Onko muita jotka eivät ole missään somessa?
Teen työkseni markkinointia, mm. koko firman somemarkkinointi kuuluu tehtäviini. Siitä huolimatta minulla ei ole yhtäkään sosiaalisen median henkilökohtaista tiliä enää, viimeisenkin eli IG:n poistin viikko sitten. Jääkö nyt jostain paitsi, erakoidunko lopullisesti ja olenko täysin kuistilla maailmanmenosta jatkossa?
T- N 39v
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
bonerman kirjoitti:
En ole koska some on roskaväelle.
Kellä on aikaa moiseen?
Minulle some tarjoaa ajansäästöä. Olisi paljon työläämpää alkaa _esimerkiksi_ selata läpi jonkun kaupungin ravintoloiden ja kahviloiden verkkosivuja kuin kysyä Facessa, missä ravintolassa on hyviä vegaanisia vaihtoehtoja tai minkä kahvilan terassille saa ottaa koiran mukaan. Ja kuinka helppo on postata vaikka luonto- tai puutarhapalstalle kuva ja kysyä, mikä kasvi on kyseessä. Kuvahaku olisi paljon työläämpi.
Ja esimerkiksi Reko-piiri ei ainakaan meidän kunnassamme edes toimi muualla kuin Facessa. Facen paikallisen kierrätysryhmän kautta olen laittanut kiertoon monenlaista tavaraa, ei ole tarvinnut vuokrata tilaa kirppiksiltä. Jne. Helpottaa elämää ja nopeuttaa asioiden hoitamista.
Juu, tosi työlästä käyttää vaikka Google Lensiä, joka on varmaan kaikilla oletuksenakin siellä puhelimessa. Vastauksen saa heti. Itse en kyllä jaksaisi mitään kuvan latausta jonnekin someryhmään ja vastausten kyttäilyä ja sieltä oikean seulomista, kun yksi huutaa yhtä ja toinen toista ja kolmas vielä kolmatta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, että typeryyttä yrityksiltä on kyllä se, että ainut päivittyvä kanava on siellä facessa oletuksella että kaikki asiakkaatkin on siellä.
Ihan todella moni muukin toimii informoinnissa pelkän Facen kautta. Esimerkkeinä urheiluseurat ja muut harrastukset.
Hyvin on meillä pärjätty lasten harrastusten kanssa ilman facea. Joukkueilla/ ryhmillä on wa-ryhmät, joissa tiedotus tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Some on nykyaikaa.
Mielestäni aika tekopyhää nyrpistellä nokkaansa somen käyttäjille.
Ei se käyttämättömyys tee susta parempaa ihmistä.
Tuntuu, että nykyään halutaan joku marttyyrikruunu somettomuudesta x)
Ei se nyt ihan noin mene. En ole somessa, koska en koe itseäni millään tavalla kiinnostavaksi. Minulle ei koskaan tapahdu mitään, josta voisin jotain julkaista. Minulla ei ole ystäviä, ei yhtään mitään elämää. Mitä ihmettä minä siellä somessakaan tekisin? En halua julkaista omia kuviani netissä, koska en pidä ulkonäöstäni. En harrasta mitään, jota voisin julkaista. En osaa mitään erityistä. En kertakaikkiaan keksi mitään tarkoitusta somelle. Eikä minua kiinnosta seurata muita ihmisiä, kun minua ei muiden ihmisten tekemiset kiinnosta.
Tutkimusten mukaan ihmiset jotka eivät ole somessa ovat psykopaatteja.
Tässä ketjussa näkee kuka on psykopaatti. Onneksi heitä kovin montaa keskuudessamme elä.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan ihmiset jotka eivät ole somessa ovat psykopaatteja.
Tässä ketjussa näkee kuka on psykopaatti. Onneksi heitä kovin montaa keskuudessamme elä.
En minä nyt kuitenkaan mikään psykopaatti ole, vaikka en somessa koskaan ole ollut. En vain koe itseäni mitenkään kiinnostavaksi, niin en halua itsestäni mitään missään julkaista. Olen ollut koko elämäni yksinäinen ja ulkopuolinen. Ei se minusta kuitenkaan psykopaattia tee. Hassua miten ihmiset pakotetaan someen leimaamalla psykopaatiksi, jos siellä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaudun. Nähtyäni mitä tämä suuri sosiaalinen koe saa aikaan ihmisissä, päätin jättäytyä ulos. Olisi aivan tervettä rajoittaa muutakin netin käyttöä.
Jep
Vierailija kirjoitti:
ihmiset on aivopesty luulemaan että kaikki some on välttämätöntä,ei ole. haittaa vaan enemmänkin.
No tämähän on täysi ihmiskoe. Tulokset eivät ole positiivisia.
Minulla ei ole mitään profiileja somessa en halua että tuntemattomat näkevät naamani tai tietävät minusta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Some on nykyaikaa.
Tuntuu, että nykyään halutaan joku marttyyrikruunu somettomuudesta x)Ei se nyt ihan noin mene. En ole somessa, koska en koe itseäni millään tavalla kiinnostavaksi. Minulle ei koskaan tapahdu mitään, josta voisin jotain julkaista. Minulla ei ole ystäviä, ei yhtään mitään elämää. Mitä ihmettä minä siellä somessakaan tekisin? En halua julkaista omia kuviani netissä, koska en pidä ulkonäöstäni. En harrasta mitään, jota voisin julkaista. En osaa mitään erityistä. En kertakaikkiaan keksi mitään tarkoitusta somelle. Eikä minua kiinnosta seurata muita ihmisiä, kun minua ei muiden ihmisten tekemiset kiinnosta.
Heh, todistit edellisen kommentin kuvaavan sinua täydellisesti. Vauva-palsta ei ehkä ole some, mutta jos sinua ei muut ihmiset lainkaan kiinnosta, mitä teet täällä? Kerrotko vaan omia juttujasi, etkä lue muiden kommentteja, tai kiirehdit niiden ohi, joissa ei kommentoida sinua koskevia asioita? :D
Väität, ettet harrasta mitään sellaista, josta löytyy somessa sisältöä. Eiköhän siellä ole ihan kaikenlaista. Ei sinulla niin uniikkia harrastusta ole, etteikö joku toinen voisi siitä someen postata. Luulet suuruudenhulluudessasi olevasi ihan erilainen kuin muut, muttet ole yhtään sen ihmeellisempi. Ehkä se onkin se, mikä sinua harmittaa.
(eri)
En face tai muualla missään. Minusta ei löydy oikein mitään tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Some on nykyaikaa.
Tuntuu, että nykyään halutaan joku marttyyrikruunu somettomuudesta x)
Huvittavantahan on, että nämä tulee tänne someen huutamaan että eivät ole somessa.
Ihan todella moni muukin toimii informoinnissa pelkän Facen kautta. Esimerkkeinä urheiluseurat ja muut harrastukset.