Mitä vappujuomia aiot juoda?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jo juonut Captain Morgania kokiksella ja jaloviinaa kokiksella. Kotitekoista simaakin on juotu ja olo on väsynyt.
On tämä rennosti ottamimen rankkaa. Syötykin on hyvin grilliruokia (makkaraa, lihaa ja halloum juustoa) ja kahdenlaista salaattiakin.
Hyvät porukat itselläni on, kun näin hyvin on saanut ruokia ja juotua. Ylikylläinen olo on nyt.
M30
Eikö sinulle tule kuvottava olo alkoholista ja lihasta? Minä voisin suoraan lähteä tästä yrjölle kun luen noita syömisiäsi,
nro 60
Sima it is. Alkoholia hurjat 0,8 prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jo juonut Captain Morgania kokiksella ja jaloviinaa kokiksella. Kotitekoista simaakin on juotu ja olo on väsynyt.
On tämä rennosti ottamimen rankkaa. Syötykin on hyvin grilliruokia (makkaraa, lihaa ja halloum juustoa) ja kahdenlaista salaattiakin.
Hyvät porukat itselläni on, kun näin hyvin on saanut ruokia ja juotua. Ylikylläinen olo on nyt.
M30
Eikö sinulle tule kuvottava olo alkoholista ja lihasta? Minä voisin suoraan lähteä tästä yrjölle kun luen noita syömisiäsi,
nro 60
Ei tule kuvottava olo, vaan väsy. Mä otinkin torkut vähän aikaa sitten ruokailun jälkeen.
Maisui noi erittäin hyvälle, kun en ole aktiivi kittaaja. Lihakin oli erittäin herkullista ja lihan kanssa oli valkoviiniä ja simaa. En ole ylittänyt omia rajojani, että olisi huono olo. Mukava olo on nyt.
M30
Vielä lisäksi äsken tuli syötyä marjaisaa classic jäätelöä ja nyt on menossa konjakkia kokiksella ja sipsiä siihen päälle.
Tämä tuntuu niin juhlalta!
Puolukka viiniäkin on tullut tässä juotua myös.
M30 🥳
Vierailija kirjoitti:
Sima it is. Alkoholia hurjat 0,8 prosenttia.
Älä kopioi muiden kirjoituksia.
Sitten sen jäätelön päälle kotitekoista simaa ja sipsejä ruli syötyä.
Ehkä tähä kannattaisi syömiset lopettaa.
M30
Varmaan vain simaa. Olisi kuohuviinipullokin, mutta koska vietän vappuaattoa kolmisteen kissani ja koirani kanssa, niin en taida avata pulloa vain itseäni varten.
Mies ihan diipadaapakunnossa ja öykkäröi täällä...
Kuoharia ja itse tehtyä simaa. Ehkä pari kaljaa/ lonkeroa/siideriä
On kyllä kertakaikkiaan hävytöntä esitellä tällaisia.