Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies löysi uuden vain viikko meidän eron jälkeen

Vierailija
04.05.2023 |

Seurustelimme lähes viisi vuotta. Kumpikin asui tahoillaan, mutta kaikki vapaa-aika usein arkikin vietettiin yhdessä.

Joulun aikoihin ymmärsin tarvitsevani omaa tilaa asioiden miettimiseen: mikä on minun elämäni suuntana ja mitä oikeasti haluan. Sovittiin että vappuun mennessä päätetään jatketaanko yhdessä parina vai erikseen ystävinä. Tuona aikana ei tavata toisiamme mutta viestitellä ja soitella voidaan jos on jotain tärkeää.

Hyvissä ajoin ennen vappua eli noin kaksi viikkoa sitten ilmoitin miehelle puhelimitse, etten halua jatkaa yhdessä. Syy on ettemme kohtaa ajatusmaailmojemme tasolla.

Vappuna mies oli päivittänyt statuksensa ja seurustelee jonkun uuden kanssa.

Tuli aika petetty olo. Ei varmaan ihan viikossa löydy uusi elämänkumppani.

Kommentit (280)

Vierailija
21/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarisuhteet tulee harvoin jatkumaan. Anna miehen mennä ja elää, kun itse kuitenkin halusit erota.

Vierailija
22/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtikikö Liverpooliin katsoo Miten Kääriä käärii häärii ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä 2 viikkoa oman ilmoituksen jälkeen stalkkaat ukkoa :D

Oletko ihan ääliö :D

Vierailija
24/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ovi sulkeutuu, niin toinen aukeaa.

Vierailija
25/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älä välitä. Jotkut ei vaan osaa olla yksin ja heti eron sattuessa pitää olla joku laastarina. Säälittäväähän se on, mutta ei liity sinuun mitenkään.

Vierailija
26/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuheila on hyvä heila.

Vierailija
27/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen shaanssi on mahdollisuus.

Vierailija
28/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jatkaa elämäänsä, mites sinulla?

Vierailija
29/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasit että mies odottelee 4 kuukautta mitä tässä seuraavaksi tapahtuu.. en ois kyllä itsekkään odotellut.

Vierailija
30/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei älä välitä. Jotkut ei vaan osaa olla yksin ja heti eron sattuessa pitää olla joku laastarina. Säälittäväähän se on, mutta ei liity sinuun mitenkään.

Heti eron jälkeen, ap on jouluna sanonut ettei halua nähdä ennen vappua mutta soitella ja viestitellä saa.

Ei kukaan järkevä tuollaiseen suostu.

Vierailija
31/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oma puoliso sanoisi mulle että tarvitsee miettimisaikaa neljä kuukautta ja ilmoittelee sitten päätöksensä niin kyllä minä eroaisin henkisesti ja tunnetasolla jo sillä hetkellä.

Vierailija
32/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei siis oikeesti jos ootte ollu jo vuosia yhdessä niin mihin ihmeeseen tarviit kuukausitolkulla omaa aikaa miettiä jatkoja. Ettehän edes asuneet yhdessä joten sulla on varmaan ollu sitä omaa aikaa.

Mies kyllä ymmärsi yskän jo silloin joulukuussa, kohteliaasti odotti että olet valmis nk päätöksesi kanssa.

Vierailija
33/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta tuubaa. Kanna vastuusi tekemisistäsi.

Vierailija
34/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos oma puoliso sanoisi mulle että tarvitsee miettimisaikaa neljä kuukautta ja ilmoittelee sitten päätöksensä niin kyllä minä eroaisin henkisesti ja tunnetasolla jo sillä hetkellä.

Mutta varmaan kertoisit heti, että kyllä tämä oli tässä nyt? 

Vierailija
35/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ovi sulkeutuu, niin toinen aukeaa.

Meilläkin on Puustellin asentamat keittiökalusteet!

Vierailija
36/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei siis oikeesti jos ootte ollu jo vuosia yhdessä niin mihin ihmeeseen tarviit kuukausitolkulla omaa aikaa miettiä jatkoja. Ettehän edes asuneet yhdessä joten sulla on varmaan ollu sitä omaa aikaa.

Mies kyllä ymmärsi yskän jo silloin joulukuussa, kohteliaasti odotti että olet valmis nk päätöksesi kanssa.

Kohteliaampaa olisi ollut kertoa suoraan, ettei ole odottamassa. Niin minä ainakin tekisin noin monen vuoden seurustelun jälkeen. 

Vierailija
37/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kirjoittaja, mutta minä en ainakaan kertoisi. Jos on pokkaa ehdottaa jotain tuollaista, niin sitten saa kyllä rauhassa elää omien ehtojensa mukaisesti. Ei kuuluis mulle.

Vierailija
38/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kirjoittaja, mutta minä en ainakaan kertoisi. Jos on pokkaa ehdottaa jotain tuollaista, niin sitten saa kyllä rauhassa elää omien ehtojensa mukaisesti. Ei kuuluis mulle.

Ai jaa. Kyllä minä kertoisin ehdottomasti. Silloin olisi itselläkin parempi mieli, jos alkaa uutta metsästää. 

Vierailija
39/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muija alkaa puhua oman tilan tarvitsemisesta ja harkitsemisesta on aika katsoa uusi muija.

Vierailija
40/280 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään näistä tällaisista, että minä pyysin taukoa ja määrittelin rajat sille, miten saa olla yhteydessä sinä aikana, minä ilmoitin etten halua enää palata yhteen ja sitten minä pahoitin mieleni, kun se toinen olikin jo päättänyt elämästään eikä hittoakaan välittänyt, mitä minä olin ajatellut. Ap:lle tsemppiä vaan jatkoon. Niillä toisillakin on ajatuksia, toiveita ja niin, tunteitakin