Sara Parikan elämä niin hehkutusta kokoajan.
Elämä yhtä juhlaa, juhlaa juhlan perään. Onko noilla siis aina tollasta? Ainakin haluaa seuraajilleen uskotella.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Näitä kulissiperheitä on ollut aina, ennen somea se oli kuitenkin vielä vähän toisessa mittakaavassa. Lapset on näyttelyesineitä, koti , parisuhde, kaikki on julkista.
Tietenkin se kiillotetaan mahdollisimman kiiltäväksi ulospäin. Jossain kohtaa sitten jollain saattaa alkaa polla pettää. Kenties lapsilla myöhemmin?
Joten surkeaa huomata, että monen mielestä parisuhde ei ole aito eikä perhe-elämäkään kuin kiillotettua kulissia jos/kun omalla porukalla tykätään viettää aikaa, ollaan aktiivisia ja tehdään erilaisia asioita.
Hyvässä seurassa ei tarvitse vääntää naamalle tekohymyä vaikka eihän kenenkään elämä pelkkää onnea ole.
Siihen puolisonvalintaan kannattaa ihan oikeasti panostaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakaratkin saa koko ajan kalliita leluja pr-näytteinä ja lisäksi tietenkin ostetaan synttäri- ja joululahjoja.
Sara on ärsyttävä ja ihan koko ajan mainostaa jotain. Itse en missään tapauksessa haluaisi olla mikään "vaikuttaja", mutta jotkut ei voi elää ilman julkisuutta.Kateutesi on "hieman" liian läpinäkyvää :D Tasan varmasti olisit somevaikuttaja, jos pystyisit tienaamaan sillä samoja summia kuin Sara :D
Mitäköhän kadehtimista tuon eukon elämässä voisi olla? Onko kukaan muu nainen ollut raskaana kuin Sara Parikka ja Tuija Pehkonen? Ei varmaan... Siihen malliin nuo kaksi ainakin hehkuttavat raskauksiaan. Lasten kustannuksella tekevät siis rahaa... 👎🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakaratkin saa koko ajan kalliita leluja pr-näytteinä ja lisäksi tietenkin ostetaan synttäri- ja joululahjoja.
Sara on ärsyttävä ja ihan koko ajan mainostaa jotain. Itse en missään tapauksessa haluaisi olla mikään "vaikuttaja", mutta jotkut ei voi elää ilman julkisuutta.Kateutesi on "hieman" liian läpinäkyvää :D Tasan varmasti olisit somevaikuttaja, jos pystyisit tienaamaan sillä samoja summia kuin Sara :D
Mulla on ihan tarpeeksi rahaa, jonka hankin oikeasta työstä.
Juujuu. Minä puolestani olen maailman kaunein nainen.
No ihan yhtä kaunis olen varmaan minäkin, mutta kieltäytyisin mallintöistä ja kaikesta kauneuteen ja markkinointiin liittyvästä, vaikka siitä tarjotaankin satoja tonneja kuukaudessa, koska se ei ole oikeaa työtä. Mieluummin siivoan ja tiskaan iltaisin ravintoiloissa. Saan kupillisen kahvia ilmaiseksi!!!
Koska olen parempi kuin tuollaiset Sarat. Niih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän kadehtimista tuon eukon elämässä voisi olla? Onko kukaan muu nainen ollut raskaana kuin Sara Parikka ja Tuija Pehkonen? Ei varmaan... Siihen malliin nuo kaksi ainakin hehkuttavat raskauksiaan. Lasten kustannuksella tekevät siis rahaa... 👎🏼
Gossip moms? Wilma mainosti useassa jaksossa sitä rättiyritystään. Ja maha pystyssä huokaili kuinka on vaikeaa. Sara ja Tuija eivät ainakaan valita koko ajan.
Sara Parikka on teennäinen, itseään täynnä mitä ihmettelen suuresti koska ei ole kaunis millään mittapuulla. Rumat kulmakarvat ja terävä iso pystynenä ei ainakaan vähennä kovinkin nenäkästä vaikutelmaa.
Pariksi harrastaa veronkiertoa yritysjärjestelyillään
Vierailija kirjoitti:
Olemuksesta näkee, että aika paljon alkoholia menee.
Oletkohan se lääkäri jolla kävin? Käski minun vähentää alkoholin juomistani. Totesin hänelle etten pysty ja lääkäri piti saarnan alkoholin haitoista.
Olin kyllä keskustelun aluksi sanonut olevani absolutisti.
Itse olen oppinut sen, että jos joku ei usko, että joku toinen voi olla ilman alkoholia, niin silloin alkoholi on tälle epäilijälle itselleen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan tarpeeksi rahaa, jonka hankin oikeasta työstä.
Tuo ikävän tympeä ja nyrpeä asenteesi kertoo ihan jostain muusta, kuin että olisit todella tyytyväinen omaan elämääsi!
Sara on vain yksi tuhansista, jotka kaupittelevat omalla statuksellaan tuotteita ja tienaavat hyvin. Salkkaritkin on höpöhöpösarja, mutta niin silläkin vaan jotkut ansaitsee elantonsa. Sellaista se nyt vaan on. Sun kannattaa tulla nykyaikaan, eikä ottaa jotain yksittäistä ja itsellesi täysin tuntematonta hampaisiisi. Ei ole tervepäisen ominaisuus tällainen. Jos asiasi olisivat oikeasti hyvin, ei sulla olisi edes aikaa täysipainoisessa ja monipuolisessa elämässäsi vatvoa jonkun toisen elämää ;D
Lapset ovat lapsia, kukaan ei helpolla pääse, ei edes Sara. Mies on omissa projekteissaan ja varmaan myös harrastaa, joten ei varmaankaan rouva makaa isossa lukaalissaan aamusta iltaan rahassa kieriskellen.
Sara on kunnollinen ja yhteiskuntakelpoinen äiti, ja mietipä kuinka isot summat nuokin makselevat yhdessä veroja! Tuomitse ja solvaa vaikka kieroja poliitikkoja. Taas on kuultu valheita valheiden perään ja itselle ahnehditaan sen kun ehditään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noiden lapset ole omilla kasvoillaan olleet kuvissa! Vaikka sinua ei kiinnosta, niin anna muiden seurata!
En itse maksa heille senttiäkään, vaikka luen jonkun "seiskan" kampaamossa silloin tällöin.
Enpidähänestä kirjoitti:
Sara Parikka on teennäinen, itseään täynnä mitä ihmettelen suuresti koska ei ole kaunis millään mittapuulla. Rumat kulmakarvat ja terävä iso pystynenä ei ainakaan vähennä kovinkin nenäkästä vaikutelmaa.
Ja tuollainen ulkonäön haukkuminen on mielestäsi fiksua? Ei se missin ominaisuudessa julkisuudessa olekaan, vaan edustaa tavisnäköisiä. Jostain syystä on saanut seuraajia. Anna muiden tehdä ja toimia haluamallaan tavalla, tee sinä omallasi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuskin on koko ajan yhtä juhlaa, ei ole missään lapsiperheessä! Monet haluaa vaan antaa sellasen kuvan somessa. Rankkaa se on pienten penskojen kanssa välillä ihan kaikilla.
En tiedä kuka juuri tämä tyyppi on, joten en ota siihen kantaa, mutta somehehkutuksissa on yksi yhteinen piirre, se että mitä huonommin menee, sitä enemmän hehkutetaan.
Tämä johtuu siitä että suhteen heikkoutta ei saa näyttää. Jos ulkopuolinen saa selville että parisuhteessa menee huonosti, niin silloin väliin on helppo iskeä kiilaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Hän vain on linjannut, että somessa ei tuo esiin negatiivisia puolia.
P.S. Jos sisältö ei miellytä, ei ole pakko seurata :D
Onhan se hyvä, kun elämä on mukavaa.
"Iloitkaa iloitsevien kanssa", sanotaan Jumalan sanassa.
Vierailija kirjoitti:
Sara on ärsyttävä ja ihan koko ajan mainostaa jotain. Itse en missään tapauksessa haluaisi olla mikään "vaikuttaja", mutta jotkut ei voi elää ilman julkisuutta.
Sara oli tehokas kalastaja jo silloin esikoisen ollessa pieni. Aina oli taaperolla joku superhaave joka sitten yllärinä tupsahtikin pian pr-lahjana ovelle. Toki moni somevaikuttaja tekee sitä samaa, että laittaa someen haaveilevansa siitä ja tästä sohvasta ja kuinka ollakaan heti perään tarjotaan yhteistyötä jolla tämä ja tuo sohva saadaan ilmaiseksi kotia koristamaan.
Jätä menemättä näiden"somevaikuttajien" (huoh) sivuille,niin et ainakaanomalta osaltasi tue. heidän tulonsaantiaan. Näin yksinkertaista se on, he saavat tulonsa sen perusteella,kuinka paljon seuraajia ja kävijöitä .
Minun elämäni on kerraassan hyvää ja tasapainoista,en nimittäin käytä aikaani muiden elämän seuraamiseen, vaan keskityn tekemään omastani parhaan minulle ja läheisilleni.
Ei näitä "somevaikuttajia" olsii , jos ei olisi heistä kiinnostuneita seuraajia...
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Hän vain on linjannut, että somessa ei tuo esiin negatiivisia puolia.
P.S. Jos sisältö ei miellytä, ei ole pakko seurata :D
Eli toisinsanoen kävelevä mainostaulu. Tietoisesti luotu hahmo, jota markkinoidaan ja jonka kautta markkinoidaan tuotteita.
Lapsille vastaava ns. vaikuttajataho (mainostaulu) on esim. elina ja sofia, joille kaikki on ihkua ja ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään elämä ole pelkkää juhlaa. Elämään kuuluu myös vastoinkäymiset luonnollisena osana elämää ja niiltä ei yksikään voi välttyä vaikka olisi minkälainen omaisuuskin.
Ei mulla ole ollut mitään vastoinkäymisiä. Helppo lapsuus, opinnot meni hyvin ja sain todella hyvän työpaikan, jossa viihdyn erinomaisesti. Parisuhteessa menee hyvin. Milloin niitä vastoinkäymisiä pitäisi alkaa odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Enpidähänestä kirjoitti:
Ja tuollainen ulkonäön haukkuminen on mielestäsi fiksua? Ei se missin ominaisuudessa julkisuudessa olekaan, vaan edustaa tavisnäköisiä. Jostain syystä on saanut seuraajia. Anna muiden tehdä ja toimia haluamallaan tavalla, tee sinä omallasi.
No sitähän tuossa ihmettelenkin, että ihminen jolle on lusikalla annettu, vaatii kauhalla. Että suht ruma luulee itsestään liikoja, keskustelemaan muka-tyylikkäissä massavaatteissaan ja tekee tarinaa meikatessaan. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marja Hintikka se raskaana vasta on ollutkin.
Enpidähänestä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpidähänestä kirjoitti:
No sitähän tuossa ihmettelenkin, että ihminen jolle on lusikalla annettu, vaatii kauhalla. Että suht ruma luulee itsestään liikoja, keskustelemaan muka-tyylikkäissä massavaatteissaan ja tekee tarinaa meikatessaan. Yäk.
Ala-arvoista ulkonäön kommentointi. Pari kertaa olen juttujansa lukenut ja tosi tyhjänpäiväisiksi todennut, en lue enää, ei ongelmaa minulle.
Mutta kyllä Sara Parikka on mielestäni erittäin sievä ja nätti, ei ehkä mikään suurenluokan kaunotar mutten mitään kritisoimista ulkonäöstänsä löydä. Ja jos jostakusta löytäisinkin jotain mikä itseäni ei miellytä olisin hiljaa.
Vissiin saavat lähes kaiken materian yhteistyön kautta