Yle: Lähivuosina lomaillaan Saudi-Arabiassa, Libyassa ja Omanissa Lähi-idän maat aikovat korvata öljytulot turismilla ja se voi tarkoittaa edullisia lomia
Mitä mieltä? Itse en naisena matkusta maihin, joissa minun on yli neljänkymmenen asteen kuumuudessakin hunnutettava itseni päästä varpaisiin, jotta säästyisin paikallisten miesten harjoittamalta väkivallalta.
Kommentit (143)
No enpä todellakaan tue noita valtioita, joiden palkkalistoilla on huonosti palkattuja orjia. Hygienia- yms asiat arveluttavia.
Vierailija kirjoitti:
Se on sama, paljonko meuhkaatte tällä palstalla, että enpä mene tuonne lomailemaan. Valtaosa suomalaisista naisista kuitenkin voi tai haluaa mennä tuonne lomailemaan. Olen nähnyt mm. IG:ssä monien suomalaisten nuorten naisten lomakuvia Lähi-idän muslimimaista, joissa ovat huntuihin pukeutuneet. Eivätkä näytä kiukkuisilta eivätkä surullisilta ollenkaan niissä kuvista!
Mistä vedit johtopäätöksen, että valtaosa suomalaisista naisista haluaa lomailla noissa maissa? Instagramista?
En ole noissa ikinä käynyt, enkä käy jatkossakaan. Onneksi miestänikään ei nuo paikat kiinnosta.