Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen taas ajautunut suhteeseen flegmaattisen miehen kanssa?

Vierailija
28.04.2023 |

Näin käy siis toistuvasti, jostain syystä hakeudun niiden miesten seuraan, jotka eivät ole suhteessa ollenkaan aktiivisia ja odottavat, että teen kaikki päätökset. Ja jos en järjestä mitään, niin mitään ei myöskään tapahdu. Minkäälaisia kohteliaisuuksia tai välittämisen osoituksia ei tietenkään kuulu miehen suusta. Keskustelut on siis tätä luokkaa:

Minä: "Nähtäiskö viikonloppuna, on jo vähän ikävä?"
Mies: "Käy mulle."

Minä: "Lähdetäänkö käymään kylpylässä?"
Mies: "Mun puolesta sopii."

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota että mies tekee seuraavan aloitteen. Katso uteliaisuudesta että kuinka kauan menee. Mies saattaa olla introvertti.

Vierailija
2/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vain tajuamattasi tykkäät pitää ohjat käsissä. Minäkin olen akka veltto mies ja ihmetellyt miten tuo nainen jaksaa enimmäkseen itse olla tässä tirehtöörinä, no muutaman kerran olen jopa itse hänelle soittanut ihan ajan kulukseni ja vastaus oli töykeä "oliko sulla jotain asiaakin" vaikka usein hänkin niitä oivoi hohhoijaa-puheluja soittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että sulle käy kaikki makkarissa, ihan kaikki pervoinkin... siis kaikki... kyllä kaikki

ja katso mitä tekee

Vierailija
4/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo menee ajan saatossa vielä tuotakin flegmaattisemmaksi. Juokse jo ihan helkutin kovaa karkuun. Sulla tulee hajoamaan pää tuon kanssa.

Vierailija
5/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät myöskään ole luonnostaan sellaisia, kuin romanttisissa elokuvissa kuvaillaan. 

Vierailija
6/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuokin vaikuttaa paremmalta kuin exäni, joka ei halunnut itse keksiä mitään yhteistä tekemistä ja myös kieltäytyi kaikesta mitä minä ehdotin.

Vierailija
7/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset ilmiselvästi lemmikin. Koira voisi olla sopivan aktiivinen.

Vierailija
8/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko itse perinteinen nainen? Viejä mies haluaa päättää muustakin. Jotta pystyt vaatimaan täytyy sieltäkin päästä tulla muutosta.

Mieti uudelleen.

Vierailija
9/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa normaalilta

Vierailija
10/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vain tajuamattasi tykkäät pitää ohjat käsissä. Minäkin olen akka veltto mies ja ihmetellyt miten tuo nainen jaksaa enimmäkseen itse olla tässä tirehtöörinä, no muutaman kerran olen jopa itse hänelle soittanut ihan ajan kulukseni ja vastaus oli töykeä "oliko sulla jotain asiaakin" vaikka usein hänkin niitä oivoi hohhoijaa-puheluja soittaa.

En tykkää vaan mun mielestä on hirveän raskasta toimia jonain tiiminvetäjänä, vapaa-ajan ohjaajana ja matkatoimistona.

Ap

Vierailija
11/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää vaan mun mielestä on hirveän raskasta toimia jonain tiiminvetäjänä, vapaa-ajan ohjaajana ja matkatoimistona.

Ap

Kuulostaa aika raskaalta parisuhteelta, vaikka olisi vain sen osallistumattoman osuudessa mukana.

Vierailija
12/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet ei ole aidosti ihastuneita saati rakastuneita sinuun mutta seurasi kelpaa paremman puutteessa kerran sitä tyrkytät.

Vierailija
13/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä tapauksessa jätät nykyisen miehen.

Vierailija
14/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa esimerkissä nyt ainankaan mitään outoa ole. Miehelle käy sinun ehdottamasi suunnitelma. Tuskin se mistään kylpyläreissusta nyt niin innoissaan on, mutta sinun kanssasi haluaa lähteä. Jos teillä on mukavaa aikaa yhdessä niin mikä ongelma?

Jos taas kaikki on aina sinun päätettävänä esim. Minne mennään syömään? -ihan sama

Mitä tehdään ruuaksi -ihan sama

Nähdäänkö tänään tai huomenna -ihan sama. (Vastaus molemmat päivät käy on hyväksyttävä)

Lämnitetäänkö sauna -ihan sama.

Niin silloin ymmärrän närkästyksen.

Vierailija
15/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ylikorostuneet äidilliset tunteet ja hoivavietti !

Vierailija
16/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ehkä vaan kaipaa kummempaa ohjelmaa niin ei tule mieleen ehdottaa mitään, vaikka hän lähteekin sinänsä ihan mielellään mukaasi jos itse kysyt. Saattaa olla väärä tyyppi sinulle. Kokemusta on

Vierailija
17/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lakkaa toimimasta. Anna sille toisellekin vuoro. Eli kun olet järkännyt treffit tms., kerrot, että seuraavat saa toinen järjestää jos haluaa sut nähdä. Katsot tuleeko kutsua, soittoa jne. Jos (eli kun) ei tule, niin anna olla tulematta ja etsi muuta seuraa. Muutenkin kannattaa olla muutakin elämää kuin parisuhde, niin pysyy sekin tuoreempana ja ystäviin sama juttu, että sinä et järkkää kaikkea ja pidä yksipuolisesit yhteyttä, vaan kaksin puolin. 

Vierailija
18/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se ajaa herkästi flegmaattiseksi, jos aina kaikki mitä itse tekee on jotenkin huonosti, ehdotukset ei kelpaa ja kun kysyy tekemään kanssaan jotain niin usein ei käy. Kun taas itselle käy yleensä aina kaikki, niin se tuntuu sitten luonnollisemmalta mennä sen toisen tahtipuikon mukaan.

Vierailija
19/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nyt taas kysyä se klassinen kysymys että mitkä siis olivat ne tämän miehen (ja niiden entisten) hyvät puolet jotka ovat saaneet sinut suhteeseen ryhtymään?

Vierailija
20/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa aika raskaalta parisuhteelta, vaikka olisi vain sen osallistumattoman osuudessa mukana.

Mäkin aloin jo uupumaan lukiessa, kauhea vimma kimpoilla sinne sun tänne. Onhan noita aktiivisia äijiäkin, nappaa sellainen. Omista tutuista tuollaisia yleensä löytää vaelluspoluilta ym. joten katse sinne suuntaan, kait noilla jotain facebook sivuja on.

-ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi