Perustan kesäkahvilan jossa ei tarjota soija1 tai kauramaitoa eikä käteinen kelpaa
Ja kaikki leivonnaiset on leivottu täysmaitoon, kananmunilla ja kirnuvoilla.
Kommentit (21)
Mä en edes kahviloissa käy. Leivon itse.
Tulisin ehdottomasti tuollaiseen kahvilaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes kahviloissa käy. Leivon itse.
Pysy sitten poissa tästä ketjusta. Et kuulu tänne.
Mikä vika käteisessä on, kuulutko illuminaatiin?
Tuo digitaalinen maksaminen on monella tapaa kätevää. En muutenkaan käytä käteistä missään. Taskussa on kolikko ostoskärryjä varten mutta senkin saa aina takaisin.
Muuten ok, mutta vain käteisellä kiitos!
Käteinen ei kelpaa ? Suksi suolle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika käteisessä on, kuulutko illuminaatiin?
En ole ap, mutta: Laskutuksessa ja kassan sisällössä voi tulla epäselvyyksiä, varsinkin jos on kokemattomia kiireapulaisia, varkaita kiinnostaa jopa pienen kahvilan käteiskassa, käteisen käsittely vie aikaa kaikelta muulta.
PS kahvilassa täytyy olla VAIN KÄTEINEN!
Kuitti ojenetaan vanhasta kuittikoneesta. Rahat viedään päivän jälkeen pankkiin/talletusmaattiin.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä perinnässä oleva kuitenkaan kuulu kunnon kahvilan asiakaskuntaan.
Minä voin tehdä sinulle mainoskyltin! Siinä roikkuu kanoja ja lehmiä hirttonarussa!
Alku kuulosti hyvälle , mutta mitä tuo loppuosa käteisestä tarkoittaa ? Kiertäisin kaukaa ja tehtäisiin vielä nettiadressi jotta muutkin kiertäisi kaukaa. Miksi haluat pakottaa ihmiset käyttämään korttia, outoahan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin tehdä sinulle mainoskyltin! Siinä roikkuu kanoja ja lehmiä hirttonarussa!
Tuskin osaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä perinnässä oleva kuitenkaan kuulu kunnon kahvilan asiakaskuntaan.
Mistäs tämä mielenilmaisu syntyi ;-D
Ei käteistä? En koskaan maksa kahveja millään korteilla. Vaan kolikoilla tottakai.
Toivottavasti tämäkin "yritys ja erehdys"- pisnes ei jää veronmaksajien vastuulle.
Mulla ei ole korttia vaan ainoastaan käteistä, joten voiko maksaa luonnossa?
Tämän täytyy olla taas yksi trolli. Mutta täällähän netissä saa perustella mielikuvituskahviloitaan.
Onhan täällä virtuaallisti halvempaa operoida, kuin tehdä oikea konkurssi, mikä tuosta pisnes-ideasta armottomasti seuraisi.
Ok. Muista mainostaa riittävästi niin saat toivomasi asiakaskunnan.