Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieletön kemia miehen kanssa viesteissä, livenä eri asia..

Vierailija
05.05.2023 |

Tapasin tinderissä miehen ja heti alkuun keskustelu oli kuin olisimme tunteneet kuukausia, tai vuosia.

Kemia oli mieletön. Sitten tapasimme livenä, mies kehui että olen hänen kaunein koskaan tapaamansa treffikumppani. Hän oli ihastunut. Mutta minusta tuntui kuin viestien mies ja livenä tapaamani mies olisivat eri ihminen, persoonassa ei siis ole vikaa, vaan se on jokin muu. Ehkä en ole fyysisesti niin viehättynyt. Sellainen ei ole minulle kovin tärkeää, mutta näin kuitenkin tunnen.

Voiko tämä vielä korjaantua? Olemme pian tapaamassa uudestaan.

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ratkaisee, ei siinä ole sen enempää ihmettelemistä.

Ei kyllä itselläni ratkaise, tapasin viime viikolla myös erittäin komean mirehen, mutta en ole hänestä kiinnostunut. Persoona ratkaisee! Kun ajattelen tätä miestä sydämessa värisee. Hänen persoona on kuin uusi kaunis maailma jota ihmetellä ja josta haluan tietää enemmän. Tunnen ihastuneeni.

Ulkonäkö on ihan toissijainen asia, eikä hän ulkoisestikaan mikään huono ole. Mutta sitten livenä tulee tämä hämmennys.

ap

Se mies ei sitten vain ollut sinun tyyppiä ulkonäöltään, vaikka oli komea.

Olihan hän tyyppiäni, en kai muuten olis häntä tavannut.

Pelkkä ulkonäkö on minusta tylsää. En ihastunut häneen.

ap

Olet päässäsi luonut miehestä erilaisen kuvan tekstin perusteella, kuinka hän käyttäytyy. Esim, ääni, puhetyyli, ryhti, maskuliinisuus, persoona. Sit kun olet tavannut ja kuva ei vastannut todellisuutta, niin tottakai vähän pettyy. Omalle kohdalle on joskus käynyt sama naisten kanssa, sen takia kannattaakin heti tavata ennen kun luo toisesta täysin erilaisen kuvan. -m35 

Kuten sanoin, en ole pinnallinen ihminen.

Olen luonut päässäni kuvan hänen persoonastaan ja päänsisäisestä maailmasta ja se on kaunis.

Eikä se muuksi tapaamisella ole muuttunut.

Sain nyt hieman puhuttua hänen kanssa. Asiaan liittyy myös muuta, kuten se että päätin hiljattain suhteen. Joka ei kylläkään ollut vakava. Mutta tajusin että saattaa vaikuttaa.

Ap

Jos sulle ei tule ollenkaan sellaista fiilistä, että sukat pyörii jaloissa tai jalat menee alta, niin siltä mieheltä vaan puuttuu jotain. Käytännössä se tarkoittaa, että mies ei ole sinun tasoasi ja tiedät sisimmässä, että saisit paremmankin.

On varmasti mukava mies ja kaikkea, mutta se ei riitä, sulle pitää tulla fiilis, että mies on ns. hyvä saalis. Nyt vaikuttaa siltä, että mies kokee sinun olevan hyvä saalis, eli se on todellakin sinua alempaa tasoa.

Tasolla tarkoitetaan lähinnä, että kuinka haluttu poikamies/poikamiestyttö on, ja olet luultavasti halutumpi kuin tuo mies.

Millä tavalla "paremman"?

Luitko aiemman kuvailuni.

Ap

Parempi tarkoittaa tässä yhteydessä, että voit saada miehen, joka vaikuttaa ns. paremmalta saaliilta.

Miehen taso eli haluttavuus määräytyy eniten näiden perusteella: pituus, komeus, sosioekonominen menestys, sosiaalinen status, itsevarmuus, karisma.

Voit melko varmasti saada miehen, jolla on jotain noista enemmän. Se että tuo mies on ihan tohkeissaan ja käyttäytyy vähän takertuvasti, kertoo siitä, että mies kokee itsensä onnekkaaksi, kun on päässyt sun kanssa treffeille. Niinhän se onkin, koska olet ns. out of his league.

Tämä sen perusteella, mitä olet kertonut.

En ollenkaan pidä tuollaisia asioita tärkeinä.

Typerä ajatuskin.

Ap

Nuo on usein paljolti tiedostamattomia asioita, mutta vaikuttaa parinvalinnan taustalla.

Ajatusleikkinä: kerro minkälaisia ne miehet ovat, johon olet aiemmin ihastunut. Kuinka pitkiä, onko olleet monen mielestä komeita, kuinka menestyneitä koulussa/työmaailmassa, kuinka suosittuja kaveripiireissään (sosiaalinen status), onko olleet miehisen itsevarmoja?

Ihmiset sanoo kaikenlaista, mutta teot näyttävät, mikä saa ne ihastumaan.

Olen 173 cm, useampi mies on ollut lyhyempi kuin minä. Viimeisin johon rakastuin ei ollut alkuperältään suomalainen ja lyhyempi kuin minä. Mutta erittäin hauska ja älykäs.

Pisin suhteeni oli miehen kanssa joka oli pidempi kuin minä, mutta hän oli enemmän introvertti kuin minä olen. Ei kovin sosiaalinen. Hänkikn oli älykäs.

Tämä nykyinen on myöskin älykäs ja urelias.

Ap

Siis UTELIAS. Erittäin tärkeä ominaisuus.

Ap

Vierailija
182/184 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi korjaantua, jos olet avoimin mielin liikenteessä. Paino sanalla voi, varmaa se ei tietenkään ole. Olen samaa mieltä erään aiemman kommentoijan kanssa, että olet rakentanut viestien perusteella tyypistä jonkin ideaalin, ja tietenkään hän ei sitä todellisuudessa vastaa. Aika hyvä munkki saa käydä, jos hän olisikin vastannut rakentamaasi kuvaa.

Käsittelet pettymyksesi siihen, että tyyppi ei vastannut haavekuvaasi ja mietit sitten mikä on sinulle tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viesteissä voi olla mitään kemiaa.

Voi olla.

Vierailija
184/184 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko, ettei naisena riitä? Pitää olla myös "syvälliset keskustelut" joilla vakuuttua, että oikeasti kelpaa?

Täh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme