Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Li Andersson:Kohta kaikille konkretisoituu ja paljastuu se, kuinka törkeällä tavalla kokoomus harhaanjohti ihmisiä vaalikampanjan aikana

Vierailija
26.04.2023 |

Kohta kaikille konkretisoituu ja paljastuu se, kuinka törkeällä tavalla kokoomus harhaanjohti ihmisiä vaalikampanjan aikana, kun he antoivat ymmärtää, että kuuden miljardin sopeuttaminen olisi mahdollista ilman, että se tuntuu missään, Andersson tylyttää.

Kokoomus antoi vaalikampanjansa aikana ymmärtää, ettei puolue olisi leikkaamassa kenenkään toimeentulosta.

Sehän on siis valhe. Jos leikataan työttömyysturvasta, jos leikataan asumistuesta, silloin leikataan ihmisten toimeentulosta, Li Andersson toteaa.

https://www.ku.fi/artikkeli/4861731-li-andersson-kommentoi-hallitustunn…

Kommentit (289)

Vierailija
101/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun olen palkkatuella kaupungin yksikössä niin lähetän kaupunginvaltuustoon niiden vakituisten nimet jotka on kahvitauolla yli lakisääteisen 10 minuuttia.

Vierailija
102/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ni, ja työtömyyden ratkaisuksi kokkarit hamuavat kaukaa halpis-työvoimaa, jolloin kotimaisten työttömyys...ööö..tota..

Kuulostaa järkevämmältä kuin haalia ihmisiä kolmansista maista vain makoilemaan ja kansalaisuuden saatuaan siirtyvät suomalaisiksi työttömiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä on tarhassa hoitamassa lapsia palkkatuella. Jos taaperolla on yksikin mustelma niin työtön voi tehdä lasun.

Ja ei haittaa vaikka vanhempi olisi pankinjohtaja.

Muistakaa vahtia hyvätuloiset taaperoanne joka sekuntti kotona, että se ei kaadu ja tule mustelmaa. Lasu on ikävä juttu.

Ei ihme, että olet työtön ja palkkatuella.

Palkkatuella töissä olevia on kaikki työpaikat täynnä esim. virastot eli senkun soitat puhelinpalveluun asiantuntijalle eli työttömälle palkkatuella.

Työttömiä on 90 000 aktivoitu ja virastoa kaupungilla ja valtiolla riittää.

Vierailija
104/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeraa Liltä joka pääsi hallitukseen vain ja ainoastaan Rinteen populistisen vappusataspetoksen ansiosta.

Siitä vappusatasesta maksettiin osa ja loputkin olisi maksettu, ellei olisi tullut koronaa. Helppo irvailla, ikäänkuin tässä oltaisi eletty ihan normaalia aikaa viimeiset neljä vuotta. Ja Marinin hallitus korotti myös pienimpiä eläkkeitä.

Indeksikorotukset tulivat eläkkeisiin, ei muuta.

Joista yksi ylimääräinen, eikö? Oikeistohallitus ei olisi tuollaista taatusti tehnyt.

Vierailija
105/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun olen palkkatuella kaupungin yksikössä niin lähetän kaupunginvaltuustoon niiden vakituisten nimet jotka on kahvitauolla yli lakisääteisen 10 minuuttia.

Noissa työpaikoissa on myös niitä jotka juttelee omia asioitaan taukojen ulkopuolella joten ei kun nimilistaa kaupungin valtuustoon.

Vierailija
106/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa työpaikoissa on myös niitä jotka juttelee omia asioitaan taukojen ulkopuolella joten ei kun nimilistaa kaupungin valtuustoon.

Lisäksi voi lähettää saikkulistat. Olin kaupungin yksikössä ja yksi vakituinen oli 4 kertaa sairaslomalla 2 kuukauden aikana ja täysi palkka. Nuo pelit ei enää vetele.

Kohta aletaan vakituisia savustaa ulos työpaikoilta.

Vierailija
107/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono häviäjä tuo Andersson. Hänen pitäisi keskittyä pohtimaan sitä, onko sosialismi 2020-luvun aate.

Vierailija
108/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se köyhien elämän kurjistaminen saa työnantajat palkkaamaan enemmän väkeä? En ihan ymmärrä asioiden yhteyttä. Kai te kokkikset edes tiedätte, että töihin menoon tarvitaan sen työnantajan suostumus?

Hyvin sanottu!

Vierailija
109/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi voi lähettää saikkulistat. Olin kaupungin yksikössä ja yksi vakituinen oli 4 kertaa sairaslomalla 2 kuukauden aikana ja täysi palkka. Nuo pelit ei enää vetele.

