Mitä vappujuomia aiot juoda?
Kommentit (72)
Haaveilin Good Guyes kombutsasta, mutta kiiruhdin eilen töiden jälkeen ennen sulkemisaikaa ostamaan siemenperunoita.
En viitsinyt autoilla takaisin keskustaan 10km. Kävin marketissa josta näitä kombutsoita ei saa.
Havupuu uutejuoma ja Hibiskus tee tuuraa.
Meille tuli suunnitelmiin muutos, kun ilma on järkky. Piti grillata, mutta ei.tod. grillata toppatakit päällä. Pizzeriasta hyvä pizzat kaikille , tilattu, miehelle olut, itelle siideri, ja lapsille cokikset. Ja illalla hyvä punaviinipullo puolix, ei kait siinä kummempaa..
Valkkaria ja vodkaa ollaan tähän mennessä juotu. Pizza taikina pitäs pyöräyttää, mutta ei vielä hotsita alkaa semmosta tekemään :) Onneks tuo kello ei oo vielä paljoo :)
No nyt tein mulle ja miehelle whisky kaffet :)
Vierailija kirjoitti:
Valkkaria ja vodkaa ollaan tähän mennessä juotu. Pizza taikina pitäs pyöräyttää, mutta ei vielä hotsita alkaa semmosta tekemään :) Onneks tuo kello ei oo vielä paljoo :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin juominen ei ole välttämättä pakkojuhlintaa tai örvellystä.
Palstalaisten mielestä on. Jos juot lasillisen viiniä, olet kaatokännissä ja täysi juoppo.
Kahvia, vichyä, simaa, valkkaria.
Vierailija kirjoitti:
Vedellä mennään, niin kuin muinakin päivinä. Ai niin ja kaffia tietenkin. Liikaa.
Sama täällä ja syön hyvin 😊
Vappuun kuuluvat sima ja kuohuviini.
Muutaman siiderin ja vähän hunajaviiniä saatan ottaa kylkeen.
8 litraa tein simaa, riittää hyvin pariksi päiväksi .Alkoholia en juo ollenkaan.
Mä oon jo juonut Captain Morgania kokiksella ja jaloviinaa kokiksella. Kotitekoista simaakin on juotu ja olo on väsynyt.
On tämä rennosti ottamimen rankkaa. Syötykin on hyvin grilliruokia (makkaraa, lihaa ja halloum juustoa) ja kahdenlaista salaattiakin.
Hyvät porukat itselläni on, kun näin hyvin on saanut ruokia ja juotua. Ylikylläinen olo on nyt.
M30
Ai niin, ja valkkariakin tuli juotua pari viinilasillista.
En tiedä jaksaako sitä enempää juoda. Ei olisi tarkoituksena huonoa oloa tuottaa.
M30
Kahvia ja simaa. Alkoholipitoisia juomia (yhden tai pari) ei ole vielä ehtinyt, tai tehnyt mieli juoda, mutta kyllä niitäkin tässä ehtii.. jos huvittaa.
Minä ostin kolme siideriä, extra dry oli hyvä. Kaksi sain hyvin alas, nyt tämä kolmas tekee tiukkaa, kuvottaa.
Juon tosi harvoin, monesti ajatellaan että lihava juo paljon mutta kyllä minun hoikat kaverit laittavat viestiä kuinka ovat jo 2 päivää juopotelleet.
Pitäisi vielä tehdä pizzaa, vegaanista, sillä lupasin viedä sukulaiselle.
Olisi kiva juopotella enemmänkin mutta kun tulee huono olo. Seuraava kerta varmaan uutena vuonna.
Hedelmät, tomaatti ja juurekset ovat raikkaampia, kuka kaipaa krapulaa.
piinaatko