Sara Parikan elämä niin hehkutusta kokoajan.
Elämä yhtä juhlaa, juhlaa juhlan perään. Onko noilla siis aina tollasta? Ainakin haluaa seuraajilleen uskotella.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
33v.
Olisko aika jo kypsyä.
Kypsyä mihin?
No kiinnostaa jotkut valitusjutut. Mieluummin juhlaa kuin pelkää valitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
33v.
Olisko aika jo kypsyä.
Kypsyä mihin?
😭
Vaikuttaa aina yhtä lapsekkaalta. Pukeutuminenkin.
Hänhän onkin aika nuori. Perustanut perheen aikaisin. Hänen olemuksensa on niin iloinen ja kaunis, että en sanoisi hänestä mitään pahaa. Mieskin on ihan hyvännäköinen.
No ei varmaan ole yhtä juhlaa. Näitä tyhjänpäiväsiä blogeja netti täynnä ja tottakai tekee yhteistyötä että saa näkyvyyttä ja rahaa. Onneksi tämä piipittäjä ei ole enää tv:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa aina yhtä lapsekkaalta. Pukeutuminenkin.
Mutta hei, ostakaa koodilla Sara -15% ryysyistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakaratkin saa koko ajan kalliita leluja pr-näytteinä ja lisäksi tietenkin ostetaan synttäri- ja joululahjoja.
Sara on ärsyttävä ja ihan koko ajan mainostaa jotain. Itse en missään tapauksessa haluaisi olla mikään "vaikuttaja", mutta jotkut ei voi elää ilman julkisuutta.
Kateutesi on "hieman" liian läpinäkyvää :D Tasan varmasti olisit somevaikuttaja, jos pystyisit tienaamaan sillä samoja summia kuin Sara :D
TÄMÄ!!! Kilometrienkin päästä näkee kuinka ap pää oikein tärisee kateudesta!
Salkkareissa Saaran Peppi hahmo oli ihan ok mutta todellinen henkilö alkaa olla aika ärsyttävä. Koko ajan esittämässä ja sisustamassa kotiaan. Saara on myös itse hyvin tavallisen näköinen Jiri oliko se nyt Mikko taas voisi olla ihan hyvännäköinen jos ei olisi niin jäykän oloinen.
Hänen ja miehensä verokikkailut on nyt seurannassa, melkoisen miljoonaomaisuuden keränneet näin.
On kyllä melko teennäisen oloinen tyyppi, vaikuttaa sellaiselta joka sanoo aina sen mitä ajattelee toisen haluavan kuulla, sellainen teennäisen kiltti.
Tekee kuitenkin kivaa sisältöä, siksi tykkään. Tykkäisin kuitenkin enemmän, jos ei olisi niin mielistelevä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä arvostan ihan.normaalia opiskellutta ja hyvän palkan tai kohtalaisen palkan saavaa naista näitä nettimaisia enemmän. Only gancesda myydään seksiä ja miehet ostavat. Kotiäiti Sisällön Tuottaja muuttaa tavallisen kotielämän rahaksi. Meillä muillakin on raskauksia ja lapsia ja koteja mutta sarat muuttavat tavallisen elämän rahaksi. Sisustaminen matkat vaatteet saadaan tai muutetaan rahaksi. Muut muijat ostaa miiden ystäväsivuja ja keittokirjoks tai proad casteja. Tyhmät tulee.
Taidat olla kateellinen? Tyhmä paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
Jännä, kuinka aina jokainen arvostaa enemmän ihmisiä, jotka ovat menneet samaa polkua kuin itse 😂 Puhutaan oikeista töistä jne - eikö siellä töissä kuitenkin rahan takia käydä? Eikö ole juuri paras vaihtoehto muuttaa omat harrastukset tai intohimot työksi ja rahanlähteeksi? Onko työ työtä vain jos siitä ei pidä ja se on pakkopullaa? Kaikki haluavat oravanpyörään, ei ole aikaa lapsille eikä perheelle? Juuuuust.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakaratkin saa koko ajan kalliita leluja pr-näytteinä ja lisäksi tietenkin ostetaan synttäri- ja joululahjoja.
Sara on ärsyttävä ja ihan koko ajan mainostaa jotain. Itse en missään tapauksessa haluaisi olla mikään "vaikuttaja", mutta jotkut ei voi elää ilman julkisuutta.
Kateutesi on "hieman" liian läpinäkyvää :D Tasan varmasti olisit somevaikuttaja, jos pystyisit tienaamaan sillä samoja summia kuin Sara :D
Itse en ikinä möisi elämääni. En vaan kestäisi julkisuutta enkä edes osaisi olla kaikkien nähtävänä.
- eri
Tekopyhä verojenkiertäjä, ei kestä rakentavaa kommunikaatiota vaan julkaisee kommentit mitkä miellyttää omaa silmää.
Niin on. Voin kyllä myöntää että olen kateellinen. Itsellä menee sen verran huonosti parisuhteessa, mielenterveyden , työtilanteen ja fyysisen terveyden kanssa että suosiolla en halua seurata hänen jatkuvaa hehkutusta ihanasta perhe-elämästä, ihanasta työstä vaikuttajana, ihanasta parisuhteesta.
tietysti positiivisuus on aina parempi kuin valitus ja kuka sellaista influensseria seuraisikaan. Se hehkutus vaan ainakin henk.koht tuntuu kuin joku heittäisi märän rätin naamalle. Ehkä sisältönsä osuisi ja uppoisi paremmin sitten kun aurinko paistaa omaan risukasaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Voin kyllä myöntää että olen kateellinen. Itsellä menee sen verran huonosti parisuhteessa, mielenterveyden , työtilanteen ja fyysisen terveyden kanssa että suosiolla en halua seurata hänen jatkuvaa hehkutusta ihanasta perhe-elämästä, ihanasta työstä vaikuttajana, ihanasta parisuhteesta.
tietysti positiivisuus on aina parempi kuin valitus ja kuka sellaista influensseria seuraisikaan. Se hehkutus vaan ainakin henk.koht tuntuu kuin joku heittäisi märän rätin naamalle. Ehkä sisältönsä osuisi ja uppoisi paremmin sitten kun aurinko paistaa omaan risukasaan.
Tämäpä tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä tämä
Samaa mieltä. Olisi elämänmakuisempaa tasaisuuden vuoksi tuoda esille niitä vaikeuksiakin elämässä. Tosin minkä verran kukakin sitten haluaa tuosta puolesta raottaa sitä yksityisyyden verhoa.
minäkin täällä nyt aika lailla koen niitä elämän varjopuolia ja jo pidemmän aikaa joten samaistun tuohon että tällä hetkellä tuollaisen somevaikuttajan seuraaminen ei ole hyväksi itselle. Kun kaikki on niin ihanaa ja hienoa ja elåmä on idyllistä. Luo toisaalta harhakuvitelmia että toisilla menee täydellisesti , on suotu terveyttä, mahdollisuus vaurastua , lapsia , mies, omakotitalo, kaikki mitä nyt kuuluu siihen stereotyyppiseen vaaleanpunaiseen ruusuiseen elämään. Kukaanhan ei tiedä mitä kulisseissa tapahtuu mutta tuollaiseltahan se someseuraajan silmään näyttäytyy. Itse palaan varmaan seuraajaksi kunhan toisen ylihehkutus onnellisuudesta ei tunnu niin pahalta
Miten heille maksetaan muutenkaan? En ole kyllä kelleen mitään rahaa siirtänyt.