Minulla on sisar politiikassa mukana eli helppoa. En ikinä kerro sitä työpaikoilla.

Vierailija
110/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sisar politiikassa mukana eli helppoa. En ikinä kerro sitä työpaikoilla.

Mielenkiinnolla kuuntelen ihmisten oikeat mielipiteet.

Työhaastattelussa ei kysytä onko missä lähisukulaiset on töissä.

Vierailija
111/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikön johtaja sanoi, että ei haluaisi mennä kokoukseen, missä on noita poliitikkoja. Melkein sanoin, että no ymmärrän, en tiedä haluaisinko itsekään sisareni kanssa samaan kokoukseen. Yksikön johtaja joutuu kysymään häneltä lupia kaikkeen.

Ajattelin myös, että tietäisipä johtaja kenet valitsi palkkatuella töihin.

Vierailija
112/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikön johtaja sanoi, että ei haluaisi mennä kokoukseen, missä on noita poliitikkoja. Melkein sanoin, että no ymmärrän, en tiedä haluaisinko itsekään sisareni kanssa samaan kokoukseen. Yksikön johtaja joutuu kysymään häneltä lupia kaikkeen.

Ajattelin myös, että tietäisipä johtaja kenet valitsi palkkatuella töihin.

Mitä opimme tästä. Älä ikinä koskaan hauku tai arvostele ketään kahvitauolla.

Vierailija
113/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmenien vasemmistopolitiikka on tehnyt suomalaisista laiskoja ja köyhiä.

Nyt poimitaan hedelmiä tuosta talouden nakertamisesta ja köyhdytään lisää niin maan perusteellisesti.

Olisi varmaan kannattanut tehdä töitä kotona loikoilun sijasta?

Vierailija
114/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt poimitaan hedelmiä tuosta talouden nakertamisesta ja köyhdytään lisää niin maan perusteellisesti.

Työttömiä on kaupoissa hyllyttämässä tavaroita työmarkkinatuella 580 netto kuukaudessa ja kulukorvaus 9 euroa/työpäivä. Löytyy Kelan sivuilta nimellä työkokeilu.

Luulitko sä tyhmä, että kaikki myyjät on vakituisia?

Vierailija
115/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toimeentulosta ei leikata ja koulutuksesta ei leikata, eikä puolustuksesta, eikä vihreästä siirtymstä, eikä metsäteollisuudesta, eikä poliiseilta, eikä hoitoalalta, eikä mielenterveyspalveluista, eikä eikä eikä eikä, niin mistä ne leikkaukset tehdään, voiko joku kertoa, nuohan ovat sitä paitsi lisärahan tarpeessa, eli leikkauksen vastakohtia.

Vierailija
116/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä on kaupoissa hyllyttämässä tavaroita työmarkkinatuella 580 netto kuukaudessa ja kulukorvaus 9 euroa/työpäivä. Löytyy Kelan sivuilta nimellä työkokeilu.

Luulitko sä tyhmä, että kaikki myyjät on vakituisia?

Joku eläkeläinen arvosteli, että kun nykyajan myyjät ei tiedä mitään

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
117/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toimeentulosta ei leikata ja koulutuksesta ei leikata, eikä puolustuksesta, eikä vihreästä siirtymstä, eikä metsäteollisuudesta, eikä poliiseilta, eikä hoitoalalta, eikä mielenterveyspalveluista, eikä eikä eikä eikä, niin mistä ne leikkaukset tehdään, voiko joku kertoa, nuohan ovat sitä paitsi lisärahan tarpeessa, eli leikkauksen vastakohtia.

Mun tuttu saa eläkettä 7000 kuukaudessa, ehkä heiltä voisi leikata.

Vierailija
118/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustusvoimien menot on 4 miljardia.

Ei tarvita rahaa noin paljoa sinne nyt kun Suomi on Natossa ja kukaan tuskin hyökkää.

Vierailija
119/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kehitysapua ja ansiosidonnainen voisi tuoda max 1.5 miljardia siis ihan parhaalla toive ajattelulla

toisaalta tuo taitaa nollautua jo pelkän puolustusbudjetin kasvatukseen

sitten nuo koulutus, hoitoala, vihreä siirtymä ja muut, nistä tulee lisäkuluja ainakin jotain 5-7 miljardia

leikkauksia pitäisi tehdä siis noin 15 miljardia, että päästään siihen miinus 6-9 miljardiin

ja huoma nuo 15 miljardia pitää siis leikata muualta kuin kehitysavusta ja ansiosidonnaisesta, ne olivat tässä jo mukana, kuten huomasit

Vierailija
120/289 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisten hoitokotimenot on 5 muljardia vuodessa verorahoista. Ehkä siitä voisi leikata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme