Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Lähivuosina lomaillaan Saudi-Arabiassa, Libyassa ja Omanissa Lähi-idän maat aikovat korvata öljytulot turismilla ja se voi tarkoittaa edullisia lomia

Vierailija
01.05.2023 |

Mitä mieltä? Itse en naisena matkusta maihin, joissa minun on yli neljänkymmenen asteen kuumuudessakin hunnutettava itseni päästä varpaisiin, jotta säästyisin paikallisten miesten harjoittamalta väkivallalta.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole noissa ikinä käynyt, enkä käy jatkossakaan. Onneksi miestänikään ei nuo paikat kiinnosta.

Vierailija
142/143 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä todellakaan tue noita valtioita, joiden palkkalistoilla on huonosti palkattuja orjia. Hygienia- yms asiat arveluttavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sama, paljonko meuhkaatte tällä palstalla, että enpä mene tuonne lomailemaan. Valtaosa suomalaisista naisista kuitenkin voi tai haluaa mennä tuonne lomailemaan. Olen nähnyt mm. IG:ssä monien suomalaisten nuorten naisten lomakuvia Lähi-idän muslimimaista, joissa ovat huntuihin pukeutuneet. Eivätkä näytä kiukkuisilta eivätkä surullisilta ollenkaan niissä kuvista!

Mistä vedit johtopäätöksen, että valtaosa suomalaisista naisista haluaa lomailla noissa maissa? Instagramista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi