Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin näit ihastuksesi edellisen kerran?

Vierailija
28.04.2023 |

Minä näin tammikuussa :-(

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen toimistolla melkein joka arkipäivä. Ihanaa mutta raastavaa.

Minullakin oli tuollainen vaihe elämässä. Joka aamu juoksujalkaa onnellisena töihin, koska hän oli siellä.

Mun työpaikkaihastus irtisanoutui ja vaihtoi työpaikkaa toukokuussa. Olen ihan hajalla. Hän oli varattu niin en koskaan kertonut hänelle ihastuksestani ja yritin peittää sen. Ja nyt hän on poissa elämästäni :(

Kauhea tilanne!

Mulla on vastaava tilanne edessä kesän jälkeen, ihastukseni lähtee vuodeksi pois töistä.. En tiedä miten kestän asian, olen ollut jo pari vuotta ihastunut enkä saa ihastusta mielestäni. Meillä oli myös pieni lähentyminen vajaa vuosi sitten yhdissä juhlissa, mutta olemme molemmat varattuja, ja sovimme että juttu jää tähän. Oma parisuhteeni on voinut huonosti ja ehkä siksi näitä tunteita on tullut. Kerroin työkaverilleni että olin häneen ihastunut.

Minä puolestani kerroin ihastuksestani, meillä oli useamman vuoden suhdekin, ja hän lähti silti pois. Tai ehkä juuri siksi. Ja joo, olen vähintäänkin yhtä paskana. En tiedä olisko kannattanut jättää kaikki vain haaveilun tasolle, koska nyt todella tiedän mitä menetin, hyvässä ja pahassa. Saattaa olla, että en ikinä pääse hänestä yli.

Vierailija
142/155 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä. Olit myös selvästi kiinnostunut ja vietimme paljon yhteisiä välillä ylipitkiäkin taukoja töissä, miksi et siis lähtenyt ulos kun pyysin? En ymmärrä teitä naisia. Ihan pahaa tekee kun ei näe ja yrittää vain unohtaa. Ehkä tämäkin joskus helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime syksynä. Olit myös selvästi kiinnostunut ja vietimme paljon yhteisiä välillä ylipitkiäkin taukoja töissä, miksi et siis lähtenyt ulos kun pyysin? En ymmärrä teitä naisia. Ihan pahaa tekee kun ei näe ja yrittää vain unohtaa. Ehkä tämäkin joskus helpottaa.

Mahdollisia syitä on monia:

- yliarvioit hänen kiinnostuksensa (oli vain ystävällinen) tai tykkäsi vain kaverina

- hän oli kiinnostunut/ihastunut, mutta varattu

- ei halua säätää työkavereiden kanssa

Vierailija
144/155 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Mynämäellä

Vierailija
145/155 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään Mynämäellä

Mitäs Mynämäellä?

Vierailija
146/155 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20.4 2023

Vierailija
147/155 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.7

3.7

6.7

1.7 ei mennyt ollenkaan kuten olin toivonut. Voi kumpa tietäisin joskus mitä oikeasti ajattelet minusta ja minun tapaamisestani. Olen todella pettynyt käytöksestäsi minua kohtaan. Mitä sinulle on tapahtunut?

Vierailija
148/155 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ke 19.päivä 2x.

Tulin niin hyvälle tuulelle kun vielä sain iloisen tervehdyksenkin ja spontaanin hymyn. Se kertoo aina jostain.

Vierailija
149/155 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina 3. heinäkuuta. Hain katsekontaktin ja moikkasin. Hän moikkasi takaisin, kun katsoimme hetken toisiamme silmiin. En kuitenkaan osaa sanoa, oliko hän iloinen minun näkemisestäni vai oliko se neutraali moikkaus.

Vierailija
150/155 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin pitkästä aikaa ja juttelin hänelle myös <3

Vierailija
151/155 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
152/155 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin viime viikolla vaihtamaan muutaman sanan ihastukseni kanssa. Ihan vaan ohimennen, mutta se oli taianomaista. Kehon läpi meni lämmin aalto. Hän tuntui olevan ilahtunut minun näkemisestä tai sitten vain kuvittelen ja hän oli vain kohtelias ja ystävällinen. Sen jälkeen oli loppupäivän jalat irti maasta ja pää vaaleanpunaisessa yläpilvessä.

Tällä viikolla oltiin samaan aikaan tilaisuudessa, jossa oli enemmän ihmisiä isossa tilassa. Ei juteltu, mutta katseemme kohtasivat pienen välimatkan päässä toisistamme samalla, kun hän jutteli jollekin toiselle. Hän hymyili minulle ja pystyin hänen huuliltaan lukemaan sanan Moi. Minä tein samoin.

Oli jälleen ihanaa, että hän huomasi minut isosta väkijoukosta ja hymyili. Kumpikaan ei kuitenkaan mennyt juttelemaan toiselle. Ajattelin että menisin, mutta ei oikein tullut tilaisuutta, kun hän jutteli koko ajan jonkun toisen kanssa ja jännitin niin paljon että lopulta jänistin enkä uskaltanut lähestyä muiden nähden. Nyt harmittaa ja kaduttaa, että olin niin nössö.

Vierailija
153/155 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa viikolla. Hänellä on tapana joko ilmestyä uniin tai ohimennen nään hänet jossain sillon kuin olen jo meinaamassa päästä irti hänen ajattelemisestaan.

Vierailija
154/155 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihastuksia näkynyt?

Vierailija
155/155 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihastuksia näkynyt?