Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen taas ajautunut suhteeseen flegmaattisen miehen kanssa?

Vierailija
28.04.2023 |

Näin käy siis toistuvasti, jostain syystä hakeudun niiden miesten seuraan, jotka eivät ole suhteessa ollenkaan aktiivisia ja odottavat, että teen kaikki päätökset. Ja jos en järjestä mitään, niin mitään ei myöskään tapahdu. Minkäälaisia kohteliaisuuksia tai välittämisen osoituksia ei tietenkään kuulu miehen suusta. Keskustelut on siis tätä luokkaa:

Minä: "Nähtäiskö viikonloppuna, on jo vähän ikävä?"
Mies: "Käy mulle."

Minä: "Lähdetäänkö käymään kylpylässä?"
Mies: "Mun puolesta sopii."

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole sinuun tarpeeksi rakastunut. Esimerkki elävästä elämästä: Mieheni seurusteli ennen avioliittoamme mallina työskennelleen naisen kanssa, joka oli todella kaunis ja menestyvä. Mieheni, jonka kanssa olin tuolloin tuttava kaveripohjalta, oli naisestaan ihan liekeissä. Suunnitteli hänelle yllätyslahjoja, -reissuja jne. Saattoi kertoa, mitä kaikkea olivat yhdessä tehneet. Sitten nainen löysi toisen ja suhde päättyi siihen. Parin vuoden kuluttua aloimme seurustella ja lopulta menimme naimisiin. Mieheni on nyt täysin flegmaattinen. Häntä ei kiinnosta mikään yhteinen tekeminen. Kylppärin perukoilla on eksän tyhjä parfyymipullo, jota käy nuuhkimassa. Että tällaista:(

Miksi siedät tollasta kohtelua?

Nähtävästi kaikkeen tottuu:(

Eroaminen on laillista toimintaa.

Vierailija
42/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko nyt taas kysyä se klassinen kysymys että mitkä siis olivat ne tämän miehen (ja niiden entisten) hyvät puolet jotka ovat saaneet sinut suhteeseen ryhtymään?

No olisiko se perus, ulkonäkö ja kiltti luonne.

Kiltti luonne?

AP:"Minkäälaisia kohteliaisuuksia tai välittämisen osoituksia ei tietenkään kuulu miehen suusta."

Niin, eihän se kohteliaisuuksien puute tarkoita etteikö olisi kiltti luonne. Sellaiset kiltit jotka ei koskaan sano mitään pahaa eikä saa mitään aikaiseksi, no eihän ne kehuakaan sitten osaa.

Mitä hyötyä on kiltteydestä joka ei oikein näy mitenkään?

Kiltti tyyppi yleensä myötäilee ja aiheuttaa sellaisen sielunkumppanuus-illuusion kun ollaan muka niin samaa mieltä aina kaikesta. Kun oikeasti toiselle se on kuitenkin vaan "ihan sama, joojoo".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kasvatettu sellaisiksi.

Omatoimisuus on piesty pois jo varhain ja opetettu olemaan ohjattavissa.

On tehty puolesta koko ikä tai vasta tietyssä iässä alettu vaatimaan osallistumista olkoon mitä hyvänsä.

Voi olla että muistutat näiden äitiä jollain tavalla ja taantuvat sitten tuollaisiksi.

Voi myös olla että ennätät ensiksi. Voi myös olla ettei heitä kiinnosta kuin päästä passattavaksi kun ovat joko sellaiseen tottuneet tai vinksahtaneet luulemaan että sellaista heidän elämä kuuluu olla

Vierailija
44/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi tapailua miehen kanssa, joka vastaa tuolla tavalla ja ei ole oma-aloitteinen. Päin vastoin maskuliininen mies ottaa hommat haltuun, ehdottaa milloin ja minne mennään, eikä kysy mitä haluaisit tehdä, mitä haluaisit syödä jne. Kukaan nainen ei kaipaa tuollaista sukkamatoa. 

Vierailija
45/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vain tajuamattasi tykkäät pitää ohjat käsissä. Minäkin olen akka veltto mies ja ihmetellyt miten tuo nainen jaksaa enimmäkseen itse olla tässä tirehtöörinä, no muutaman kerran olen jopa itse hänelle soittanut ihan ajan kulukseni ja vastaus oli töykeä "oliko sulla jotain asiaakin" vaikka usein hänkin niitä oivoi hohhoijaa-puheluja soittaa.

En tykkää vaan mun mielestä on hirveän raskasta toimia jonain tiiminvetäjänä, vapaa-ajan ohjaajana ja matkatoimistona.

