Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät enää uskalla nauttia alkoholia työkavereiden tai ystävien seurassa koska ns kielenkannat löystyvät

Vierailija
28.04.2023 |

Itselle om vanhemmiten alkanut käymään tätä. Kyselen sellaisia, joita en selvinpäin kehtaa kysyä ja kerron kaiken mitä oikeasti ajattelen mistäkin jne. Enkä käytä alkoholia mitenkään liikaa, siis että olisin kovassa humalassa. Sen verran tarpeeksi näköjään kuitenkin etten osaa enää suodattaa juttujani ja ajatuksiani. Onko muille käynyt näin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis jotain tämän tyylistä että saatan luetella kaiken ja ketkä minua töissä ärsyttää, kertoa kuinka teen sitä vaan rahan takia jne eli kaikkea sellaista mikä voisi koitua haitaksi sitten töissä. Ap

Vierailija
2/10 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mulle tulee morkkis jo kaikesta mitä teen selvinpäin, joten häpeäisin silmät päästäni, jos puhuisin rajattomasti humalassa. Häpeä kihoaa pintaan, kun mietinkin mitä kaikkea oon selittäny ympäriinsä muinoin. Nykyään juon todella harvoin ja silloinkin yksin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todella. Olen ratkaissut asian niin että en juo koskaan työkavereiden seurassa. Taitavat pitää raittiina. Niin karseita mokia ja morkkiksia nuorena, kun suodatin lähti suun edestä.

Vierailija
4/10 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Mulle tulee morkkis jo kaikesta mitä teen selvinpäin, joten häpeäisin silmät päästäni, jos puhuisin rajattomasti humalassa. Häpeä kihoaa pintaan, kun mietinkin mitä kaikkea oon selittäny ympäriinsä muinoin. Nykyään juon todella harvoin ja silloinkin yksin kotona.

Aika pitkälti sama juttu. Monet muuten hyvät juhlat on pilannut seuraavan päivän (tai oikeastaan monen kuukauden) morkkis. Sinänsä tykkäisin istua iltaa ihmisten kanssa ja viiniäkin on mukava nautiskella, nykyisin vaan päästän suustani aivan kaiken mahdollisen. Ap

Vierailija
5/10 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olisit hauskaa seuraa pubissa!

Juu.. tuttuahan tuo on. Kavereiden ja perheen kesken nauretaan näille. Muille esitän sitten fiksua ja korrektia.

Vierailija
6/10 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tulee kaikkien kaveri ja halailen  ja myös pussailen kaikkien kanssa. (ketkä vaan suostu) HYYYIIIIIIIII   Yök.   Maanantaina teki mieli mennä paperipussi päässä töihin.  Myös vinoilua ja naurekelua saa kuulla ja kaikennäköistä vihjaiua. Siksi jätin juhlat lopuksi vallan väliin.

Vierailija
7/10 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tartte edes juoda mitään alkoholipitoista, vaan vilkas seura saa mut "humalaan". Onneksi mun työkaverit on kivoja, eikä aiheuteta draamaa. Mut kyl silti aamulla miettii, että MIKSI piti pomon kanssa laulaa karaokea (laulunumero 7) tai yrittää tolppakoroilla limboa... kun ei toi kropan hallinta ole ihan 100% ilman korkojakaan. Läts. Onneksi ei mennyt nilkat. Ja siis selvin päin.

(no, onhan tossa se hyvä puoli, että jos joskus olisikin oikeasti humalassa,, niin kukaan ei varmaan huomaisi mitään eroa )

Vierailija
8/10 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ei tartte edes juoda mitään alkoholipitoista, vaan vilkas seura saa mut "humalaan". Onneksi mun työkaverit on kivoja, eikä aiheuteta draamaa. Mut kyl silti aamulla miettii, että MIKSI piti pomon kanssa laulaa karaokea (laulunumero 7) tai yrittää tolppakoroilla limboa... kun ei toi kropan hallinta ole ihan 100% ilman korkojakaan. Läts. Onneksi ei mennyt nilkat. Ja siis selvin päin.

(no, onhan tossa se hyvä puoli, että jos joskus olisikin oikeasti humalassa,, niin kukaan ei varmaan huomaisi mitään eroa )

Oot ihana.

Vierailija
9/10 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Jos juon työkavereiden seurassa, niin vältän humaltumista. Juon välivesiä, ja tämä on sikäli helppoa, sillä myrkkyni on aina jotain kirkasta kirkkaalla lantringilla, niin jäävesi tai pari siinä välissä ei herätä huomiota.

Vierailija
10/10 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. Tuli just mieleen taas kaikkea pöljää mitä olen sanonut.. Mulla on ihmeellinen tapa alkaa neuvoa ja arvostella muita sen lisäksi että puhun ihan liikaa ja liian intiimejä asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän