Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin työpaikka missä olet ollut?

Vierailija
23.08.2025 |

Itsellä sairaalan astiahuolto. Koko ajan kiire, nalkuttavat työkaverit ja pomo. Ja biojätteiden haju ei tehnyt työstä yhtään sen siedettävämpää

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia

Vierailija
2/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkifirmassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noksulla oli keikkaduunissa ja oli kamala kokemus.

Vierailija
4/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-19v metallipaja Mikkelissä. Ihan järkyttävän raskasta työtä. Kaikki työkaverit näytti siltä kun olisivat olleet bodaus/ vankileirillä koko elämänsä. 

Kroppa oli niin loppu ettei käytännössä pystynyt tekemään mitään töiden jälkeen. Pe kun pääsi vkl vapaalle kävi nukkumaan 17.00 ja heräsi lauantaina. 

Omistaja oli vielä ihan täysi m.....u niin kruunasi tämän kokemuksen.

Vierailija
5/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni ollut yhdessä työpaikassa ja tykkään työstäni vielä 28 vuoden jälkeenkin.

Vierailija
6/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau upea ap on ollut työllistettynä kerran.

Vierailija
7/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallivalimo. Erittäin raskasta, melko vaarallista, kaikenlaisia terveyshaittoja työympäristössä ja varsin puutteelliset suojavarustukset.

Vierailija
8/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann, Tampere. Pikkupomot kiusasivat alaisiaan ja isot pomot eivät uskoneet muita kun näiden pikkupomojen valheita. Ja sitte vielä ne aasiakkaat.

Vierailija
9/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin intin jälkeen raksalla apumiehenä keräämässä lisäpisteitä, että pääsin opiskelemaan. Pelkkää roskien keräystä ja siivoamista vesisateessa ja pakkasessa huonolla palkalla.

Vierailija
10/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarastian asiakaspalvelu, tarviiko selittää. 

Vierailija
11/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Ei edes huomenta sanottu, palavereihin ei tullut kutsua. Joskus vakiporukka vaan hävisi, oli jotkut virkistyspäivät. Ei sinne extejä kutsuttu. Soppari loppui, niin sinä päivänä ei kukaan puhunut mulle mitään. Keräsin omat kamani ja häivyin puolelta päivin. Läppärit sun muut jätin sinne.

Vierailija
12/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla.

Vierailija
13/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Ei edes huomenta sanottu, palavereihin ei tullut kutsua. Joskus vakiporukka vaan hävisi, oli jotkut virkistyspäivät. Ei sinne extejä kutsuttu. Soppari loppui, niin sinä päivänä ei kukaan puhunut mulle mitään. Keräsin omat kamani ja häivyin puolelta päivin. Läppärit sun muut jätin sinne.

Kuulostaa kauhealta.  Tuollainenhan sairastuttaa ihmisen, jos olisi pitemmän aikaa.

Vierailija
14/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koko ikäni ollut yhdessä työpaikassa ja tykkään työstäni vielä 28 vuoden jälkeenkin.

Voi olla todella suuri kynnys saada uusi paikka jos pistävät sut pihalle.

Vierailija
15/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kauhealta.  Tuollainenhan sairastuttaa ihmisen, jos olisi pitemmän aikaa.

Joo vajaa kymmenen vuotta olin siellä.

Vierailija
16/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni 

Vierailija
17/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-19v metallipaja Mikkelissä. Ihan järkyttävän raskasta työtä. Kaikki työkaverit näytti siltä kun olisivat olleet bodaus/ vankileirillä koko elämänsä. 

Kroppa oli niin loppu ettei käytännössä pystynyt tekemään mitään töiden jälkeen. Pe kun pääsi vkl vapaalle kävi nukkumaan 17.00 ja heräsi lauantaina. 

Omistaja oli vielä ihan täysi m.....u niin kruunasi tämän kokemuksen.

Pakko jakaa tänne tosta omistajan mulkkuudesta.  Sattu kerrankin perjantai ettei ollut tilauksia. Siivottiin halli ja mentiin kysymään josko kotia kun ei ole hommia..

Vanha p....a murahti mietti hetken ja anto muutaman lähteä. Minä ja 2 muuta saatiin tehtäväksi kaivaa Oja..  no eihän siellä ollut kun 1 lapio. Kaivettiin ojaa 4h. Sit kotiin. Seuraavalla viikolla tullaan töihin kaivuri on kaivamassa ojaa. 

Haistatin välittömästi vitut ja irtisanouduin

Vierailija
18/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen firmassa osakkaana ja silloin myyn osuuteni. Tällä hetkelä osuuteni arvo noin 400-500t€.

Vierailija
19/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen firmassa osakkaana ja silloin myyn osuuteni. Tällä hetkelä osuuteni arvo noin 400-500t€.

Höpöhöpö jossain paska duunissa olet kehnolla palkalla.

Vierailija
20/32 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö jossain paska duunissa olet kehnolla palkalla.

Älä kerro enempää elämästäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän