Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin näit ihastuksesi edellisen kerran?

Vierailija
28.04.2023 |

Minä näin tammikuussa :-(

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöt

Vierailija
42/155 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tammikuussa. Kaipaan hänen kosketusta, mutten usko että tunne on enää molemminpuolinen. Ei ainakaan niin vahvana kuin ennen.. :-(

Mä pidin ihastustani kädestä ja halasin häntä tammikuussa. Tuntui taivaalliselta. Varsinkin tuon halauksen olen elänyt mielessäni lukuisia kertoja uudelleen. Tuskin unohdan sitä koskaan.

Samoin. Istuimme hetken kahdestaan ja suutelimme.

Mä varmaan alkaisin itkeä tai pyörtyisin, jos saisin suudella häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisenä. Vaimonsa kanssa:(

Vierailija
44/155 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutaan naapureina ja yritän välttää häntä. Miestä.

Miksi välttelisit ihastusta?

En usko yltäväni hänen tasolleen. Hän on myös varattu

Mikset voi jutella?

Juttelen naapurille kuten naapurit juttelee mm säästä ym. En ala varattua vamppaamaan.

Kuka puhui mitään vamppaamisesta?

Onko sulla jotenkin luetun ymmärtämisvaikeuksia?

Vai oletko muuten vain käytösvammainen? Sivistymätön? Vai jopa tyhmä?

Naapurin miehen kanssa puhutaan säästä ym vaikka olisi kuinka ihastunut JOS HÄN ON VARATTU, mieheen EI TUTUSTUTA sen enempää!

Sinä tosin taidat olla jakorasia etkä tunne käytöstapoja ja sääntöjä.

Menikö jakeluun torvi??

Huh. Naapurin mies taitaa sun kohdalla väistää luodin. Kielenkäytöstäsi päätellen parempi onkin hänen kannaltaan, että et jatka tutustumista yhtään enempää.

Sullakin on älyssä vikaa!

Tässä koko aloituksessa on puhuttu ihastuksesta. Minulla se on ollut salainen. Ei tavoitettavissa. En lähesty koska hän on varattu.

Koittakaa nyt v.mn mammahirot tajuta!

Teidän älyssä se vika on. Mutta te olettekin niitä horooer...tä jotka vamppaa ne varatut vailla mitään moraalia. Teidät tiedetään.

Sääliöt. Vihatuimmat emakot. Ettekä ite näe käytöstänne.

Taas tuli selväksi tämän palstan taso ja sen ihmiset. Ei mitään moraalista käsitystä oikeasta ja väärästä.

Vaikutat ihanalta ja sivistyneeltä ihmiseltä. Onnekas on se, joka sut saa omakseen.

Vierailija
45/155 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa päivänä eli torstaina. Ikävä on jo kova

Vierailija
46/155 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä näin noin kuukausi sitten kun kävin muutaman yön ajan kylässä. Tv:ssä näin hänet viimeksi eilen.

Vierailija
47/155 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näkyy.

Istuu koneellaan ja minä omallani :D

Vierailija
48/155 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsiäisenä. Vaimonsa kanssa:(

Auts! No ainakin saat nähdä häntä silloin tällöin? Oletteko perhetuttuja? Mä toivoisin että näkisin ihastukseni vielä joskus, mutta todennäköisempää taitaa olla ettei enää koskaan nähdä.

Vierailija
49/155 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohi mennen kadulla viime syksynä. Kunnolla, niin, että olisi oikeasti oltu yhdessä helmikuussa 2021.

Olen varmaankin lopullisesti menettänyt hänet. Kamalaa elää loppu elämä näkemättä, puhumatta tai olemalla koskettamatta häntä. :(

Onko sulla hänestä joku hyvä muisto? Jotain mukavaa, jota hän on sanonut sulle, tai joku kaunis hetki, jonka jaoitte yhdessä? Olen vastaavassa tilanteessa ja mua lohduttaa ajatella noita lauseita ja hetkiä. Ajatella sitä, että noita hetkiä kukaan ei voi viedä meiltä pois. Vaikka mitään meitä ei ole koskaan ollutkaan, niin nuo hetket oli vain meidän. Kumpikin oli siinä, koska halusi olla, ja hetken aikaa oli vain me kaksi.

Vierailija
50/155 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri katselin Ralph Fiennesin haastattelun Graham Norton showssa. Eli ehkä noin 5 minuuttia sitten.

Vierailija
51/155 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri katselin Ralph Fiennesin haastattelun Graham Norton showssa. Eli ehkä noin 5 minuuttia sitten.

Sinä sentään saat nähdä kultaasi aina kun haluat. Pistät vaan filmit pyörimään. Parempi sekin kun että vaimo pitää ihastuksesi hihnaa niin kireällä että pelko persuksissa pelkäät ettet näe tätä enää ikinä. On teillä jutut:D

Vierailija
52/155 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantaina. Kaipaan sitä hymyä, katsetta..

Ole kiltti ja kerro hieman tarkemmin!! Itse kommentoin ensimmäisellä sivulla myöskin, että maanantaina. Oikeastaan ma-ti välisenä yönä ihastuin lujaa juuri tapaamaani mieheen :D

Vierailija
53/155 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vappu! Nyt kaikki vapaat ihastuneet, tunnustakaa tunteenne ihastuksellenne! Tulee kauniita kevättarinoita!

Vierailija
54/155 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin salaisen ihastukseni viimeksi keskiviikkona. Ollaan molemmat varattuja ja perheellisiä, joten pidän ihastumiseni salassa. Luulen, että hänelläkin on jotain tunteita minua kohtaan, mutta parempi kun en ota niistä selvää. Ollaan pariskuntana ystäviä keskenämme, joten näemme toisiamme useinkin. En halua rikkoa omaa tai hänen perhettään, ja siksi jää pelkäksi haaveeksi.

Vierailija
55/155 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2015 :(

Vierailija
56/155 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1.5.1998 - En koskaan unohda iloista persoonaasi, Hanna. Teit lähtemättömän vaikutuksen, toivottavasti se Pasi teki susta onnellisen.

-M47

💕 ihana viesti

Millä mittapuulla? Sen kirjoittaja vaikuttaa vähän katkeralta, eikä sen Hannan onnesta ole mitään takeita.

Vain narsisti iloitsee, kun sijoittaa itsensä tuon Hannan asemaan. = ihana viesti.

Vierailija
57/155 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sentään saat nähdä kultaasi aina kun haluat. Pistät vaan filmit pyörimään. Parempi sekin kun että vaimo pitää ihastuksesi hihnaa niin kireällä että pelko persuksissa pelkäät ettet näe tätä enää ikinä. On teillä jutut:D

Ja filmillä Ralph Fiennes ei vanhene koskaan :D

Vierailija
58/155 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanantaina. Kaipaan sitä hymyä, katsetta..

Ole kiltti ja kerro hieman tarkemmin!! Itse kommentoin ensimmäisellä sivulla myöskin, että maanantaina. Oikeastaan ma-ti välisenä yönä ihastuin lujaa juuri tapaamaani mieheen :D

Vaihdoitteko numeroita?

Vierailija
59/155 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näin salaisen ihastukseni viimeksi keskiviikkona. Ollaan molemmat varattuja ja perheellisiä, joten pidän ihastumiseni salassa. Luulen, että hänelläkin on jotain tunteita minua kohtaan, mutta parempi kun en ota niistä selvää. Ollaan pariskuntana ystäviä keskenämme, joten näemme toisiamme useinkin. En halua rikkoa omaa tai hänen perhettään, ja siksi jää pelkäksi haaveeksi.

Koetko tuon jotenkin ahdistavaksi, että joudut/saat tavata ihastustasi silloin tällöin? Olisiko helpompi jos ei tarvitsisi tavata?

Minulla on vähän päinvastainen tilanne. Tiedän varmasti että ihastus on molemminpuolinen, mutta minä olen varattu. Tästä syystä en ole omasta ihastuksestani kertonut, enkä voi häneen paremmin tutustua. Jotenkin ahdistaa, etten voi edes käydä kahvilla ja jutella. En voi tutustua. Olen tavannut jollain tasolla merkityksellisen ihmisen ja sitten joudun heti sulkemaan hänet pois elämästäni. Tuntuu, että olisi jotenkin helpompi, jos oltaisiin vaikka perhetuttuja ja tavattaisiin silloin tällöin. Juttelu olisi silloin sosiaalisesti hyväksyttävää. Hän olisi pieni osa elämääni ja voisin oppia tuntemaan hänet.

Vierailija
60/155 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan avokonttorissa pari vko sitten, huomasin että sinäkin huomasit minut heti. Näin miten hymyilit minulle tervehtiessäsi samalla kun otit kahvia automaatista. En saanut silmiäni irti sinusta, ikävöin sinua edelleen.

"Odotan vain päivää seuraavaa milloin sinut nähdä saan"