Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Parikan elämä niin hehkutusta kokoajan.

Vierailija
28.04.2023 |

Elämä yhtä juhlaa, juhlaa juhlan perään. Onko noilla siis aina tollasta? Ainakin haluaa seuraajilleen uskotella.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku saa voimaa siitä, että kertoo kuinka hyvin menee, kuin jänis pakkasessa.

Minulle sopii toki ihan lukea onnesta, mutta aikuisena naisena minulla on sellainen tunne ettei kannata liikaa onneaan lällättää herättää usein kaunaa ja kateutta, joka tuntuu sitten tosi pahalta.

"Kell' onni on, se onnen kätkeköön, kell' aarre on, se aarteen peittäköön, ja olkoon onnellinen onnestaan"

Vierailija
22/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakaratkin saa koko ajan kalliita leluja pr-näytteinä ja lisäksi tietenkin ostetaan synttäri- ja joululahjoja.

Sara on ärsyttävä ja ihan koko ajan mainostaa jotain. Itse en missään tapauksessa haluaisi olla mikään "vaikuttaja", mutta jotkut ei voi elää ilman julkisuutta.

Kateutesi on "hieman" liian läpinäkyvää :D Tasan varmasti olisit somevaikuttaja, jos pystyisit tienaamaan sillä samoja summia kuin Sara :D

Mulla on ihan tarpeeksi rahaa, jonka hankin oikeasta työstä.

Kela-hakemusten täyttäminen ei ole oikeaa työtä. Sori siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku saa voimaa siitä, että kertoo kuinka hyvin menee, kuin jänis pakkasessa.

Minulle sopii toki ihan lukea onnesta, mutta aikuisena naisena minulla on sellainen tunne ettei kannata liikaa onneaan lällättää herättää usein kaunaa ja kateutta, joka tuntuu sitten tosi pahalta.

"Kell' onni on, se onnen kätkeköön, kell' aarre on, se aarteen peittäköön, ja olkoon onnellinen onnestaan"

Jos onnellisen elämän kuvaamisella tienaa noin 100 000€/vuosi, en keksi yhtään syytä, miksi sitä ei saisi tehdä. Jokainen normaaliälyinen kun kuitenkin tietää, että some ei ole sama asia kuin koko todellisuus. 

Vierailija
24/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku meistä muuten ansaitsee onnen, sekin pitää ottaa huomioon ja hyväksyä. Kaikille ei sitä suoda.

Mikko Parikka vetäköön sen kaamean parran ja heti pois, tai mä en tykkääkkää enää yhtään😁

Vierailija
25/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve ihminen ei välitä nettihuutelijoiden ja muiden mt-potilaiden ulinoista paskaakaan. Jos alkaa rajoittaa tekemisiään sen takia, että joku on ulvomassa omaa pahaaoloaan, ei voi tehdä yhtään mitään, koska aina löytyy joku jota harmittaa muiden elämä. 

Vierailija
26/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei taideta uskoa, että joku tekee hyväpalkkaista oikeaa työtä. Joku ne kuitenkin tekee.

Vierailija
27/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei taideta uskoa, että joku tekee hyväpalkkaista oikeaa työtä. Joku ne kuitenkin tekee.

Kyllä me uskomme, että Sara Parikka tekee hyväpalkkaista oikeaa työtä. Verotiedot kun ovat ihan julkista tietoa. 

Vierailija
28/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehensä kertoi lehtihaastattelussa ihastuneensa Saran positiivisuuteen.

Vierailija
29/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehensä kertoi lehtihaastattelussa ihastuneensa Saran positiivisuuteen.

No ei ulkonäköön ainakaan. Yltiöpositiivisuus ei pidemmän päälle riitä ja ruoho alkaa näyttää vihreämmältä aidan toisella puolella. Mikkohan on ihan kelpo ulkonäöltään

Vierailija
30/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ällö-onnellisuutta kuin tissiä onlyfanssissa.

Vierailija
31/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa älykkyyttä vedellä 100000 euron edestä juuri oikeista naruista saadakseen tyhmiltä mammoilta rahat pois. Prinsessaperhe-rooli on alan ammattilaisten hänelle hyvin tarkkaan suunnittelema.

Vierailija
32/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuskin on koko ajan yhtä juhlaa, ei ole missään lapsiperheessä! Monet haluaa vaan antaa sellasen kuvan somessa. Rankkaa se on pienten penskojen kanssa välillä ihan kaikilla.

Rankkaa joo, mutta ei senkään kuulu olla sitä vittusaatananprkele-raivoa ja äyskintää mitä valitettavan moneen perheellisen elo kuulostaa olevan ihan julkisilla paikoillakin. Vanhemmat ärjyy ja tiuskii toisilleen ja siinä sivussa kivahdellaan lapsille eikä kenelläkään perheestä ole taatusti ollut kiva fiilis aikoihin, vaan se sellainen jatkuva paha olo näkyy niin jokaisen olemuksesta kuin käytöksestäkin.

Yleensä tällaisilla vanhemmilla on rutkasti ylipainoa, huono ryhti ja hygieniakin vähän niin ja näin joiden lapset onvittusaatanaaina niin hankalia ja kaikki on rankkaa.

Vierailija
33/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sen brändi. Olis varmasti tosi rankkaa elää kokoajan kameranlinssin läpi ja raportoida kaikki someen. Glitterillä kuorrutettuna. Sama juttu Sara Sieppi.

Siinä ei ihan oikeasti ehdi miettii mitään muuta kuin sitä seuraavaa postausta, valokuvaa ja yhteistyötä.

Näissä lapsiperheessä lähinnä aina säälittää lapset. Kaukana aidosta, oikeasta elämästä.

Vierailija
34/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara lässyttää ärsyttävästi vauvaäänellä.

Vierailija
35/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Sara on aito tyyppi ja oikeasti positiivinen ihminen joka näkee/valitsee nähdä elämän hyvät puolet ja arvostaa niitä. Hyvä asenne. Ei heillä teennäistä ole, instassa on oikeasti höttöisiä tapauksia joilla koti ja lapset kaikki sävy sävyyn esim. "leenaemili" 

Vierailija
36/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara lässyttää ärsyttävästi vauvaäänellä.

Parempi sekin kuin itähelsinkiläinen karjuva tupakka-siideribasso.

Vierailija
37/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kulissiperheitä on ollut aina, ennen somea se oli kuitenkin vielä vähän toisessa mittakaavassa. Lapset on näyttelyesineitä, koti , parisuhde, kaikki on julkista.

Tietenkin se kiillotetaan mahdollisimman kiiltäväksi ulospäin. Jossain kohtaa sitten jollain saattaa alkaa polla pettää. Kenties lapsilla myöhemmin?

Vierailija
38/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt se panettelu.

Vierailija
39/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä katkeraa ja kateellista porukkaa. Sara on monta kertaa sanonut, että heilläkin riidellään, itketään ja huudetaan. Sitä ei vain kuvata someen. Itse ainakin saan inspiraatiota hänen postauksista ja tulen hyvälle mielelle.

Vierailija
40/102 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nätillä tytöllä kiva kun saa kaiken mitä haluaa. Saa puolison sekä läheisyyttä ja kaikki arvostavat . Kyllä siinä alkaa elämä maistua . Toisin on miehillä . Ei mitään ihmisarvoa tässä maailmassa . Reilu peli .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi