Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen taas ajautunut suhteeseen flegmaattisen miehen kanssa?

Vierailija
28.04.2023 |

Näin käy siis toistuvasti, jostain syystä hakeudun niiden miesten seuraan, jotka eivät ole suhteessa ollenkaan aktiivisia ja odottavat, että teen kaikki päätökset. Ja jos en järjestä mitään, niin mitään ei myöskään tapahdu. Minkäälaisia kohteliaisuuksia tai välittämisen osoituksia ei tietenkään kuulu miehen suusta. Keskustelut on siis tätä luokkaa:

Minä: "Nähtäiskö viikonloppuna, on jo vähän ikävä?"
Mies: "Käy mulle."

Minä: "Lähdetäänkö käymään kylpylässä?"
Mies: "Mun puolesta sopii."

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein päätöksen että lomalla lähdetään hawajille niin tyttöystävä vastusti. Sanoin että päätöksiä pitää tehdä ja se on hawaji jonne lähdetään. Kerrankin kun tekee päätöksen niin ei naista kiinnosta.

Vierailija
62/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Tein päätöksen että lomalla lähdetään hawajille niin tyttöystävä vastusti. Sanoin että päätöksiä pitää tehdä ja se on hawaji jonne lähdetään. Kerrankin kun tekee päätöksen niin ei naista kiinnosta.

Se on just tätä, mieheltä vaaditaan kaiken maailman osallistumista ja hommien vetämistä ja sitten ei kelpaa sekään, tehdään lopulta kuitenkin niin kuin nainen haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on just tätä, mieheltä vaaditaan kaiken maailman osallistumista ja hommien vetämistä ja sitten ei kelpaa sekään, tehdään lopulta kuitenkin niin kuin nainen haluaa.

Ei tunnu minunkaan vaimolle kelpaavan Kroatian purjehdusreissu kesälomasuunnitelmaksi. Pitäisi kuulemma taas päästä Thaimaahan ottamaan selfieitä rannalle, mikä ei kiinnosta minua yhtään.

Vierailija
64/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään lähtisi hawajille. Havaijille sen sijaan menisin mielelläni.

Ap

Vierailija
65/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään lähtisi hawajille. Havaijille sen sijaan menisin mielelläni.

Ap

Jos sun nyt ihan pakko joka asiasta v-ttuilla niin eiköhän tämä meidän juttu ollut tässä.

Vierailija
66/72 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tuollainen flegmaattinen nainen. Kaiken lisäksi hän sanoo kaikkiin ehdotuksiin aina ei, vaikka pitäisi niistä kuinka paljon tahansa jälkeenpäin.

Vierailija
67/72 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannepäivitys. Ilmoitin miehelle, että olisi kiva tavata ja heitin "pallon" hänelle. Varmaan arvaatte, että mies ei ole tehnyt elettäkään ehdottaakseen esim. ajankohtaa. Antaa olla sitten, en jaksa enää.

Ap

Vierailija
68/72 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on tuollainen flegmaattinen nainen. Kaiken lisäksi hän sanoo kaikkiin ehdotuksiin aina ei, vaikka pitäisi niistä kuinka paljon tahansa jälkeenpäin.

Eihän tuota ole pakko sietää. Lähde kalppimaan.

Vierailija
69/72 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän näitä kaikkia miehiä yhdistää? Aivan. Se, että he ovat deittailleet ap:ta. Eli kurkistapa peiliin.

Vierailija
70/72 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä välitä näistä jotka haukkuvat sinua ties miksi justiinaksi ja takertujaksi jne. Tiedän oikein hyvin mistä puhut, minusta tuntuu kanssa että mies toisensa perään osoittautuu flegmaattiseksi. Ainut mitä keksivät menoksi on omat menot, jos siis niitäkään. Olen tätä asiaa yrittänyt ottaa puheeksi niin vastaukset on olleet "en keksi mitään, sinun ideat on ihan hyviä", "ei minulla sillein ole tarvetta tehdä mitään", "aina jos ehdotan jotain niin se ei kuitenkaan käy". Ja tuo viimeisin on pskapuhetta, jos jostakin ihmeen syystä on tullut joku idea niin se on ollut just sellainen mistä mies varsin hyvin tietää etten pidä yhtään tai muutenkin jollaintapaa ihan älytöm idea eli ei helposti toteutettavissa jne. Kyllä minäkin yritän vähän miettiä semmoisia mitkä olisi ihan mukavia molemmille.

Esimerkkinä viime kesänä taisi tulla idea (minun valituksen jälkeen kun ei koskaan keksi mitään) monen päivän pitkästä pyöräilylenkistä (160km), joo olisi varmasti hyvä idea mutta kumpikaan emme ole pyöräilleet moneen vuoteen eikä minulla edes ole pyörää. Tai sitten tuo aiempi tuolla joka oli ehdottanut Kroatian purjehdusreissua, arvaan ettette varmaan purjehdi edes täällä Suomessa eikä se ole ns. teidän harrastuksenne. Ihan eri asia olisi ehdottaa että "Mennäänkö lomareissulle Kroatiaan, pitäisikö päiväksi tai pariksi mennä purjehtimaan".

Vierailija
71/72 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa flegmaattisia naisia, muunlaisiakin kuin jossain teholla koomassa makaavat? Naiset kun kaikki tuntuu aina kaipaavan jotain toimintaa ja valittavat miesten aikaansaamattomuudesta. Kokemukseni mukaan naiset, jotka väittävät viihtyvänsä kotona kuitenkin haaveilevat kaiken maailman ulkomaanreissuista ja olisivat sinne innoissaan lähdössä.

Totta, itse olen viettänyt pari viimeistä vuotta omasta mielestäni varsin rauhallisesti, mutta silti viimeisen vuoden aikana mm. käynyt kaupunkilomalla, käynyt teatterissa ja oopperassa, mökkeillyt, kutsunut ystäviä kyläilemään useampaan kertaan ja vastavuoroisesti kyläillut heillä. 

Arjessa olen vuoroviikkovanhempi kahdelle lapselle ja yhdelle koiralle, teen töitä, harrastan säännöllisesti ja osallistun lapsen urheilujoukkueen toimintaan. Välillä on kiireistä, mutta silti tunnen itseni kotihiireksi. En ole parisuhteessa ja monet ystävät elävät ruuhkavuosia, joten kaikki "erityinen" tekeminen pitää opia hyvissä ajoin, eikä kaikkeen minua kiinnostavaan löydy kaveria mukaan.

Vierailija
72/72 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteen alussa, oli kyse parisuhteessa, kaverisuhteista tai mistä vaan, teidän välinen dynamiikka ottaa muotonsa. Jos olet jo alussa sellainen että teet aloitteet ja kuljetat hommaa eteenpäin, sellainen mies joka siitä ei pidä, lähtee menemään ja sellainen joka pitää, jää. Olet aina 50% dynamiikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme