Milloin näit ihastuksesi edellisen kerran?
Kommentit (155)
Perjantaina kuntosalilla. Mitenkähän miestä voisi lähestyä salilla?
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina kuntosalilla. Mitenkähän miestä voisi lähestyä salilla?
Lol. Mene siihen kuntosaliketjuun.
Pääsiäisviikonloppuna. Piti viettää yksi yö hänen luonaan, mutta olinkin koko viikonlopun.
Mä ihastun jatkuvasti eri ihmisiin, joten vaikea vastata tähän kysymykseen.
Nyt tämä nainen, joka on mielessäni on puhelin liittymän myyjä jonka näin varmaan viisi vuotta sitten. Eilen ja toissapäivänä mielessäni oli lähikauppani nainen joka näin toissapäivänä tästä hetkestä. Kai tämä haaveiluni kertoo rakkauden kipeydestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1.5.1998 - En koskaan unohda iloista persoonaasi, Hanna. Teit lähtemättömän vaikutuksen, toivottavasti se Pasi teki susta onnellisen.
-M47
💕 ihana viesti
Millä mittapuulla? Sen kirjoittaja vaikuttaa vähän katkeralta, eikä sen Hannan onnesta ole mitään takeita.
Vain narsisti iloitsee, kun sijoittaa itsensä tuon Hannan asemaan. = ihana viesti.
En havaitse katkeruutta, vain vilpittömän toiveen siitä, että Hanna olisi onnellinen. Hanna on selvästi ollut kirjoittajalle erityinen. Ja on edelleen, kaikkien näiden vuosien jälkeen.
Perjantaina hotellissa ja vieläpä samassa huoneessa. Harmillisesti tuskin tulee ikinä tapahtumaan mitään meidän välillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näin salaisen ihastukseni viimeksi keskiviikkona. Ollaan molemmat varattuja ja perheellisiä, joten pidän ihastumiseni salassa. Luulen, että hänelläkin on jotain tunteita minua kohtaan, mutta parempi kun en ota niistä selvää. Ollaan pariskuntana ystäviä keskenämme, joten näemme toisiamme useinkin. En halua rikkoa omaa tai hänen perhettään, ja siksi jää pelkäksi haaveeksi.
Koetko tuon jotenkin ahdistavaksi, että joudut/saat tavata ihastustasi silloin tällöin? Olisiko helpompi jos ei tarvitsisi tavata?
Minulla on vähän päinvastainen tilanne. Tiedän varmasti että ihastus on molemminpuolinen, mutta minä olen varattu. Tästä syystä en ole omasta ihastuksestani kertonut, enkä voi häneen paremmin tutustua. Jotenkin ahdistaa, etten voi edes käydä kahvilla ja jutella. En voi tutustua. Olen tavannut jollain tasolla merkityksellisen ihmisen ja sitten joudun heti sulkemaan hänet pois elämästäni. Tuntuu, että olisi jotenkin helpompi, jos oltaisiin vaikka perhetuttuja ja tavattaisiin silloin tällöin. Juttelu olisi silloin sosiaalisesti hyväksyttävää. Hän olisi pieni osa elämääni ja voisin oppia tuntemaan hänet.
Koen mukavaksi hänen tapaamisen. Hän on todella hyvää seuraa ja saa minut tuntemaan itseni jotenkin ainutlaatuiseksi. Tiedän että meistä ei koskaan tule mitään, mutta nautin aina niistä hetkistä, kun pääsen häntä näkemään, vaikka olisimmekin pariskuntina viettämässä iltaa.
Viime torstaina ohimennen moikattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1.5.1998 - En koskaan unohda iloista persoonaasi, Hanna. Teit lähtemättömän vaikutuksen, toivottavasti se Pasi teki susta onnellisen.
-M47
💕 ihana viesti
Millä mittapuulla? Sen kirjoittaja vaikuttaa vähän katkeralta, eikä sen Hannan onnesta ole mitään takeita.
