Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6v poika joka ei halua leikkiä kun Pokemon ja Duel Master korteilla...

Vierailija
02.12.2006 |

Alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, että onko tämä nyt ihan normaaliakaan enää... poika kun ei ole kiinnostunut mistään muusta kun noista hemmetin korteista! Kadun suuresti sitä päivää kun niitä meille otettiin (sai kaverilta) ja ostettiin!! =( Hänellä on paljon legoja ja muita ukkoja sekä pelejä, mutta mikään ei enää oikein vedä samalla tavalla kun nuo kortit. Kuulema ei iltapäiväkerhossakaan kiinnosta esim askarrella kun pitää kavereiden kortteja siellä tutkia (omiaan ei saa sinne viedä).



Teenkö nyt vaan kylmän viileästi niin, että otan kortit pois kokonaan tai esim joksikin ajaksi? Surettaa ajatella että pojalla menee eskarissakin monta asiaa ihan sivusuun tämän takia... =/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se meni ohi. Välillä kyllä sovin pojan kanssa, että tänään pidetään kortiton päivä ja tehdään yhdessä jotain kivaa. ja niin tehtiin :)

Vierailija
2/3 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin tehtiin aina jos pleikkarinpeluu meni yli.

Ja nykyään ei tartte rajoittaa pelaamista ollenkaan kun pelaavat vain silloin tällöin vähän aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin että sitten saa takaisin kun alkaa muutkin leikit yms. kiinnostamaan... poika on toivonut joulupukilta prätkähiirtä ja muutaman muunkin lelun ja lisäksi ostin hänelle Autot-elokuvan kuuntelu cd:n.. on aina pitänyt aikaisemmin niistä (esim miina ja manu, peter pan..). joten jospa se tästä lähtis....

piirtelee tällä hetkellä huoneessaan ja kuuntelee peter pania.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan