Yle: Lähivuosina lomaillaan Saudi-Arabiassa, Libyassa ja Omanissa Lähi-idän maat aikovat korvata öljytulot turismilla ja se voi tarkoittaa edullisia lomia
Mitä mieltä? Itse en naisena matkusta maihin, joissa minun on yli neljänkymmenen asteen kuumuudessakin hunnutettava itseni päästä varpaisiin, jotta säästyisin paikallisten miesten harjoittamalta väkivallalta.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustaahan jotkut Turkkiinkin, joten varmaan noihinkin paikkoihin riittää menijöitä.
Turkki sentään vapaamielinen paikka. Siis noihin verrattuna.
Saudi-Arabia on yhtä uskonnollinen paikka kuin Espanja
Kiva. Haluaisin tavata Saudia-Arabian ateistijärjestöjen ihmisiä. Varmaan voi tavata baarissa Mekassa ja ottaa vähän viiniä. kenties voin miehenä iskeä jonkun saudimuijan ja vähän saada saudiseksiä.
Saudi-Arabian ravintolaelämässä voit hyvinkin helposti saada saudiseksiä. Hotelleissa on kymmeniä alan työtä tekeviä, kuten kaikkialla muuallakin. Vilauttamalla hotellin respalle 20 uron seteliä, saat tilattua huoneeseen mitä vaan. Homma toimii kten Virossakin.,
En mä maksullista halua, vaan tavata kivan tavallisen sauditytön jossain yökerhossa.
Tässä on mistä valita
Ei tulisi mieleenkään matkustaa hiekka-aavikolle käristymään johonkin siirtotyöläisten verellä rakennettuun lomahelvettiin, vaikka matka olisi miten edullinen.
Naisena en myöskään matkusta maihin joissa naista ei pidetä ihmisenä.
Turkissa on osittain verrattain länsimaista ja tavallinen kansa vastustaa hallintoa. Siellä on historiaa, kulttuuria, hyvää ruokaa ja ystävällisiä ihmisiä. En tosin fanita Turkkiakaan, matkustan mieluiten Euroopassa ja kesäisin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Se on sama, paljonko meuhkaatte tällä palstalla, että enpä mene tuonne lomailemaan. Valtaosa suomalaisista naisista kuitenkin voi tai haluaa mennä tuonne lomailemaan. Olen nähnyt mm. IG:ssä monien suomalaisten nuorten naisten lomakuvia Lähi-idän muslimimaista, joissa ovat huntuihin pukeutuneet. Eivätkä näytä kiukkuisilta eivätkä surullisilta ollenkaan niissä kuvista!
Etsivät sieltä omaa sokeri-sheikkiään.
Vierailija kirjoitti:
En matkusta miehenäkään tukemaan ja rahoittamaan tuota kulttuuria. Jos 50% väestöstä on orjan asemassa niin ei kiitos.
Sama. Olen kieltäytynyt kerran työmatkasta Saudi-Arabiaan, koska maan lait ja kulttuuri sotii omaa arvomaailmaa vastaan. Pomo ymmärsi tämän hyvin, eikä ole enää sen jälkeen edes kysynyt minua yhdellekään lähi-idän keikalle.
Siihen en voi tietenkään vaikuttaa, että edustamani yritys tekee jonkun verran kauppaa sikäläisten kanssa. Mutta paikan päälle en lähde.
Dubai yöelämään löytyy nettisivukin, jossa Top10-ravintolat ja niiden ohjelmat
https://dubainight.com/
Kannattaa muistaa. että Saudi-Arabiassa turistinaisen ei tarvitse pukeutua kuten paikalliset. Eikä kaikki paikallisetkaan pukeudu huiveihin.
Dubaissa voi juoda cocktialeja uikkareissakin
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa. että Saudi-Arabiassa turistinaisen ei tarvitse pukeutua kuten paikalliset. Eikä kaikki paikallisetkaan pukeudu huiveihin.
Minä en osaisi nauttia tuollaisesta "etuoikeudesta". Naisena tunnen sääliä paikallisia naisia kohtaan ja suoranaista v'ihaa paikallisia miehiä kohtaan. Miten sellaisessa paikassa saisi mitään lomafiilistä aikaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustaahan jotkut Turkkiinkin, joten varmaan noihinkin paikkoihin riittää menijöitä.
Ihan samanlainen bärsläpi Turkkikin on.
Vierailija kirjoitti:
Tosi rentouttava loma varmaan suomalaisnaiselle joka ahdistuu jo siitä jos joku mies täällä suomessa vilkuilee hänen spandex-takamustaan josta joka poimu kuultaa läpi.
On siellä varmasti paljon mielenkiintoista nähtävää, esim. julkiset teloitukset torilla
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
On siellä varmasti paljon mielenkiintoista nähtävää, esim. julkiset teloitukset torilla
Juu, espanjalaiset flamencot ja kreikkalaiset sirtakit on jo niin nähty.
Eiköhän Suomessakin ole muutaman vuoden päästä useita satoja tuhansia uusia suomalaisia jotka tahtovat lähi-itään lomailemaan KELAN kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää nuo miehet siellä kylpytakeissaan ja pyyheliinat päässään. Voisivat opetella pukeutumaan länsimaisesti.
Sama se miten ne miehet siellä pukeutuu. Itsepä saavat valita. Ja kas kummaa kun miehet saa laahustaa viileissä vaaleissa vaatteissa naama tuulta halkoen, mutta naiset kaavutetaan mustaan ja vielä hengitystäkin vaikeutetaan rievulla kasvojen edessä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Suomessakin ole muutaman vuoden päästä useita satoja tuhansia uusia suomalaisia jotka tahtovat lähi-itään lomailemaan KELAN kustannuksella.
Niinpä ja heille ehdottomasti kannattaa maksaa yhteensuuntaan lippu ja laittaa tulliin viestiä ettei päästä tänne takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan viitsisi matkustaa tuonne? Käykö kukaan enää Turkissakaan?
Mä kyllä haluaisin Istanbulin nähdä. Turkkiahan nyt ei voi mihinkään Lähi-Idän meininkiin täysin verrata kun siellä on se "Euroopan puoleinen" länsimaalaistunut Turkki ja sitten niitä vanhoillisia alueita. Ei mua kyllä kiinnosta alueet joihin matkustaakseen täytyy pakata laukkuun mukaan olohuoneen verhot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saudi-Arabia on yhtä uskonnollinen paikka kuin Espanja
Kiva. Haluaisin tavata Saudia-Arabian ateistijärjestöjen ihmisiä. Varmaan voi tavata baarissa Mekassa ja ottaa vähän viiniä. kenties voin miehenä iskeä jonkun saudimuijan ja vähän saada saudiseksiä.
Saudi-Arabian ravintolaelämässä voit hyvinkin helposti saada saudiseksiä. Hotelleissa on kymmeniä alan työtä tekeviä, kuten kaikkialla muuallakin. Vilauttamalla hotellin respalle 20 uron seteliä, saat tilattua huoneeseen mitä vaan. Homma toimii kten Virossakin.,
En mä maksullista halua, vaan tavata kivan tavallisen sauditytön jossain yökerhossa.
Ei se ymmärrä kun sille naiset on kauppatavaraa eikä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Viiden tähden Centro Shaheen Jeddah by Rotana -hotellin huonehinta kahdelle aikuiselle on 108 euroa yöltä. Kesäkuussa 2023 hieman halvempikin.
Kuinka alas hintojen pitää pudota että suomalainen voi matkustaa sinne?
Sitten kun naiset on siellä tasa-arvoisia miesten kanssa ja he ei käytä enää orjatyövoimaa ja ovat sovittaneet rikoksensa näitä riistämiään ihmisiä kohtaan.
Ärsyttää nuo miehet siellä kylpytakeissaan ja pyyheliinat päässään. Voisivat opetella pukeutumaan länsimaisesti.