Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaisilla, jotka ei osaa ruotsia, on vappuna tarve huutaa Klara Vappen!?

Vierailija
30.04.2023 |

Miksi pitää toivottaa selvää vappua, kun toitottaja yleensä on itse kännissä.

Glada Vappen kaikille teille AV-palstan mamsuleille 🌺

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on protesti persuja vastaan. Persut provosoituvat kuullessaan jonkun puhuvan ruotsia. 80% suomalaisista ei ole persuja.

Vierailija
2/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa lauseen tapainen mikä osataan ruotsiksi sanoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hauskaa ja vitsikästä, tai ainakin tarkoitus olla. Eiköhän suurin osa peruskoulun käyneestä kansasta osaa edes vähän ruotsia. Ei tämä niin vakavaa ole.

Glada vappen Ap:lle myös!

Vierailija
4/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaisethan osaavat ruotsia-se kuuluu peruskoulun opetusohjelmaan. RKP on pitänyt siitä huolta.

Vierailija
5/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huudatte Klara nimisen naisen nimeä?

Vierailija
6/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Det är svenska humor med musiken.

Vierailija
7/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon klara vappen tarkoituksellisesti koska se on vanha vitsi ja väärinlausunta osoittaa samalla kunnioitukseni ko. kieltä kohtaan.

Vierailija
8/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa lauseen tapainen mikä osataan ruotsiksi sanoa

Paitsi ettei ole eds ruotsia. Ei tuota kukaan Ruotsin ruotsalainen tajua.

Vierailija
9/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen pitäisi olla Valborg? Glada Valborg!

Vierailija
10/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klara vappen sopii tosi hyvin suomenkieliselle, pyörii hyvin ulos suusta ja on hauskan kuuloinen. Iloista vappua on paljon tylsempi.

Vierailija
11/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaara vappen

Vierailija
12/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaaraa vaappeen

Vierailija
13/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

klaara vappen on juuri sen verran mitä ruotsia tarvii osata

Vierailija
14/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudellaanhan sitä pappa betalar vaikka ei mitään maksaisi, että onhan näitä huudahduksia.

Vierailija
15/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hauskaa ja vitsikästä, tai ainakin tarkoitus olla. Eiköhän suurin osa peruskoulun käyneestä kansasta osaa edes vähän ruotsia. Ei tämä niin vakavaa ole.

Glada vappen Ap:lle myös!

Miten se on muka hauskaa ja vitsikästä millään tasolla? Sama kun sanoisi "Guud Jul" jouluna.

Vierailija
16/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkseni. Aina joku teistä muistaa korjata kielioppia se on glada eikä klaara. Jatkan siitä huolimatta Klaara vappenia. Sekös teitä itseänne täynnä olevia bättre folke ihmisiä ärsyttää vielä lisää. Koskaan ei kuitenkaan löydy niin paljon palleja että tekisitte asialle jotain. Siinähän kihiset. Rantaruotsin kieli on rumaa. Mun kissa päästelee samanlaisia ääniä kuin te kun se oksentaa karvapalloa ulos. Oikeaa Ruotsia ette edes osaa.

Vierailija
17/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkseni. Aina joku teistä muistaa korjata kielioppia se on glada eikä klaara. Jatkan siitä huolimatta Klaara vappenia. Sekös teitä itseänne täynnä olevia bättre folke ihmisiä ärsyttää vielä lisää. Koskaan ei kuitenkaan löydy niin paljon palleja että tekisitte asialle jotain. Siinähän kihiset. Rantaruotsin kieli on rumaa. Mun kissa päästelee samanlaisia ääniä kuin te kun se oksentaa karvapalloa ulos. Oikeaa Ruotsia ette edes osaa.

Du din stackare är så skrattretande i dina idiotiska påståenden att man kan inte annat än småle åt dig. Finska språket är fult.

Vierailija
18/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pidetään iloisena ilmaisuna. Mutta toisaalta miksi pakkoruotsin vastustaja käyttäisi sitä. Vaikka toisaalta vapaaehtoisesti sitä saa käyttää, sehän ei ole kieliopinto joka olisi pakotettu.

Vierailija
19/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Du din stackare är så skrattretande i dina idiotiska påståenden att man kan inte annat än småle åt dig. Finska språket är fult.

Eli toimii ku menee noin ihon alle. Tule läimäsee mua naamaan ku tavataan turuilla ja toreilla. Ehkäpä mä sitten voin vihdoin tuntea jotain sua kohtaan.

Vierailija
20/28 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli toimii ku menee noin ihon alle. Tule läimäsee mua naamaan ku tavataan turuilla ja toreilla. Ehkäpä mä sitten voin vihdoin tuntea jotain sua kohtaan.

Sinullahan se meni ihon alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän