Mieletön kemia miehen kanssa viesteissä, livenä eri asia..
Tapasin tinderissä miehen ja heti alkuun keskustelu oli kuin olisimme tunteneet kuukausia, tai vuosia.
Kemia oli mieletön. Sitten tapasimme livenä, mies kehui että olen hänen kaunein koskaan tapaamansa treffikumppani. Hän oli ihastunut. Mutta minusta tuntui kuin viestien mies ja livenä tapaamani mies olisivat eri ihminen, persoonassa ei siis ole vikaa, vaan se on jokin muu. Ehkä en ole fyysisesti niin viehättynyt. Sellainen ei ole minulle kovin tärkeää, mutta näin kuitenkin tunnen.
Voiko tämä vielä korjaantua? Olemme pian tapaamassa uudestaan.
Kommentit (184)
Voi korjaantua, jos olet avoimin mielin liikenteessä. Paino sanalla voi, varmaa se ei tietenkään ole. Olen samaa mieltä erään aiemman kommentoijan kanssa, että olet rakentanut viestien perusteella tyypistä jonkin ideaalin, ja tietenkään hän ei sitä todellisuudessa vastaa. Aika hyvä munkki saa käydä, jos hän olisikin vastannut rakentamaasi kuvaa.
Käsittelet pettymyksesi siihen, että tyyppi ei vastannut haavekuvaasi ja mietit sitten mikä on sinulle tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Ei viesteissä voi olla mitään kemiaa.
Voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko, ettei naisena riitä? Pitää olla myös "syvälliset keskustelut" joilla vakuuttua, että oikeasti kelpaa?
Täh?
Siis UTELIAS. Erittäin tärkeä ominaisuus.
Ap