Vain narsisti iloitsee, kun sijoittaa itsensä tuon Hannan asemaan. = ihana viesti.
Sinä se tykkäät narsisti sanasta. Taitaa liipata omaa käytöstäsi. Olet vain niin narsku ettet edes näe omaa narskuuttas. Helppo näin siis hokea muista heidän olevan narsisteja.
Oletpa sääliö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutaan naapureina ja yritän välttää häntä. Miestä.
Miksi välttelisit ihastusta?
En usko yltäväni hänen tasolleen. Hän on myös varattu
Mikset voi jutella?
Juttelen naapurille kuten naapurit juttelee mm säästä ym. En ala varattua vamppaamaan.
Kuka puhui mitään vamppaamisesta?
Onko sulla jotenkin luetun ymmärtämisvaikeuksia?
Vai oletko muuten vain käytösvammainen? Sivistymätön? Vai jopa tyhmä?Naapurin miehen kanssa puhutaan säästä ym vaikka olisi kuinka ihastunut JOS HÄN ON VARATTU, mieheen EI TUTUSTUTA sen enempää!
Sinä tosin taidat olla jakorasia etkä tunne käytöstapoja ja sääntöjä.
Menikö jakeluun torvi??
Huh. Naapurin mies taitaa sun kohdalla väistää luodin. Kielenkäytöstäsi päätellen parempi onkin hänen kannaltaan, että et jatka tutustumista yhtään enempää.
Uskomatonta miten ääliötä porukkaa täällä on!! Minä sentään tunnen moraalin, tosin kun sinä!
Ja rähiseminen vaan jatkuu. Teet itsestäsi ketjun pellen.
Hyvän mielen ketju, ja eikös tännekin tule joku sättimään ympäriinsä.
Yritän olla olematta ihastunut, mutta ilmestyy aina mieleen yhtäkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt.
Ai, siis koskaan? Miten voit olla ihastunut tuntemattomaan? Täytyyhän sinulla olla hänestä jotain infoa, että olet ylipäänsä ihastunut.
Kerro lisää?
Mitä ihmeellistä tässä on? Nykytekniikka mahdollistaa toiseen tutustumisen oikein hyvin, vaikka livenä ei toista olisikaan koskaan nähnyt.
sivusta
Eilen. Ihastuin jo vuosia sitten häneen. Eilen nähtiin, kun hän oli eronnut naisystävästään muutama kuukausi sitten. Suudeltiin ja se oli ihanaa.
Tuossahan tuo nukkkuu humalaansa pois, mutta silti rakastan. Vappu ja juhannus+alko, muuten ei, ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina. Kaipaan sitä hymyä, katsetta..
Ole kiltti ja kerro hieman tarkemmin!! Itse kommentoin ensimmäisellä sivulla myöskin, että maanantaina. Oikeastaan ma-ti välisenä yönä ihastuin lujaa juuri tapaamaani mieheen :D
Vaihdoitteko numeroita?
Ei :(!! Ja sekös onkin kummitellut mielessä siitä lähtien. Olen niin typerä ja ujo, että en osaa tarttua tilaisuuteen koskaan. Huoh...
Vierailija kirjoitti:
Eilen. Ihastuin jo vuosia sitten häneen. Eilen nähtiin, kun hän oli eronnut naisystävästään muutama kuukausi sitten. Suudeltiin ja se oli ihanaa.
Missä tämä tapahtui?
Alkoi ihan itkettää nyt. Mulla on hänestä paljon ihania muistoja, ja sitten myös vähemmän ihania. Hyvien, onnellisten hetkien muisteleminen saa minut vaan entistä enemmän ikävöimään häntä. Oikeastaan olisi parempi, jos voisin unohtaa hänet kokonaan, mutta en pysty. Varmaan vanhana dementikkonakin hän on viimeinen asia, jonka vielä muistan. :(