Ostatteko kunnollisia kuorinakkeja vai niitä halpoja kuorettomia?
Vapuksi ja muulloinkin? Itse en oikein saa alas niitä kuorettomia. Kaverilla kerran yritin syödä mutta pakko oli sanoa: ei kiitos.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne kuorettomat ole enemmän lasten juttu?
Sekä köyhien, kuten minun. Ovat halpoja.
Mikset menisi töihin ja ostaisi kuorellisia napsahtavia nakkeja?
Kun minä, köyhä, syön kuorettomia nakkeja, niin tarkoittaako se sitä, että en käy työssä?
Kaikki kuorettomat nakit menee vain työttömmille vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne kuorettomat ole enemmän lasten juttu?
Sekä köyhien, kuten minun. Ovat halpoja.
Mikset menisi töihin ja ostaisi kuorellisia napsahtavia nakkeja?
Kun minä, köyhä, syön kuorettomia nakkeja, niin tarkoittaako se sitä, että en käy työssä?
Kaikki kuorettomat nakit menee vain työttömmille vai?
Näin on. Kuorettomat nakit on tarkoitettu työttömille ja takuueläkeläisille.
Soijanakkeja ja valkoviiniä ystävien kanssa.🥂
Vierailija kirjoitti:
Aina kuorellisia! Tekeekö muuten mikään valmistaja kuorellisia kasvisnakkeja? Nuori kasvissyöjä ja aikoinaan söi ihan hk aito -nakkia, mutta nyt kun hänelle ostaa kasvisnakkeja, niin eivät ole hyviä kuulema. Napsahtava kuori olisi varmaan ratkaisu! Mutta löytyykö kaupasta?
Kuorellisia nakkeja kasvissyöjille? Et taita tietää mistä se kuori tehdään?
Selä että. Nakkikastikkeessa, nakkimunakkaassa, nakkikeitossa yms menee ne kuorettomatkin, mutta jos teen vaikka nakkeja ja perunasalaattia, niin sitten kuorellisia.
Vierailija kirjoitti:
Soijanakkeja ja valkoviiniä ystävien kanssa.🥂
Hyi hitto 🤮
Miksi ihmiset syö niin paljon lihaa? Eikö kevään kunniaksi voisi syödä salaattia?
Vierailija kirjoitti:
Paikallisesta palvaamosta haetaan tietenkin. Kuinka joku voi syödä niitä kaupan weeteenakkeja!???
Voi syödä, kun aukaisee suunsa, laittaa nakinppään sinne ja puraisee ja nielaisee. Eikäpalvaamoja ole joka kirkonkylässä. Täältä lähimpääm taitaa olla rapiat 100 km
Nakkien kuoriminen keljuttaa, joten siitä alkaen kun kuorettomia alkoi saada aina KUORETTOMIA
En juurikaan välitä nakeista, mutta jos valita pitää niin kuorellisia. Vappuna meillä syödään öljyssä keittettyjä ranskanperunoita makkarapaloilla (makkispekkikset eli tuttavammin taksari).
Mä inhoon makkaroidenn ja nakkien kuorimista! Joku hk blöö vielä kuorii helposti mutta muut on ihan tuskaa
Mulla on päinvastoin. Kuoret ei mene alas vaan jää aina suuhun pyörimään.
Siis puhutaanko nyt keitetyistä nakeista, vai nakeista ylipäätään?
Tietenkin uutena vuotena ja vappuna kun nakkeja keitän, niin totta kai silloin kuorellisia nakkeja sehän on selvä, mutta kyllä mä taas esim nakkikastikkeeseen käytän kuorettomia.
Vierailija kirjoitti:
Nakkien kuoriminen keljuttaa, joten siitä alkaen kun kuorettomia alkoi saada aina KUORETTOMIA
Mitä ihmettä? Eihän nakkeja kuorita. Kait tämä oli joku vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Kuorellisia nakkeja ja erilaisia salaatteja. Peruna, punajuuri ja Italian.
Hyvä syödä tosiaan myös salaattia nakkien lisäksi niin on terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Aina kuorellisia. Nakit kuuluu keittää. Kuorettomia ei voi keittää eikä kyllä syödäkään.
Olen kyllä lapsille keittänyt usein kuorettomia nakkeja. Joudunko nyt vankilaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Eihän nakkeja kuorita. Kait tämä oli joku vitsi?
'
Mä lähes tukehdun niihin kuoriin, inhoan niitä! Mitä lie muovia, tuskin noissa halpisnakeissa mitään luonnonsuolta käytetään? Eikä kyllä sekään maistu omaan suuhun.
Aivan sama, kunhan ei vain ole punalaputettuja!
Jättäkää jokapäiväinen viinin ja kaljanjuonti niin pystytte helposti ostamaan kuorellisia nakkeja vaikka useammankin paketin.