommentti itselle tärkeään asiaan on sanottu kiinnostuneesti eikä kyllästyneesti.
Lääkkeeksi määrään: Tavatkaa enemmän livenä. Rajoita viestittelyä. Käykää pitkiä ja vaikeita keskusteluja naamatusten ja tunnustele, oletteko silloinkin samalla sivulla. Jotkut jaksavat paremmin jutella viestitellessä, koska katsovat sen jonkinlaiseksi suoritettavaksi tehtäväksi ennen livetasolle pääsyä, mutta sitten into lopahtaa.
Suhteelle voi varmasti antaa rauhassa aikaa, siis useampia tapaamisia eri tilanteissa. Jos toinen kyllästyy siihen että ei edetä, asia lienee selvä itsestään. Voi olla, että tunne löytyykin. Ainakin naisena on erilaista tavata joku PMS-päivinä kuin jossain muussa vaiheessa.
Itselläni vaikuttaa tosi paljon mm. miehen ääni ja puhetyyli. En voisi kiinnostua miehestä jolla on jotenkin naismainen tapa puhua, tai nariseva ääni. Myös nauru vaikuuttaa. Miten nauraa. Miten liikkuu. Millainen ryhti.
Sitten vielä tosiaan nuo tiedostamattomat puolet kuten feromonit. Ne on ihan tieteellisesti todistettu että vaikuttaa. Turha siinä on ketään pinnalliseksi syyttää. Todennäköisesti luonnolla on siihen ihan hyvä syy että kaikki ei mene yhteen kaikkien kanssa.
Tässä keskustelussa on kyllä loistava vinkkejä meille muillekin! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin juuri, voi olla. Olemme kuitenkin tapaamassa uudestaan. Ensin olin siitäkin epävarma, mutta nyt oikein odotan sitä.
ap
Mutta sitten taas petyt, kuten olette tavannut uudestaan? Mutta kolmas kerta toden sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se oikein voi kaveritasolle jäädä, tunnen fyysistä vetovoimaa.
ap
Niin niiden tekstiviestien mielikuvitushahmoon, et siihen todelliseen ihmiseen.
Rakkaus ensi silmäyksellä on varmasti harvinaisempaa kuin hitaammin syvenevä tunne.
Äh, on ihmisiä jotka pystyy puhumaan helposti asioista jotka yleisesti mielletään vaikeiksi. Lähinnä harjoittelun tulosta.