Ap

Kuulostaa aika raskaalta parisuhteelta, vaikka olisi vain sen osallistumattoman osuudessa mukana.

Mäkin aloin jo uupumaan lukiessa, kauhea vimma kimpoilla sinne sun tänne. Onhan noita aktiivisia äijiäkin, nappaa sellainen. Omista tutuista tuollaisia yleensä löytää vaelluspoluilta ym. joten katse sinne suuntaan, kait noilla jotain facebook sivuja on.

-ohis

Kauhea vimma kimpoilla? :D Kyse on siitä, että jos vaikka parin kolmen viikon välein edes tavattaisiin..

Ap

Vierailija
46/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette aivan eri lajia. Irrota kotkankyntesi ja etsi muita kotkia.

Vierailija
47/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi tapailua miehen kanssa, joka vastaa tuolla tavalla ja ei ole oma-aloitteinen. Päin vastoin maskuliininen mies ottaa hommat haltuun, ehdottaa milloin ja minne mennään, eikä kysy mitä haluaisit tehdä, mitä haluaisit syödä jne. Kukaan nainen ei kaipaa tuollaista sukkamatoa. 

Haluaako maskuliininen mies aapeeta? Aina täällä oletetaan miehen haluavan justiinsa sinua vaikka haussa on naisellinen nainen.AP ei käsitä naisellisena naisena oloa.Alusta saakka nainen luovuttaa vetovastuun miehelle ja luottaa miehen tekemisiin.Tätä jatketaan vuosikymmeniä.

Vierailija
48/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli laittautunut ja kehuin että näyttää kauniilta, ärtyneesti vastasi että sinäkin aina kehumassa. No, totesin ettei sitten kehuta enää. Ehkä kannattaisi miettiä sitä omaakin käytöstä joskus, se toisen käytös kun voi johtua siitä.

Joo, niin kannattaisi. Mietin sinun käytöstäsi, mitä olet tehnyt että kauniiksi kehuminen aiheutti noin negatiivisen vastaanoton?

Vierailija
49/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko nyt taas kysyä se klassinen kysymys että mitkä siis olivat ne tämän miehen (ja niiden entisten) hyvät puolet jotka ovat saaneet sinut suhteeseen ryhtymään?

No olisiko se perus, ulkonäkö ja kiltti luonne.

Kiltti luonne?

AP:"Minkäälaisia kohteliaisuuksia tai välittämisen osoituksia ei tietenkään kuulu miehen suusta."

Niin, eihän se kohteliaisuuksien puute tarkoita etteikö olisi kiltti luonne. Sellaiset kiltit jotka ei koskaan sano mitään pahaa eikä saa mitään aikaiseksi, no eihän ne kehuakaan sitten osaa.

Mitä hyötyä on kiltteydestä joka ei oikein näy mitenkään?

Kiltti tyyppi yleensä myötäilee ja aiheuttaa sellaisen sielunkumppanuus-illuusion kun ollaan muka niin samaa mieltä aina kaikesta. Kun oikeasti toiselle se on kuitenkin vaan "ihan sama, joojoo".

Mulle tulee tällaisesta vaan sellainen fiilis, että toista ei kauheasti kiinnosta tai sitten ei uskalla sanoa mitä haluaa ja jossain vaiheessa sitten kilahtaa, kun hänen toiveitaan ei koskaan toteuteta.

Ap

Vierailija
50/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vain tajuamattasi tykkäät pitää ohjat käsissä. Minäkin olen akka veltto mies ja ihmetellyt miten tuo nainen jaksaa enimmäkseen itse olla tässä tirehtöörinä, no muutaman kerran olen jopa itse hänelle soittanut ihan ajan kulukseni ja vastaus oli töykeä "oliko sulla jotain asiaakin" vaikka usein hänkin niitä oivoi hohhoijaa-puheluja soittaa.

En tykkää vaan mun mielestä on hirveän raskasta toimia jonain tiiminvetäjänä, vapaa-ajan ohjaajana ja matkatoimistona.

Ap

Kuulostaa aika raskaalta parisuhteelta, vaikka olisi vain sen osallistumattoman osuudessa mukana.

Mäkin aloin jo uupumaan lukiessa, kauhea vimma kimpoilla sinne sun tänne. Onhan noita aktiivisia äijiäkin, nappaa sellainen. Omista tutuista tuollaisia yleensä löytää vaelluspoluilta ym. joten katse sinne suuntaan, kait noilla jotain facebook sivuja on.

-ohis

Kauhea vimma kimpoilla? :D Kyse on siitä, että jos vaikka parin kolmen viikon välein edes tavattaisiin..

Ap

Seeking.Haet selvästi olosuhdetta.Tuolla haetaan kevyitä suhteita.

Vierailija
51/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli laittautunut ja kehuin että näyttää kauniilta, ärtyneesti vastasi että sinäkin aina kehumassa. No, totesin ettei sitten kehuta enää. Ehkä kannattaisi miettiä sitä omaakin käytöstä joskus, se toisen käytös kun voi johtua siitä.

Ei se nainen omaa miestä varten meikkaa.

Vierailija
52/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako maskuliininen mies aapeeta? Aina täällä oletetaan miehen haluavan justiinsa sinua vaikka haussa on naisellinen nainen.AP ei käsitä naisellisena naisena oloa.Alusta saakka nainen luovuttaa vetovastuun miehelle ja luottaa miehen tekemisiin.Tätä jatketaan vuosikymmeniä.

Ei todellakaan mene näin, luottamus ja vetovastuu ansaitaan. Olisi typerää luottaa kehen tahansa estoitta.

Vierailija
53/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies on hirveän raskas. En todellakaan ala kenellekkään äidiksi ja projektikoordinaattoriksi ja mies vapaamatkustaa ja osallistuu vain käskystä. Todella vastenmielistä. Jos ei kahden aikuisen ihmisen parisuhteessa kumpikin osallistu 100%, mitä järkeä? Miksi kenenkään pitäisi vetää kivirekeä?

Vierailija
54/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin katsoin aina ihan alusta asti, minkä verran mies osallistuu. Esim ehdotin tapaamista ja odotin, tuleeko vastaukseksi vain "sopii" vai vastaako mies ehdottamalla paikkaa. "Sopii"-miehistä luovuin heti.

Se on mielestäni ihan hyvä tapa karsia aloitekyvyttömät ja välinpitämättömät heti alkuunsa.

Vierailija
55/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sitten vaan jostain syystä nuo passiiviset miehet vetää puoleensa, vaikka sinä kaipaat jatkuvaa toimintaa ja sirkushuvia. Olisivatko sitten yksinkertaisesti komeita, en muutakaan keksi miksi sitten vetäisivät sinua puoleensa.

Vierailija
56/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin kannattaisi. Mietin sinun käytöstäsi, mitä olet tehnyt että kauniiksi kehuminen aiheutti noin negatiivisen vastaanoton?

Syyhän on kyllä aina miehessä alunperin.

Vierailija
57/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan mene näin, luottamus ja vetovastuu ansaitaan. Olisi typerää luottaa kehen tahansa estoitta.

Miksi miehen pitäisi luottaa aloittajaan? Kaksisuuntainen katu.

Vierailija
58/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sitten vaan jostain syystä nuo passiiviset miehet vetää puoleensa, vaikka sinä kaipaat jatkuvaa toimintaa ja sirkushuvia. Olisivatko sitten yksinkertaisesti komeita, en muutakaan keksi miksi sitten vetäisivät sinua puoleensa.

"Kyse on siitä, että jos vaikka parin kolmen viikon välein edes tavattaisiin..

Ap"

Vierailija
59/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät selvästikään aapeeta ole fleguina itse lähestyneet, joten hän lienee itse sellainen justiina joka iskee kouransa mieheen. Miehet todennäköisesti olleet jokseenkin katseenkestäviä ja sanoo vaan joojoo kaikkeen mitä aapee sanoo ja alkaa sitten kuvittelemaan että hei, meillähän synkkaa! Sitten pikkuhiljaa kuitenkin alkaa tuskastuttamaan se miesten passiivisuus, joka on alusta alkaenkin ollut läsnä kun ne vaaleanpunaiset lasit tipahtelee.

Vierailija
60/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lakkaa toimimasta. Anna sille toisellekin vuoro. Eli kun olet järkännyt treffit tms., kerrot, että seuraavat saa toinen järjestää jos haluaa sut nähdä. Katsot tuleeko kutsua, soittoa jne. Jos (eli kun) ei tule, niin anna olla tulematta ja etsi muuta seuraa. Muutenkin kannattaa olla muutakin elämää kuin parisuhde, niin pysyy sekin tuoreempana ja ystäviin sama juttu, että sinä et järkkää kaikkea ja pidä yksipuolisesit yhteyttä, vaan kaksin puolin. 

Sekin on toimimista, jos toista täytyy käskyttää toimimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi