Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo tutustunut Iiu Susirajan kuviin?

Vierailija
23.04.2023 |

On siinä matamilla"kurvit"kohillaan!

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hänelle kenties huomionhakuinen pers.häiriö?

Ei, kun hän on PALKITTU taiteilija, joka on saanut taidettaan esille MOMAan. Mutta ettehän te juntit sitä ymmärrä.

Voisitko enää selvemmin tuoda esille miksi hänen kuvistaan täytyy tykätä. Jos et tykkää hänen kuvistaan olet tyhmä juntti joka ei ymmärrä mutta jos olet kuten minä joka tykkään hänen kuvistaan niin olet muita parempi ihminen ja taidetta ymmärtävä.

Vierailija
62/74 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin läskikuvia on tulossa enää kun päättänyt laihduttaa, toki erittäin hyvä hänen terveytensä kannalta.

Eli perinteinen ylipainoinen joka hyväksyy itsensä ylipainoisen ja muidenkin tulee hänet hyväksyä tosin haluaa heti leikkaukseen ja laihduttaa, kun pystyy...  Minä hyväksyn itseni tällaisena, kuin olen mutta haluan heti muuttaa itseäni, kun pystyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ihan sama juttu, kuin suomen lähettäessä kehitysvammaisia euroviisuihin.

Kaikki tiesivät, että paskaahan se oli mutta jos uskalsit tämän ääneen sanoa niin huh huh sitä vihaa millä ihmiset hyökkäsivät kimppuusi joten kaikille oli helpompaa vain ylistää ja kehua.

Vierailija
64/74 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettäviä.

Vierailija
65/74 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ensimmäistä kertaa. Hirveää paskaa oli, ei kiinnosta nähdä toista kertaa. Kiinnostavaa oli ainoastaan se miltä obeesi näyttää alasti, enpä ollut ennen nähnyt. Muuten ei eroa mitenkään tavallisen ihmisen ottamista valokuvista.

Täytyy kyllä sanoa, etten tiennyt miten kuviin suhtautua. Taijin niihin jotka näitä kuvia ylistävät. Saatika niihin, jotka kuvia omille seinilleen ostavat.

En tiedä olenko minä se hullu, vai nuo muut? Kaikki on mahdollista.

Vierailija
66/74 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taide on vähän sellaista että toiset tykkää ja toiset ei. Turha siitä on kiistellä. Itse pidän joistain kuvista, mutta en jos on seksuaalissävytteisiä. Alastomuus ei itsessään ole.

Vierailija
67/74 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taide on vähän sellaista että toiset tykkää ja toiset ei. Turha siitä on kiistellä. Itse pidän joistain kuvista, mutta en jos on seksuaalissävytteisiä. Alastomuus ei itsessään ole.

Se onkin juuri Susirajassa kivaa. Hän on alasti, mutta se ei ole seksualisoitua ainakaan kurjalla tavalla.

Vierailija
68/74 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat sitten. Todella kiinnostavia kuvia. N52

Vierailija
69/74 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että juuri Susirajan rohkeus olla humoristisesti mutta ystävällisesti läsnä omassa kehossaan ja kuvissaan on just se juttu, joka tekee niin suuren vaikutuksen esim. ulkonäköasioissa ahdasmielisiin amerikkalaisiin.

Tosi hauska nähdä miten joku onnistuu vain olemalla tinkimättömästi oma itsensä. Se on tosi terveellinen läksy kaikille naisille, itsellekin.

Vierailija
70/74 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuuden levittämistä, hyhhyh.

Vierailija
71/74 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valokuvaaja! Opiskellut valokuvataiteen maisteritutkiinnon ja myös osaa valokuvata. Sommittelut todella omaperäisiä. Värisillmää ja luovuutta. Minulle tulee mieleen Pablo Picasson  visuaalinen nerous ja kyky luoda muotoja, sommitteluja, uutta käyttöä esineelle. Esineet alkavat kuin puhua. Ironiaa perinteistä muotovalokuvagenreä ja historiallisia maalauksia kohtaan. Huippunäyttely!  Mahtava.

(Olen itse 54 kg ja 168 cm; painolla ei ole tekemistä tämän taidevalokuvanäyttelyn arvioinnissa. Susiraja tuo esille myös saamansa lihavuuden lisäsairaudet esim uniapnea sekä diabetes eikä glorifioi mitenkään obsessiota; on yrittänyt laihduttaa.)

Vierailija
72/74 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui apua, miksi mä menin googlaamaan..

Vierailija
73/74 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä

Vierailija